Tags: ordinul 1393/2020, documente necesare timpului flexibil de munca
Ordinul nr. 1393/2020 privind aprobarea modelului cererii si al documentelor prevazute la art. 1 alin. (2) din Hotararea Guvernului nr. 719/2020 pentru aprobarea procedurii de decontare si de plata a sumelor acordate in baza Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 132/2020 privind masuri de sprijin destinate salariatilor si angajatorilor in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum si pentru stimularea cresterii ocuparii fortei de munca a fost publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr.850 din 16 septembrie 2020.
Actul normativ aproba modelul cererii, al declaratiei pe propria raspundere si al listei prevazute la art. 1 alin. (2) din Hotararea Guvernului nr. 719/2020 pentru aprobarea procedurii de decontare si de plata a sumelor acordate in baza Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 132/2020 privind masuri de sprijin destinate salariatilor si angajatorilor in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2.
Pentru a vedea documentele, click AICI.
Extras din Ordin:
Avand in vedere dispozitiile art. 1 alin. (8) din Hotararea Guvernului nr. 719/2020 pentru aprobarea procedurii de decontare si de plata a sumelor acordate in baza Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 132/2020 privind masuri de sprijin destinate salariatilor si angajatorilor in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum si pentru stimularea cresterii ocuparii fortei de munca,
in baza prevederilor art. 15 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 81/2020 privind organizarea si functionarea Ministerului Muncii si Protectiei Sociale, cu completarile ulterioare,
ministrul muncii si protectiei sociale emite urmatorul ordin:Art. 1. -
Se aproba modelul cererii, al declaratiei pe propria raspundere si al listei, prevazute la art. 1 alin. (2) din Hotararea Guvernului nr. 719/2020 pentru aprobarea procedurii de decontare si de plata a sumelor acordate in baza Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 132/2020 privind masuri de sprijin destinate salariatilor si angajatorilor in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum si pentru stimularea cresterii ocuparii fortei de munca, prevazut in anexa care face parte integranta din prezentul ordin.
Art. 2. -
Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, si intra in vigoare in termen de 3 zile de la data publicarii.
de
Redactia InfotvaRedactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: Dorim sa achizitionam echipamente software de la un furnizor din Israel. Furnizorul ne pune la dispozitie echipamentele in Romania la o terta societate din Romania , conditia de livrare DDP . Documentele de vama sunt intocmite pe terta societate. Furnizorul doreste sa ne emita factura din Israel, noi sa le achitam contravaloarea echipamentelor in contul firmei din Israel. Societatea noastra mai are vreo obligatie vamala avand in vedere ca exista documente vamale emise pentru aceste echipamente?...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: 1. Salariatii proprii sunt delegati in interiorul tarii sau in afara tarii pentru diverse vizite la partenerii comerciali (in scop business). Acestia primesc avans la plecare pentru transport, dar si diurna pentru zilele petrecute in delegatie. Cazarea delegatiilor este de obicei organizata de companie (prin societate de turism, care rezerva in numele nostru hotelul, nu de ocupa angajatul de acest aspect). Modul de calcul al diurnei se face conform reglementarilor din HOTARAREA nr. 714 din 13...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Compania noastra a primit o factura de la un client cu codul de TVA anulat conform art. 316, alin. 11, lit. c. Factura are TVA colectat. Intrebare: 1. Cum tratam TVA-ul de pe aceasta factura? Inregistram TVA-ul colectat ca TVA deductibil sau inregistram valoarea totala a facturii pe un cont din clasa 6? 2. In ce cartus trebuie inregistrata aceasta factura pe declaratia 394?
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Societatea noastra este o societate comerciala cu capital privat, ce desfasoara activitate de inchiriere bunuri imobile si mobile. O parte din spatiile detinute in proprietate de Societatea noastra sunt inchiriate astfel: ? catre o institutie de stat (primarie) care l-a randul sau a subinchiriat spatiul unei institutii de invatamant de stat; ? catre alte societati comerciale cu capital privat care desfasoara activiatii de invatamant acreditate de Min. Educatiei ? catre alte societati comerciale...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Pentru o societate cu sediul social in Bucuresti si pentru care se identifica urmatoarele 3 fluxuri de marfuri (produse cosmetice) ii revine obligativitatea de a declara e-transport? 1. Import marfa din China (marfa ajunge din China in Bucuresti cu avionul) iar transportul marfii de la aeroportul din Bucuresti la depozitul societatii se face cu o firma de curierat; 2. Achzitie marfa din Polonia - marfa ajunge din Polonia la depozitul societatii din Bucuresti cu o firma de curierat 3. Livrare de...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Pentru o societate infiintata in data de 10.01.2024 ca si microintrepindere, in situatia in care nu a angajat o persoana in termen de 30 de zile de la infiintare, trecerea la impozit pe profit cu ce data se va face? Multumesc!
vezi AICI raspunsul specialistilor <<