Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
de Redactia Infotva
la 07 Iun. 2011
Autostrada ar putea sa fie proiectata si construita doar la sol, la sol si in subteran, sau suspendata si - pe o portiune de 2 kilometri - in subteran. Varianta cea mai simpla, cu intreg traseul la ...
Autostrada ar putea sa fie proiectata si construita doar la sol, la sol si in subteran, sau suspendata si - pe o portiune de 2 kilometri - in subteran. Varianta cea mai simpla, cu intreg traseul la sol, costa o jumatate de miliard de euro, iar cea mai complexa, cu tunel de 2 kilometri si restul constructiei suspendate, in jur de 1,4 miliarde de euro.Inelul median pentru zona de nord a Bucurestiului va avea o lungime de 16 kilometri. "Traseul autostrazii ramane in mare parte acelasi indiferent de varianta propusa. Acesta este Soseua Colentina, strada Gherghitei, Strapungere A3, Soseaua Pipera, Bulevardul Aerogarii, DN1- Chitila sau Calea Grivitei, Bulevardul Constructorilor sau Chiajna cu punct final in Soseua Virtutii. Daca va trece prin Chiajna atunci soseaua va trebui construita suspendat", a declarat pentru Gandul arhitectul Vlad Cavarnali, membru in Comisia Tehnica de Urbanism si reprezentat al uneia dintre firmele care au castigat licitatia pentru elaborarea Planului de Urbanism Zonal (PUZ).
Varianta 1 prevede constructia intregului inel median pentru zona de nord a Capitalei la nivelul solului, ocolirea parcului Herstrau si constructia de pasaje supraterane in principalele intersectii. Realizarea acestei variante costa 500 de milioane de euro.
Varianta 2 presupune trecerea soselei pe sub parcul Herstrau si DN1. In subterana s-ar intra din zona Aerogarii si s-ar iesi in spatele Casei Presei, aproape de strada Tipografilor. "In zona Lacul Morii se ia in calcul fie supratraversarea caii ferate, dar nu credem ca Ministerul Transporturilor isi va da acordul, fie construirea autostrazii pe langa lac", a precizat arhitectul Vlad Cavarnali.
Cartea Verde a PFA Contabilitatea si obligatiile fiscale
PFA II IF Taxe Impozite Deduceri Contributii
Declaratia Unica 2024 Impozit pe venit Contributii CAS si CASS
Varianta 3 presupune construirea unei autostrazi suspendate si traversarea parcului Herstrau printr-un tunel subteran lung de doi kilometri. Aceasta varianta ar costa Municipalitatea 1,4 miliarde de euro.
de Redactia Infotva
Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Votati articolul "Cele 3 variante ale autostrazii suspendate":
Rating:
Nota: 5 din 5 din 1 voturi
Rating:
Nota: 5 din 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News
Articole similare
Cand intram in zona euro?Editorial - Ciucuri si cauciucuri de iarnaGhicitoare: Ce va trece pe sub parcul Herastrau si va costa, probabil, peste 1,5 miliarde de Euro?Cum aplicam practic Ordinul ANAF 59/2014?Comisia Europeana: nu am impus taxa de AUTOSTRADAUltimele articole
Plan national de relansare economica. Guvernul sprijina firmele prin acordare de granturi si instrumente de asigurare a lichiditatiiValoarea arieratelor nerecuperabile din TVA a ajuns la 7,1 miliarde de leiDeclaratiile premierului Grindeanu la intalnirea cu marii investitori romani si concluzii privind legea preventieiO categorie noua de produse ar putea beneficia de TVA zeroEditorial: Mai multe autostrazi: chiar doua
Mai multe articole despre autostrada
Articole similare
Noua politica a UE privind infrastructura de transport. Un raport care anunta masuri noiCodul Fiscal 2010 TITLUL V - Capitolul III - Modul de impozitare a veniturilor din economii obtinute din Romania de persoane fizice rezidente in state membre si aplicarea schimbului de informatii in lAparitii legislatie din Monitorul Oficial, Partea I, Nr. 21 si 22 din 2012CFR Calatori si Metrorex vor majora tarifele la 15 septembrieImpozit pe cladire detinuta de o societate comerciala. Cum se stabilesc obligatiile de plata?Ultimele articole
Revigorarea economica este accelerata! Romania va utiliza fonduri europene de 30 de miliarde de euro pentru perioada post-pandemie de COVID-19Plan national de relansare economica. Guvernul sprijina firmele prin acordare de granturi si instrumente de asigurare a lichiditatiiProiect: Contribuabilii ar putea contribui cu donatii pentru construirea de AUTOSTRAZI!Romania primeste de la Comisia Europeana aproape 2 miliarde de euro pentru infrastructuraMinistrul Finantelor, despre bugetul de stat pe 2019: Il putem publica in Monitorul Oficial intr-o zi, doua, de la emiterea motivarii CCR
Mai multe articole despre autostrazi
Atentie contabili!
Modificari importante privind cotele de TVA!Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Cote de TVA aplicabile de la 1 ianuarie 2024. Noutati fiscale si Scutiri de TVA"