Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Atentie contabili!
TVA-ul a fost modificat! Atentie la SPLIT TVA si regulile sale!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

Intra angajatii ANAF in greva?

de Miruna Petrache la 01 Sep. 2016 Exclusiv
Tags: greva anaf, angajatii anaf greva, inspectii fiscale, decontarea cheltuielilor de deplasare

ANAF a publicat pe pagina oficiala un comunicat prin care transmite lamuriri referitoare la o situatie semnalata in presa autohtona. Prin explicatiile oferite, ANAF clarifica stirea potrivit careia angajatii ANAF ar avea de gand sa intre in greva, amenintand totodata ca vor refuza sa mearga in inspectii.


Astfel, in ce priveste articolul "Revolta la Fisc: Angajatii ANAF ameninta ca vor refuza sa mearga in inspectii", Agentia Nationala de Administrare Fiscala face urmatoarele precizari, in urma articolului aparut astazi, 01 septembrie 2016, pe site-ul www.stiripesurse.ro, "Revolta la Fisc: Angajatii ANAF ameninta ca vor refuza sa mearga in inspectii":

Pana in acest moment, conducerea ANAF nu a fost notificata de catre niciun sindicat in care activeaza angajati ai institutiei cu privire la vreo actiune de protest in viitorul apropiat.

Mai mult, in acelasi comunicat, ANAF aminteste de disponibilitatea institutiei de a discuta cu sindicatele:

"Reiteram, si de aceasta data, disponibilitatea conducerii Agentiei Nationale de Administrare Fiscala de a dialoga cu reprezentantii tuturor sindicatelor din Finante si pe teme referitoare la conditiile de munca ale colegilor nostri."

De asemenea, se fac referiri si la reglementarile in vigoare in urma carora se stabileste decontarea cheltuielilor de deplasare, dupa cum se arata in acelasi comunicat publicat de Agentia Nationala de Administrare Fiscala la 1 septembrie:
Operare SAGA. Exemple practice si recomandari
Operare SAGA. Exemple practice si recomandari

Vezi detalii

Protectia datelor cu caracter personal
Protectia datelor cu caracter personal

Vezi detalii

Imprumuturi, dobanzi si decontari cu asociatii
Imprumuturi, dobanzi si decontari cu asociatii

Vezi detalii


Mentionam, cu aceasta ocazie, ca baza legala a decontarii cheltuielilor de deplasare a personalului din cadrul institutiilor publice o constituie H.G. nr. 1860/2006 privind drepturile si obligatiile personalului autoritatilor si institutiilor publice pe perioada delegarii si detasarii in
alta localitate, precum si in cazul deplasarii, in cadrul localitatii, in interesul serviciului, care nu prevede si situatia decontarii cheltuielilor de deplasare din localitatea de domiciliu la locul de munca.

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul "Intra angajatii ANAF in greva?":
Rating:

Nota: 4.75 din 5 din 2 voturi





Atentie contabili!
TVA-ul a fost modificat! Atentie la SPLIT TVA si regulile sale!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special "Totul despre Split TVA - Modificarile legii explicate detaliat"
Club Contabilitate

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial
Atentie contabili!
A aparut SPLIT TVA! Vezi ce este OBLIGATORIU si ce NU

Vezi explicatiile specialistilor + Studii de caz detaliate

Descarcati GRATUIT Raportul Special

Totul despre Split TVA

- Modificarile legii explicate detaliat -
Da, doresc sa descarc GRATUIT cadoul si sa primesc informatii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton