Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Atentie contabili!
Totul despre SPLIT TVA: obligatii si sanctiuni in 2018
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

ANAF are o noua identitate vizuala in 2014. Pretul a fost de 1,5 milioane euro

de InfoTva.ro la 08 Ian. 2014 Exclusiv
Tags: taxe si impozite, sigla anaf, rebranding, proiect, identitate vizuala anaf 2014

Incepand din noul an, Agentia Nationala de Administrare Fiscala a trecut la o noua identitate vizuala, fiind modificate siglele institutiei si ale structurilor subordonate, alaturi de sigla generala a A.N.A.F. Vor exista sigle specifice pentru Directia Generala Antifrauda Fiscala, Directia Generala a Vamilor, Directia Generala de Administrare a Marilor Contribuabili, precum si pentru Directiile Generale Regionale ale Finantelor Publice, anunta Fiscul intr-un comunicat. (vezi toate siglele in documentul atasat).



Sigla Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, precum si siglele structurilor sale subordonate, sunt construite pe baza aceleiasi arhitecturi grafice, constand dintr-un: logotip ANAF, simbol si decriptor.

Logotip-ul A.N.A.F. are aceeasi reprezentare grafica, atat in sigla Agentiei Nationale de Administrare Fiscala cat si in siglele structurilor sale fara personalitate juridica sau ale unitatilor teritoriale ale acesteia. Logotip-ul consta din acronimul "A.N.A.F.". Decupajul interior al literei A este insotit de o forma semi-circulara, paralela cu latura ingusta a triunghiului interior al literei, din aceasta alaturare rezultand un element grafic in forma unui taler de balanta. Ansamblul este folosit in ambele litere A din cadrul acronimului "A.N.A.F".

Pentru Directia Generala Antifrauda Fiscala simbolul consta intr-un profil cap de acvila, orientat spre stanga, de culoare alba, incadrat intr-un patrat de culoare rosie.

In cazul Directiei Generale a Vamilor, logotipului ii este asociat simbolul astrologic al comertului constand intr-un baston inaripat cu doi serpi incolaciti in jurul lui, in culoare albastra.

Simbolul Directiei Generale de Administrare a Marilor Contribuabili este reprezentat printr-o serie de trei trapeze dreptunghice dispuse vertical si paralel, in culoare albastra, primul trapez din stanga avand o inaltime inferioara celorlalte doua ale caror dimensiuni sunt identice.
Examenul de consultant fiscal 2018. Grile si temeiuri legale
Examenul de consultant fiscal 2018. Grile si temeiuri legale

Vezi detalii

Manualul Contabilului Incepator
Manualul Contabilului Incepator

Vezi detalii

Impozitarea dividendelor in 2018
Impozitarea dividendelor in 2018

Vezi detalii



Pentru Directiile Generale Regionale ale Finantelor Publice a fost adoptat ca simbol conturul hartii Romaniei, in culoare albastra, cu evidentierea de culoare alba a competentei teritoriale a unitatii respective.

Redefinirea identitatii vizuale a institutiei a fost realizata in cadrul unui amplu proiect cu finantare din fonduri europene avand ca obiectiv dezvoltarea unui parteneriat viabil intre A.N.A.F. si contribuabili.

Valoarea totala eligibila a proiectului (fara TVA) este de 7.090.815,63 lei din care:
- 6.027.193.54 lei - valoare eligibila nerambursabila din Fondul Social European;
- 1.063.622,39 lei - cofinantarea eligibila a Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, in calitate de beneficiar.

Proiectul se desfasoara pe o perioada de 34 luni.

Obiectiv: Cresterea gradului de conformare voluntara a contribuabililor prin consolidarea civismului fiscal.

Scop: Crearea unui mecanism decizional consultativ pentru activitatea de administrare a veniturilor publice.

Principalele activitati ale proiectului presupun dezvoltarea si implementarea unei analize a componentei relationale contribuabil - administratie fiscala, constientizarea si educarea fiscala a contribuabililor, construirea unui mecanism decizional consultativ A.N.A.F. - contribuabili si instruirea unui numar de 188 de functionari publici in vederea elaborarii si dezvoltarii unor proceduri si instrumente de comunicare precum si a gestionarii unei campanii media ce vor eficientiza relatia cu contribuabilii.

Sigla A.N.A.F. a fost aprobata prin Ordinul presedintelui A.N.A.F. nr. 3504/13.11.2013, publicat in Monitorul Oficial nr. 704/18.11.2013 si va fi utilizata incepand cu data de 1 ianuarie 2014.

Sursa: descarc.ro


Autor:

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul "ANAF are o noua identitate vizuala in 2014. Pretul a fost de 1,5 milioane euro":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi





Articole similare

ANAF: Romania functioneaza cu taxele tale
Mai multe articole despre rebranding
Atentie contabili!
Totul despre SPLIT TVA: obligatii si sanctiuni in 2018

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special Plata defalcată a TVA - forma finală
Club Contabilitate

VIDEO

Atentie contabili!
Totul despre Split TVA

- Modificarile legii explicate detaliat -

Descarcati GRATUIT Raportul Special

Plata defalcată a TVA - forma finală

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016