Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Politica noastra de Cookies.

InfoTva.ro » InfoTVA » Schimbare denumire in registrul operatorilor intracomunitari. Ce obligatii avem?

Schimbare denumire in registrul operatorilor intracomunitari. Ce obligatii avem?

de InfoTva.ro la 26 Oct. 2012 Exclusiv

Tags: schimbare denumire, registrul operatorilor intracomunitari, oug 44/2012

Vom stabili mai jos ce obligatii declarative avem la schimbarea denumirii societatii din societate comerciala in societate, facand astfel modificarea in Registrul Operatorilor Intracomunitari.


Solutia consultantului:

In conformitate cu prevederile art. 79 din Legea nr. 76/2012 „In termen de 2 ani de la data intrarii in vigoare a prezentei legi, societatile inregistrate in registrul comertului care au in denumire sintagma "societate comerciala" sunt obligate a efectua demersurile necesare inlocuirii acestei sintagme cu termenul "societate".

Pana la finalizarea acestor demersuri, societatea poate functiona cu denumirea inscrisa in registrul comertului la data intrarii in vigoare a prezentei legi. La data de 01 februarie 2013 va intra in vigoare atat Legea 76/2012 pentru punerea in aplicare a Legii nr. 134/2010 privind Codul de procedura civila , cat si Codul de procedura civila , conform OUG 44/2012.

Potrivit prevederilor mai sus mentionate , acesta modificare se efectueaza numai daca aveti in denumire sintagma "societate comerciala" adica SC "societate comerciala ...” SRL. Pana la intrarea in vigoare a legii , respectiv 01.02.2013,  speram sa apara precizari cat mai clare cu privire la aceste modificari.

In prezent, potrivit prevederilor OANAF nr. 2101/2010, exista obligativitatea actualizarii datele de identificare ale administratorilor si asociatilor, ori de cate ori dupa data inscrierii in Registrul operatorilor intracomunitari se modifica datele declarate la inscrierea in registru. Contribuabilii au obligatia ca, in termen de 30 de zile de la data modificarii listei asociatilor si/sau administratorilor, sa anunte organul fiscal, prin depunerea unei noi anexe la cererea de inregistrare, insotita de cazierul judiciar al noilor asociati si/sau administratori si de documentele mentionate mai sus, daca este cazul.

Autor: InfoTva.ro
Comentarii
0 comentarii




Articole conexe:


Ultima ora:




Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Atentie contabili!

Legea privind TVA-ul la Incasare a intrat deja in vigoare!
Cititi si respectati cele 29 de modificari majore pentru 2013.

Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro
si descarcati GRATUIT Raportul Special

"Totul despre TVA la Incasare - Regulile din 2013"!

Club Contabilitate


detalii aici


Cauti un loc de munca?


Calculeaza salarizare
Salariul Dvs.
Persoane in intretinere
Pentru calculul detaliat apasati aici

NU RATATI

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial
Atentie contabili!
Noul Cod Fiscal a intrat deja in vigoare!
Cititi si respectati cele mai importante modificari pentru 2014
Descarcati GRATUIT Raportul Special
"NOUTATI FISCALE privind aplicarea TVA de la 1 ianuarie 2014"

Da, doresc sa descarc GRATUIT cadoul si sa primesc informatii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton