Atentie contabili!


Modificari importante privind cotele de TVA!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
 
 
 
 

Unda verde pentru autostrada care va traversa Bucurestiul

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
de Redactia Infotva la 12 Mai. 2011
Tags: autostrada, piata victoriei

Al 2-lea tronson al Diametralei Nord-Sud, autostrada care va face legatura intre Piata Victoriei de Piata Progresu, a primit miercuri avizul Comisiei Tehnice de Urbanism.Tronsonul va porni de la ...

Al 2-lea tronson al Diametralei Nord-Sud, autostrada care va face legatura intre Piata Victoriei de Piata Progresu, a primit miercuri avizul Comisiei Tehnice de Urbanism.Tronsonul va porni de la Podul Hasdeu, va trece printr-un tunel lung de 850 de metri si va ajunge la Piata Progresul.

In tunel se va intra din dreptul Institutului Cantacuzino, pasajul subteran urmand sa treaca pe sub curtea Palatului Parlamentului printre Catedrala Mantuirii Neamului si Parlament, si va iesi pe Bulevardul Uranus. In subteran se va circula pe doua benzi pe sens iar la suprafata pe cate trei benzi pe sens. Intre Hasdeu, Izvor si Natiunile Unite urmeaza sa fie amenajat un sens giratoriu, iar Bulevardul Izvor urmeaza sa fie largit. Arhitectul Sorin Gabrea a mai precizat ca denumirea corecta pentru constructia lui Oprescu ar fi "artera urbana tangenta la nucleul central istoric constituit".

Potrivit acestuia, pentru constructia celui de al doilea tronson al Diametralei Nord-Sud si-au dat acordul SRI, Palatul Parlamentului, Patriarhia, Serviciile Speciale si Ministerul Culturii. Lucrarile de constructii vor putea incepe dupa ce se vor mai obtine si restul de avize iar Consiliul General al Municipiului Bucuresti va aproba Planul Urbanistic Zonal (PUZ). Conform studiului de fezabilitate, lucrarile de constructie vor costa 153 de milioane de euro.

Traseul viitoarei autostrazi incepe din Piata Victoriei, trece pe strazile Buzesti, Berzei, Mircea Vulcanescu, Calea Plevnei, Vasile Parvan pana la Podul Hasdeu, unde intra in subteran si iese in apropiere de Piata Cosbuc, bulevardul Tudor Vladimirescu, Rahova si ajunge la Piata Progresu.

Intreaga constructie va avea o lungime de 12, 5 kilometri, va avea doua benzi de circulatie pe sens, linie dubla de tramvai, piste pentru biciclisti, trotuare largi de trei metri, spatii verzi de un metru si va fi strabatuta de soferi in doar 20 de minute.
Redactia Infotva de Redactia Infotva
Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri




Votati articolul "Unda verde pentru autostrada care va traversa Bucurestiul ":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News

Cote de TVA aplicabile de la 1 ianuarie 2024. Noutati fiscale si Scutiri de TVA

Atentie contabili!

Modificari importante privind cotele de TVA!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!

Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Cote de TVA aplicabile de la 1 ianuarie 2024. Noutati fiscale si Scutiri de TVA" 
Rentrop ∧ Straton
Club Contabilitate

VIDEO

[x]

Atentie contabili!

Cote de TVA aplicabile de la 1 ianuarie 2024. Noutati fiscale si Scutiri de TVA Modificari importante privind cotele de TVA!

Descarca GRATUIT Raportul Special!

"Cote de TVA aplicabile de la 1 ianuarie 2024. Noutati fiscale si Scutiri de TVA"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016