Atentie contabili!


Modificari importante privind cotele de TVA!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
 
 
 
 

Formularele 100 si 710, actualizate de ANAF

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
de Ioana Andreea Pavel la 28 Sep. 2017 Exclusiv
Tags: formularul 100, declaratie rectificativa, formularul 710, codul de procedura fiscala

Incepand cu luna septembrie 2017, autoritatile si institutiile publice, persoanele juridice, publice sau private, care au cel putin 50 de angajati si care nu angajeaza persoane cu handicap intr-un procent de cel putin 4% din numarul total de angajati, platesc lunar catre bugetul de stat o suma reprezentand salariul de baza minim brut pe tara garantat in plata inmultit cu numarul de locuri de munca in care nu au angajat persoane cu handicap.

Conform dispozitiilor art. 90 alin.(4) din Codul de procedura fiscala, a fost reglementata modalitatea de indeplinire a obligatiilor fiscale in cazul persoanelor/entitatilor care si-au incetat existenta. Codul de identificare fiscala retras ca urmare a radierii inregistrarii fiscale poate fi utilizat ulterior radierii pentru indeplinirea, de catre succesorii persoanelor/entitatilor care si-au incetat existenta, a obligatiilor fiscale aferente perioadelor in care persoana/entitatea a avut calitatea de subiect de drept fiscal.
 
Astfel, ANAF propune, printr-un proiect de ordin, modificarea si completarea Ordinului presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr.587/2016, dupa cum urmeaza:
 
- completarea formularelor 100 "Declaratie privind obligatiile de plata la bugetul de stat" si 710 "Declaratie rectificativa" cu rubricile necesare aplicarii dispozitiilor art.90 alin.(4) din Codul de procedura fiscala.
- modificarea corespunzatoare a instructiunilor de completare a formularelor 100 "Declaratie privind obligatiile de plata la bugetul de stat" si 710 "Declaratie rectificativa".
 
Reamintim ca, incepand cu data de 1 septembrie 2017, prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 60/2017, a fost modificata Legea nr.448/2006 privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, fiind eliminata dispozitia potrivit careia contribuabilii pot opta pentru achizitionarea de produse sau servicii realizate prin propria activitate a persoanelor cu handicap angajate in unitatile protejate autorizate, pe baza de parteneriat, in suma echivalenta cu suma datorata la bugetul de stat.
 
Sursa: ANAF
Ioana Andreea Pavel de Ioana Andreea Pavel
Redactor Fiscalitatea.ro si InfoTVA.ro

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri




Votati articolul "Formularele 100 si 710, actualizate de ANAF":
Rating:

Nota: 4.5 din 5 din 4 voturi
Urmareste-ne pe Google News

Cote de TVA aplicabile de la 1 ianuarie 2024. Noutati fiscale si Scutiri de TVA

Atentie contabili!

Modificari importante privind cotele de TVA!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!

Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Cote de TVA aplicabile de la 1 ianuarie 2024. Noutati fiscale si Scutiri de TVA" 
Rentrop ∧ Straton
Club Contabilitate

VIDEO

[x]

Atentie contabili!

Cote de TVA aplicabile de la 1 ianuarie 2024. Noutati fiscale si Scutiri de TVA Modificari importante privind cotele de TVA!

Descarca GRATUIT Raportul Special!

"Cote de TVA aplicabile de la 1 ianuarie 2024. Noutati fiscale si Scutiri de TVA"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016