Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Atentie contabili!

Modificari privind TVA in Noul Cod Fiscal!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat actualizat in 2017.

Ministerul Finantelor: Proiect pentru dezvoltarea unui sistem electronic de management al documentelor in cadrul ANAF

de InfoTva.ro la 26 Sep. 2016 Exclusiv
Tags: administrare fiscala, proiect mfp, management electronic, documente anaf

Ministrul Finantelor Publice Anca Dana DRAGU, in calitate de reprezentant al Unitatii Nationale de Coordonare a Programului de Cooperare Elvetiano-Roman, si Excelenta Sa Urs HERRENA, ambasadorul Elvetiei in Romania, in calitate de reprezentant al Consiliului Federal Elvetian au semnat la 22 septembrie 2016 Acordul de proiect "Crearea cadrului pentru implementarea unui sistem electronic eficient de management al documentelor in cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala".

Proiectul vizeaza crearea unui cadru procedural si functional in vederea realizarii unui sistem eficient de management al documentelor in cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala si structurile sale subordonate de la nivel central si teritorial.

Prin atingerea acestui obiectiv, proiectul va contribui la optimizarea activitatilor curente ale Agentiei Nationale de Administrare Fiscala prin imbunatatirea trasabilitatii documentelor si eficientizarea indeplinirii activitatilor interne si a utilizarii timpului de lucru, a resurselor umane si a proceselor logistice.
Regimul fiscal-contabil pentru liber-profesionisti
Regimul fiscal-contabil pentru liber-profesionisti

Vezi detalii

Caietul Seminarului de Fiscalitate si Contabilitate
Caietul Seminarului de Fiscalitate si Contabilitate

Vezi detalii

Microintreprinderea in 2017: impozite, taxe, deduceri
Microintreprinderea in 2017: impozite, taxe, deduceri

Vezi detalii



Proiectul se va derula pe o perioada de 31 de luni, cu un buget total de 1.626.593 CHF, din care 1.382.604 CHF reprezinta grantul acordat de catre Elvetia Romaniei, prin intermediul Contributiei Elvetiene pentru Uniunea Europeana extinsa.
Autor:

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul "Ministerul Finantelor: Proiect pentru dezvoltarea unui sistem electronic de management al documentelor in cadrul ANAF":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi





Atentie contabili!
Modificari privind TVA in Noul Cod Fiscal!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat actualizat in 2017

"Decontul de TVA - Erori majore care trebuie evitate"!
Club Contabilitate

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial
Atentie contabili!
TVA-ul s-a schimbat in 2017!

Cititi si respectati noile reguli din Noul Cod Fiscal

Descarcati GRATUIT Raportul Special actualizat in 2017

"Decontul de TVA - Erori majore care trebuie evitate"!
Da, doresc sa descarc GRATUIT cadoul si sa primesc informatii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton