
A fost transmis recent un nou comunicat prin intermediul caruia Agentia Nationala de Administrare Fiscala aduce informatii actualizate referitoare la procedura noua de primire a cererilor de rambursare a TVA.
ANAF actualizeaza Procedura de primire a cererilor de rambursare a TVA aferenta importurilor si achizitiilor de bunuri/servicii, efectuate in alt stat membru al Uniunii Europene de catre persoanele impozabile stabilite in Romania.
Procedura a fost aprobata prin Ordinul presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 3/2010 pentru a asigura corelarea cu noile modificari legislative: Codul fiscal, Codul de procedura fiscala si normele metodologice de aplicare a Codului fiscal.
Actualizarea si corelarea procedurii se realizeaza prin emiterea unui nou ordin al presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, prin care este stabilita noua procedura de primire a acestor cereri de rambursare.
Incepand cu data de 1 ianuarie 2016 au intrat in vigoare Legea 227/2015 prvind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, si Legea 207/2015 privind Codul de procedura fiscala, acte normative prin care s-au adus, atat modificari de forma vechilor coduri, cat si modificari de fond unor dispozitii legale.
Prin Hotararea Guvernului nr. 1/2016, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 22 din 13 ianuarie 2016, au fost aprobate Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, prin care sunt reglementate conditiile cu privire la depunerea de catre persoanele impozabile stabilite in Romania a cererilor de rambursare a TVA, prin care se solicita rambursarea taxei achitate pentru importuri si achizitii de bunuri/servicii intr-un stat al Uniunii Europene.
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Noua procedura de primire a cererilor de rambursare a TVA":
Rating:
Nota: 5 din 5 din 1 voturi
Rating:
Nota: 5 din 5 din 1 voturi