Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Atentie contabili!

Modificari privind TVA in Noul Cod Fiscal!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat actualizat in 2017.

Solicitarea unui alt plafon de incasari, de catre organizatorii de evenimente (nunti si botezuri)

de InfoTva.ro la 17 Aug. 2016 Exclusiv
Tags: omfp 1265/2016, oug 32/2016, organizare evenimente, plafon, incasari numerar

In Monitorul Oficial nr.603/08.08.2016 a fost publicat OMFP 1265/2016 privind aprobarea Procedurii de aplicare a prevederilor art. 4^1 din Legea nr.70/2015. Astfel, potrivit art. 4^1 din Legea nr.70/2015, astfel cum a fost modificat prin OUG 32/2016, organizatorii de nunti si botezuri, pentru operatiunile de incasari in numerar pe zi, de la persoane fizice, pentru serviciile legate de aceste evenimente, pot solicita organului fiscal competent in administrarea obligatiilor lor fiscale, aprobarea unui alt plafon de incasari mai mare decat cel de 10.000 lei.

# Documente ce se depun la organul fiscal competent:

Organizatorii de evenimente care solicita un plafon de incasari mai mare de 10.000 lei trebuie sa depuna la organul fiscal competent o cerere la care au obligatia sa anexeze, cumulativ, urmatoarele documente justificative din care sa rezulte ca incasarile in numerar de la astfel de evenimente depasesc plafonul zilnic de 10.000 lei de la o persoana(art.3 din ordin) :

a) documentul de proprietate sau folosinta a spatiului/spatiilor in care se desfasoara evenimentul/evenimentele;
b) declaratia pe propria raspundere a detinatorului spatiului/spatiilor/folosit/folosite, cu destinatie de organizare de evenimente, cu privire la suprafata si capacitatea acestuia/acestora(numarul maxim de mese/scaune), insotita de autorizatia de functionare pentru spatiile respective;
c) situatia incasarilor pentru fiecare eveniment pe ultimele 12 luni conform anexei nr.2 la ordin.
 
De retinut ! in cazul organizatorilor de evenimente care nu au incasari pentru o  perioada anterioara de 12 luni, depun situatia incasarilor pentru perioadele pentru care au avut asemenea evenimente, dar nu mai putin de 2 evenimente;

d) copii ale facturilor emise in baza contractelor de furnizare a serviciilor, pentru perioada pentru care se intocmeste situatia prevazuta la lit.c).
Cartea Rosie a Fiscalitatii
Cartea Rosie a Fiscalitatii

Vezi detalii

Controalele fiscului. Inspectia fiscala si controlul antifrauda
Controalele fiscului. Inspectia fiscala si controlul antifrauda

Vezi detalii

Tranzactii imobiliare. Regimul fiscal in 2017
Tranzactii imobiliare. Regimul fiscal in 2017

Vezi detalii



Organizatorii de evenimente pot anexa la cererea depusa orice alte documente relevante in sustinerea cererii . Modelul cererii este prevazut in Anexa nr.1 la ordin.
 
# Modalitatea de depunere a cererii:

Cererea se poate depune la registratura organului fiscal competent sau se poate comunica prin posta cu confirmare de primire.

# Care este plafonul maxim aprobat:

Plafonul de incasari in numerar solicitat se stabileste de organul fiscal competent, in functie de nivelul maxim al incasarilor aferent unui eveniment din totalul evenimentelor organizate in perioada prevazuta anterior la lit.c).
 
De retinut ! Ori de cate ori organizatorul de evenimente apreciaza ca se impunemodificarea plafonului aprobat de organul fiscal, acesta poate depune o cerere insotita de documentele justificative enumerate anterior.

# Modalitatea de solutionare a cererilor:
Organul fiscal solutioneaza cererea depusa prin emiterea uneia din urmatoarele decizii:
- decizie de aprobare a plafonului de incasari in numerar, in cazul in care se aproba un alt plafon decat cel de 10.000 lei,
- decizie de respingere a cererii de aprobare a plafonului de incasari in numerar, in cazul in care nu se justifica aprobarea cererii altui plafon decat cel de 10.000 lei sau cand nu sunt depuse toate documentele justificative .

# Termenul de solutionare a cererii:
Organul fiscal dispune cu privire la cererea depusa, printr-o decizie in termen de cel mult 15 zile de la data depunerii cererii. Decizia are valabilitate un an de la data comunicarii.

Sursa: Finante Neamt
Autor:

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul "Solicitarea unui alt plafon de incasari, de catre organizatorii de evenimente (nunti si botezuri)":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi





Atentie contabili!
Modificari privind TVA in Noul Cod Fiscal!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat actualizat in 2017

"Decontul de TVA - Erori majore care trebuie evitate"!
Club Contabilitate

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial
Atentie contabili!
TVA-ul s-a schimbat in 2017!

Cititi si respectati noile reguli din Noul Cod Fiscal

Descarcati GRATUIT Raportul Special actualizat in 2017

"Decontul de TVA - Erori majore care trebuie evitate"!
Da, doresc sa descarc GRATUIT cadoul si sa primesc informatii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton