Tags: ordinul 1393/2020, documente necesare timpului flexibil de munca
		Ordinul nr. 1393/2020 privind aprobarea modelului cererii si al documentelor prevazute la art. 1 alin. (2) din Hotararea Guvernului nr. 719/2020 pentru aprobarea procedurii de decontare si de plata a sumelor acordate in baza Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 132/2020 privind masuri de sprijin destinate salariatilor si angajatorilor in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum si pentru stimularea cresterii ocuparii fortei de munca a fost publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr.850 din 16 septembrie 2020.
			   
        
 	
    
        
 	            
            
	Actul normativ aproba modelul cererii, al declaratiei pe propria raspundere si al listei prevazute la art. 1 alin. (2) din Hotararea Guvernului nr. 719/2020 pentru aprobarea procedurii de decontare si de plata a sumelor acordate in baza Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 132/2020 privind masuri de sprijin destinate salariatilor si angajatorilor in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2. 
Pentru a vedea documentele, click AICI. 
	
	Extras din Ordin:
	
	Avand in vedere dispozitiile art. 1 alin. (8) din Hotararea Guvernului nr. 719/2020 pentru aprobarea procedurii de decontare si de plata a sumelor acordate in baza Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 132/2020 privind masuri de sprijin destinate salariatilor si angajatorilor in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum si pentru stimularea cresterii ocuparii fortei de munca,
	 
	in baza prevederilor art. 15 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 81/2020 privind organizarea si functionarea Ministerului Muncii si Protectiei Sociale, cu completarile ulterioare,
	 
	ministrul muncii si protectiei sociale emite urmatorul ordin:Art. 1. -
	Se aproba modelul cererii, al declaratiei pe propria raspundere si al listei, prevazute la art. 1 alin. (2) din Hotararea Guvernului nr. 719/2020 pentru aprobarea procedurii de decontare si de plata a sumelor acordate in baza Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 132/2020 privind masuri de sprijin destinate salariatilor si angajatorilor in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum si pentru stimularea cresterii ocuparii fortei de munca, prevazut in anexa care face parte integranta din prezentul ordin.
	 
	Art. 2. -
	
	
			
	Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, si intra in vigoare in termen de 3 zile de la data publicarii.
	 
		
 de 
Redactia InfotvaRedactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
 
	Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Inchidere cont 451
Intrebare:  
 Care este calea legala de stingere a unei datorii inregistrata in contul 451 cu o vechime de 9 ani intre doua societati comerciale ale aceluiasi unic administrator?
 Valoarea creantei la acesta data este de 421525 lei. Acest cont banuiesc ca a fost gandit si utilizat de-a lungul timpului prin faptul ca administrator si unic asociat este aceeasi persoana la cele doua societati, neexistind o forma autentificata (legala) a grupului.
 La acesta data, viitorul...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<Analiza intreprinderi legate
Intrebare:  
 1. La data de 31.12.2023, am avut:
 - Societatea 1, microintreprindere, detinuta de domnul X cu 100%, cu venituri la 31.12.2023 de 280.000 lei.
 - Societatea 2, microintreprindere, detinuta de domnul X cu 50% si dna Y cu 50% (sotia), cu venituri la 31.12.2023 de 275.000 lei.
 - Societatea 3, microintreprindere,detinuta de domnul X cu 50% si dna Y cu 50% (sotia), cu venituri la 31.12.2023 de 295.000 lei.
 Incepand cu 01.01.2024,...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<Regim TVA distribuire sau vanzare bunuri la lichidare
Intrebare:  
 Societatea detine un imobil a carui valoare este de 392.000 lei si doreste sa se inchida, are un asociat unic. Care este varianta cu cele mai reduse costuri (impozite si taxe) de a prelua apartamentul asociatul unic? Contract vanzare-cumparare cu dare in plata sau trecerea in proprietatea asociatului unic a imobilului la lichidarea societatii? Multumesc anticipat.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<Taxe si impozite stabilite din oficiu de catre organul fiscal
Intrebare:  
 In cazul unei societati comerciale care nu a mai condus evidenta contabila din 2014, respectiv nu a depus declaratiile conform vectorului fiscal si nu a suspendat activitatea la ONRC, s-au stabilit din oficiu de catre organul fiscal impozite si taxe datorate la bugetul general consolidat, iar societatea a fost declarata ca inactiva incepand cu 15.11.2017.
 In vederea achitarii debitelor si accesoriilor calculate s-a cerut/primit decizie de esalonare.
 Acum...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<