Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Atentie contabili!

Modificari privind TVA in Noul Cod Fiscal!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat actualizat in 2017.

Noile acte administrative care pot fi transmise oficial in format electronic

de Ioana Andreea Pavel la 23 Dec. 2016 Exclusiv
Tags: documente format electronic, aviz inspectie fiscala, mail, fax, documente anaf, mijloacele elecronice

Va informam ca Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice a aprobat ordinul nr. 3097/2016 pentru aplicarea prevederilor art. 46 alin. (8) si ale art. 47 alin. (9) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala, potrivit caruia 32 de acte administrative si fiscale emise de Fisc pot fi primite de contribuabili prin e-mail, fax sau printr-o alta platforma online.


Contribualilii pot primi deja de la Fisc documente si in varianta electronica sau pe fax. Persoanele fizice si juridice trebuie sa adreseze organului fiscal o cerere prin care sa opteze pentru unul dintre mijloacele electronice de comunicare.  

Aceste acte administrative fiscale, comunicate prin mijloace electronice de transmitere la distanČ›a, sunt valabile si opozabile contribuabililor sau terČ›ilor fara semnatura olografa si stampila conducatorul organului fiscal, insa vor purta semnatura digitala calificata a institutiei, a anuntat MDRAP.   

Astfel, contribuabilii pot primi de la Fisc documente si in varianta electronica.  
Lista documentelor in cauza cuprinde:  

1. Titlul executoriu;  
2. Somatia;  
3. Decizia referitoare la obligatiile de plata accesorii;  
Agricultura. Monografii contabile specifice
Agricultura. Monografii contabile specifice

Vezi detalii

Controalele fiscului. Inspectia fiscala si controlul antifrauda
Controalele fiscului. Inspectia fiscala si controlul antifrauda

Vezi detalii

Contabilitatea operatiunilor de transport si logistica
Contabilitatea operatiunilor de transport si logistica

Vezi detalii


4. Instiintarea privind stingerea creantelor fiscale;  
5. Adresa de infiintare a popririi asupra disponibilitatilor banesti;  
6. Decizia de ridicare a masurilor de executare silita asupra disponibilitatilor banesti;  
7. Instiintare de compensare;  
8. Instiintare de restituire;  
9. Decizia de impunere pentru stabilirea impozitelor /taxelor datorate de persoanele fizice, in temeiul Legii nr. 227 /2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare;  
10. Decizia de impunere pentru stabilirea impozitelor/taxelor datorate de persoanele juridice, in temeiul Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare;  
11. Declaratia fiscala /Decizia de impunere pentru stabilirea taxei pentru servicii de reclama si publicitate in cazul contribuabililor persoane juridice;  
12. Declaratia fiscala /Decizia de impunere pentru stabilirea taxei pentru afisaj in scop de reclama si publicitate;  
13. Decizia de impunere privind creantele datorate bugetului local in urma inspectiei fiscale;  
14. Decizia de restituire a sumelor de la bugetul local;  
15. Decizia privind nemodificarea bazei de impunere;  
16. Decizie de instituire a masurilor asiguratorii;  
17. Decizia de ridicare a masurilor asiguratorii;  
18. Adresa de infiintare a popririi;  
19. Adresa de infiintare a popririi asiguratorii;  
20. Instiintare privind infiintarea popririi;  
21. Proces-verbal de constatare a contraventiei;  
22. Nota de plata;  
23. Extras de rol;  
24. Aviz de inspectie fiscala;  
25. Invitatie;  
26. Certificat de nomenclatura stradala si adresa  
27. Proces-verbal privind cheltuielile de executare silita  
28. Proces-verbal de constatare si declarare a insolvabilitatii  
29. Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozite, taxele locale si alte venituri datorate bugetului local  
30. Raport de inspectie fiscala  
31. Anexa certificat de atestare fiscala privind verificarea eligibilitatii solicitantilor de fonduri externe nerambursabile  
32. alte acte emise de organul fiscal local.

Sursa: ANAF

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul "Noile acte administrative care pot fi transmise oficial in format electronic":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi





Atentie contabili!
Modificari privind TVA in Noul Cod Fiscal!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat actualizat in 2017

"Decontul de TVA - Erori majore care trebuie evitate"!
Club Contabilitate

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial
Atentie contabili!
TVA-ul s-a schimbat in 2017!

Cititi si respectati noile reguli din Noul Cod Fiscal

Descarcati GRATUIT Raportul Special actualizat in 2017

"Decontul de TVA - Erori majore care trebuie evitate"!
Da, doresc sa descarc GRATUIT cadoul si sa primesc informatii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton