Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Atentie contabili!
TVA-ul a fost modificat! Atentie la SPLIT TVA si regulile sale!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

Documentatia necesara pentru inregistrarea formularului 150

de Infotva.ro la 02 Oct. 2017
Tags: formularul 150, anaf, declaratia 150, certificat calificat

In urma obtinerii formularului 150 - Cerere pentru utilizarea unui certificat digital calificat, contribuabilii vor depune la orice unitate fiscala teritoriala din subordinea ANAF:

 
Declaratia 150 si procedura de inregistrare certificate calificate persoane juridice.
 
Declaratia 150 reprezinta cererea pentru utilizarea unui certificat digital calificat (OMFP 847/2009) Formular 150. Se utilizeaza pentru obtinerea dreptului de acces la serviciul de depunere on line a declaratiilor fiscale. Cererea pentru utilizarea unui certificat digital calificat se completeaza, se transmite electronic si se listeaza prin functionalitatile puse la dispozitie de serviciul "Depunere declaratii on-line".
 
 
 
ATENTIE! Acest formular este inclus in aceasta pagina doar pentru informare, si nu pentru utilizare, deoarece el se obtine in urma procedurii explicate in instructiunile aferente depunerii on-line
Ghid practic de Management financiar
Ghid practic de Management financiar

Vezi detalii

Executarea silita. Ghid de aparare impotriva abuzurilor
Executarea silita. Ghid de aparare impotriva abuzurilor

Vezi detalii

Manual de Inventariere. Societati Comerciale. PFA. ONG
Manual de Inventariere. Societati Comerciale. PFA. ONG

Vezi detalii

 
Formular 150 pentru inregistrare certificate calificate persoane juridice
 
Aceasta cerere va fi insotita de: documentul de identitate al titularului certificatului calificat, in original si in copie; documentul, in original si in copie, care atesta calitatea titularului certificatului calificat de reprezentant legal al contribuabilului; documentul de imputernicire, autentificat de notarul public, din care rezulta dreptul titularului certificatului calificat de a semna declaratiile fiscale pentru contribuabil; (acest document se depune in situatia in care titularul certificatului calificat nu are calitatea de reprezentant legal al contribuabilului reprezentat). Documentele se depun de titularul certificatului calificat, pentru fiecare contribuabil reprezentat, la oricare unitate fiscala.
 
ATENTIE!
Reinnoirea certificatului NU se face din sectiunea https://www.anaf.ro/inregcalificat/
 
Procedura de fata NU se aplica in urmatoarele situatii:
- cand ati reinnoit certificatul (dupa expirarea valabilitatii initiale);
- cand ati schimbat furnizorul de certificate calificate, dar datele de inregistrare ale persoanei (adresa de e-mail, nume, prenume, .....) sunt aceleasi;
- cand ati primit un token nou (in caz de pierdere, reinnoire, deteriorare).
 
Pentru mai multe informatii privind reinnoirea certificatului, click AICI!
 
 
 
 
Reinnoirea certificatului digital calificat
 
In cazul in care certificatul digital a fost reinnoit,  nu mai este necesara depunerea de acte suplimentare.
 
Descarcati documentul de confirmare la adresa: http://static.anaf.ro/static/10/Anaf/formulare/confirmare.pdf.
 
Completati documentul de confirmare, aplicati semnatura dvs. digitala si trimiteti acest fisier prin e-mail la firma care v-a eliberat certificatul. Aceasta va aplica semnatura electronica in casuta Semnatura autoritate de certificare, dupa care va inapoia pe adresa dvs. de e-mail documentul confirmat.
 
Accesati portalul ANAF, pagina Declaratii electronice, meniul Reinnoire certificate calificate si transmiteti documentul de confirmare. Veti primi un e-mail din partea noastra anuntandu-va ca noul numar al certificatului a fost introdus in baza de date a ANAF.
 
Procedura de fata se aplica in urmatoarele situatii:
 
- cand ati reinnoit certificatul (dupa expirarea valabilitatii initiale);
- cand ati schimbat furnizorul de certificate calificate, dar datele de inregistrare ale persoanei (adresa de e-mail, nume, prenume, ...) sunt aceleasi;
- cand ati primit un token nou (in caz de pierdere, reinnoire, deteriorare).

Click aici pentru Ghid Reinnoire Certificate Calificate!
 
 
Autor:

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul "Documentatia necesara pentru inregistrarea formularului 150":
Rating:

Nota: 4.46 din 5 din 12 voturi




Comentarii 1 comentarii

Merlusca Virgiliu 2016-02-01 10:19:20

Pana acum e bine !

Articole similare

Declaratii fiscale 2011DECLARATIA 150
Mai multe articole despre declaratia 150
Atentie contabili!
TVA-ul a fost modificat! Atentie la SPLIT TVA si regulile sale!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special "Totul despre Split TVA - Modificarile legii explicate detaliat"
Atentie contabili!
A aparut SPLIT TVA! Vezi ce este OBLIGATORIU si ce NU

Vezi explicatiile specialistilor + Studii de caz detaliate

Descarcati GRATUIT Raportul Special

Totul despre Split TVA

- Modificarile legii explicate detaliat -
Da, doresc sa descarc GRATUIT cadoul si sa primesc informatii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton