keyboard_double_arrow_right

Atentie, contabili!

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit
"PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal"!

Adauga adresa de email si DESCARCA GRATUIT raportul realizat de specialisti

PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal
keyboard_double_arrow_left

Noul pod al chinezilor ar putea fi luat oricand de ape

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
de Redactia Infotva la 06 Iul. 2011
Tags: constructii china, pod maritim, pod china

Angajati parca in cursa celor mai mari lucrari de infrastructura, chinezii lanseaza proiecte din ce in ce mai ambitioase. In acelasi timp insa, dincolo de anvergura lucrarilor desfasurate, lucrurile ...


Angajati parca in cursa celor mai mari lucrari de infrastructura, chinezii lanseaza proiecte din ce in ce mai ambitioase. In acelasi timp insa, dincolo de anvergura lucrarilor desfasurate, lucrurile par sa scartaie, la propriu.

Astfel, pe coasta de est a Chinei, in orasul Qingdao, a fost inaugurat recent cel mai lung pod maritim din lume. Cu o lungime de 42,5 kilometri, constructia podului a fost finalizata in doar 4 ani, fapt care demonstreaza eficienta si viteza de lucru remarcabila a inginerilor si constructorilor chinezi.

In acelasi timp insa, in aceasta situatie, se prea poate sa se aplice vechiul proverb conform caruia graba strica treaba. Doar asa s-ar putea explica de ce la doar o saptamana de la deschidere, noul pod prezinta deja probleme in ceea ce priveste siguranta.

Asa cum citeaza publicatia Shanghai Daily, chinezii au uitat sa finalizeze unele lucruri tocmai din graba de a termina cat mai repede. In concret, sistemul de iluminat al podului nu functioneaza la parametri normali, iar unele structuri de rezistenta ale podului nu sunt suficient de solide.

Podul are sase benzi de circulatie destinate unui trafic zilnic de pana la 30.000 de masini, iar costurile totale ale constructiei au fost de peste 2,3 miliarde de dolari.

Inceput in mai 2007, podul a fost finalizat prin munca a peste 10.000 de muncitori, fiind folosite peste 450.000 de tone de otel. Masivul pod se sprijina pe 5.200 de coloane si a fost proiectat sa reziste la cutremure si taifunuri. Inginerii neaga zvonurile din presa si declara ca siguranta podului nu va fi afectata nici macar in situatia in care o nava s-ar lovi de unul dintre pilonii de sustinere.
Redactia Infotva de Redactia Infotva
Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri




Urmareste-ne pe Google News

PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal

Atentie contabili!

Modificari importante privind cotele de TVA!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!

Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal" 
Rentrop ∧ Straton
Club Contabilitate

[x]

Informatii vitale despre TVA: deducerea si rambursarea TVA, baza de impozitare, scutiri si operatiuni scutite de TVA.

Atentie contabili!

PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal Modificari importante privind planul de conturi!

Descarca GRATUIT Raportul Special!

"PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016