Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Atentie contabili!
TVA-ul a fost modificat! Atentie la SPLIT TVA si regulile sale!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

Formularele 100 si 710, actualizate de ANAF

de Ioana Andreea Pavel la 28 Sep. 2017 Exclusiv
Tags: formularul 100, declaratie rectificativa, formularul 710, codul de procedura fiscala

Incepand cu luna septembrie 2017, autoritatile si institutiile publice, persoanele juridice, publice sau private, care au cel putin 50 de angajati si care nu angajeaza persoane cu handicap intr-un procent de cel putin 4% din numarul total de angajati, platesc lunar catre bugetul de stat o suma reprezentand salariul de baza minim brut pe tara garantat in plata inmultit cu numarul de locuri de munca in care nu au angajat persoane cu handicap.

Conform dispozitiilor art. 90 alin.(4) din Codul de procedura fiscala, a fost reglementata modalitatea de indeplinire a obligatiilor fiscale in cazul persoanelor/entitatilor care si-au incetat existenta. Codul de identificare fiscala retras ca urmare a radierii inregistrarii fiscale poate fi utilizat ulterior radierii pentru indeplinirea, de catre succesorii persoanelor/entitatilor care si-au incetat existenta, a obligatiilor fiscale aferente perioadelor in care persoana/entitatea a avut calitatea de subiect de drept fiscal.
 
Astfel, ANAF propune, printr-un proiect de ordin, modificarea si completarea Ordinului presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr.587/2016, dupa cum urmeaza:
 
- completarea formularelor 100 "Declaratie privind obligatiile de plata la bugetul de stat" si 710 "Declaratie rectificativa" cu rubricile necesare aplicarii dispozitiilor art.90 alin.(4) din Codul de procedura fiscala.
- modificarea corespunzatoare a instructiunilor de completare a formularelor 100 "Declaratie privind obligatiile de plata la bugetul de stat" si 710 "Declaratie rectificativa".
 
Reamintim ca, incepand cu data de 1 septembrie 2017, prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 60/2017, a fost modificata Legea nr.448/2006 privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, fiind eliminata dispozitia potrivit careia contribuabilii pot opta pentru achizitionarea de produse sau servicii realizate prin propria activitate a persoanelor cu handicap angajate in unitatile protejate autorizate, pe baza de parteneriat, in suma echivalenta cu suma datorata la bugetul de stat.
Consilier Institutiile Statului in Control
Consilier Institutiile Statului in Control

Vezi detalii

Legea prevenirii: 105 secrete legale care te scapa de control
Legea prevenirii: 105 secrete legale care te scapa de control

Vezi detalii

Contabilitatea stocurilor. Ghid practic
Contabilitatea stocurilor. Ghid practic

Vezi detalii

 
Sursa: ANAF

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul "Formularele 100 si 710, actualizate de ANAF":
Rating:

Nota: 4.5 din 5 din 4 voturi





Atentie contabili!
TVA-ul a fost modificat! Atentie la SPLIT TVA si regulile sale!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special "Totul despre Split TVA - Modificarile legii explicate detaliat"
Club Contabilitate

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial
Atentie contabili!
A aparut SPLIT TVA! Vezi ce este OBLIGATORIU si ce NU

Vezi explicatiile specialistilor + Studii de caz detaliate

Descarcati GRATUIT Raportul Special

Totul despre Split TVA

- Modificarile legii explicate detaliat -
Da, doresc sa descarc GRATUIT cadoul si sa primesc informatii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton