Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Atentie contabili!
Totul despre SPLIT TVA: obligatii si sanctiuni in 2018
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

Ministerul Finantelor: Proiect pentru dezvoltarea unui sistem electronic de management al documentelor in cadrul ANAF

de InfoTva.ro la 26 Sep. 2016 Exclusiv
Tags: administrare fiscala, proiect mfp, management electronic, documente anaf

Ministrul Finantelor Publice Anca Dana DRAGU, in calitate de reprezentant al Unitatii Nationale de Coordonare a Programului de Cooperare Elvetiano-Roman, si Excelenta Sa Urs HERRENA, ambasadorul Elvetiei in Romania, in calitate de reprezentant al Consiliului Federal Elvetian au semnat la 22 septembrie 2016 Acordul de proiect "Crearea cadrului pentru implementarea unui sistem electronic eficient de management al documentelor in cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala".

Proiectul vizeaza crearea unui cadru procedural si functional in vederea realizarii unui sistem eficient de management al documentelor in cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala si structurile sale subordonate de la nivel central si teritorial.

Prin atingerea acestui obiectiv, proiectul va contribui la optimizarea activitatilor curente ale Agentiei Nationale de Administrare Fiscala prin imbunatatirea trasabilitatii documentelor si eficientizarea indeplinirii activitatilor interne si a utilizarii timpului de lucru, a resurselor umane si a proceselor logistice.
Cartea Verde a Contabilitatii 2018
Cartea Verde a Contabilitatii 2018

Vezi detalii

Registrul de Evidenta Fiscala PFA
Registrul de Evidenta Fiscala PFA

Vezi detalii

Marea Carte Verde a Monografiilor Contabile 2018
Marea Carte Verde a Monografiilor Contabile 2018

Vezi detalii



Proiectul se va derula pe o perioada de 31 de luni, cu un buget total de 1.626.593 CHF, din care 1.382.604 CHF reprezinta grantul acordat de catre Elvetia Romaniei, prin intermediul Contributiei Elvetiene pentru Uniunea Europeana extinsa.
Autor:

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul "Ministerul Finantelor: Proiect pentru dezvoltarea unui sistem electronic de management al documentelor in cadrul ANAF":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi





Atentie contabili!
Totul despre SPLIT TVA: obligatii si sanctiuni in 2018

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special Plata defalcată a TVA - forma finală
Atentie contabili!
Totul despre Split TVA

- Modificarile legii explicate detaliat -

Descarcati GRATUIT Raportul Special

Plata defalcată a TVA - forma finală

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016