Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Atentie contabili!
TVA-ul a fost modificat! Atentie la SPLIT TVA si regulile sale!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

6 masuri care ne vizeaza in noul Plan concret de actiuni pentru reducerea birocratiei

de Ioana Andreea Pavel la 05 Apr. 2017 Exclusiv
Tags: masuri reducerea birocratiei, fonduri europene, mediul de afaceri

Planul de actiuni pentru 2017 privind reducerea sarcinilor administrative impuse mediului de afaceri, document subscris obiectivelor de debirocratizare, a fost aprobat in data de 30 martie de Guvern, printr-un Memorandum, la propunerea Secretariatului General al Guvernului si al Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat.

   
Planul de actiuni cuprinde sase etape, cu urmatoarele termene de realizare:

    Nominalizarea si actualizarea echipelor la nivel tehnic si de coordonatori, responsabile cu realizarea si/sau comunicarea actiunilor de simplificare realizate de ministere. Astfel, fiecare minister isi va constitui o echipa multidisciplinara, formata din experti la nivel tehnic si juridic, responsabila cu monitorizarea  simplificarilor administrative. Termenul pentru realizarea acestei actiuni este 7 aprilie.

    Convocarea, la sediul Guvernului, a noilor echipe de coordonatori ai procesului de simplificare (la nivel de secretar de stat/secretar general in ministere). Termenul pentru realizarea acestei actiuni este 11 aprilie.

    Centralizarea raportarilor cu privire la simplificarea sarcinilor administrative realizate de catre ministere. Termen de realizare  trimestrial.

    Coordonarea, impreuna cu Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat a implementarii masurilor propuse de mediul de afaceri. Vor fi organizate intalniri cu reprezentantii forurilor de consultare pentru colectarea si analiza recomandarilor si propunerilor mediului de afaceri si vor fi armonizate propunerile de simplificare transmise de ministere. Termen de realizare  permanent, cu intalniri lunare cu reprezentantii Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat.
Agricultura. Monografii contabile specifice
Agricultura. Monografii contabile specifice

Vezi detalii

Imprumuturi, dobanzi si decontari cu asociatii
Imprumuturi, dobanzi si decontari cu asociatii

Vezi detalii

Consilier Institutiile Statului in Control
Consilier Institutiile Statului in Control

Vezi detalii


    Derularea proiectelor finantate din fonduri europene (Axa I a POCA, precum si prin POC si POAT). Definitivarea ideilor de proiecte si a documentatiilor proiectelor care vizeaza debirocratizarea si e-guvernarea si implementarea lor. Activitate continua.

    Actualizarea initiativelor de simplificare si a bazei comune de date rezultate in urma implementarii proiectelor de masurare a costurilor administrative. Activitate continua.

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul "6 masuri care ne vizeaza in noul Plan concret de actiuni pentru reducerea birocratiei":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi





Atentie contabili!
TVA-ul a fost modificat! Atentie la SPLIT TVA si regulile sale!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special "Totul despre Split TVA - Modificarile legii explicate detaliat"
Club Contabilitate

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial
Atentie contabili!
A aparut SPLIT TVA! Vezi ce este OBLIGATORIU si ce NU

Vezi explicatiile specialistilor + Studii de caz detaliate

Descarcati GRATUIT Raportul Special

Totul despre Split TVA

- Modificarile legii explicate detaliat -
Da, doresc sa descarc GRATUIT cadoul si sa primesc informatii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton