Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Atentie contabili!
TVA redus in 2019 - ce capcane ascunde O.U.G. nr. 89/2018?

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti.

Certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice

de InfoTva.ro la 19 Iul. 2012

Prin Ordinul ministrului finantelor publice nr. 2618 din 6 octombrie 2011 pentru modificarea Ordinului ministrului finantelor publice nr. 752/2006 privind aprobarea procedurii de eliberare a certificatului de atestare fiscala pentru persoane juridice si fizice, a certificatului de obligatii bugetare, precum si a modelului si continutului acestora, au fost stabilite noi modele ale documentelor reglementate.



Certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice va cuprinde 4 sectiuni, adaugandu-se la cele anterioare privind obligatiile de plata, alte mentiuni si informatii pentru verificarea eligibilitatii persoanelor juridice pentru accesarea fondurilor externe nerambursabile, sumele de rambursat respectiv de restituit.

Cu titlu de noutate, in situatia in care contribuabilul are de incasat sume certe, lichide si exigibile de la autoritatile contractante definite potrivit Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, odata cu depunerea cererii de eliberare a certificatului
de atestare fiscala depune, in original, si documentul eliberat de autoritatile contractante prin
care se certifica cuantumul sumelor certe, lichide si exigibile pe care contribuabilul le are de
incasat de la acestea.

Ca urmare a modificarilor aduse in cursul anului 2011 in ceea ce priveste sediile secundare, este precizat ca pentru contribuabilii care au infiintate sedii secundare inregistrate fiscal ca platitoare de salarii si de venituri asimilate salariilor, certificatul de atestare fiscala cuprinde atat obligatiile fiscale ale contribuabilului, cat si obligatiile fiscale ale sediilor secundare. *)in cazul persoanelor fizice se va inscrie CNP precum si CIF.
Impozitarea dividendelor in 2019
Impozitarea dividendelor in 2019

Vezi detalii

Manual de Politici Contabile 2019
Manual de Politici Contabile 2019

Vezi detalii

 Case de marcat 2019. Ghid practic pentru contabili
Case de marcat 2019. Ghid practic pentru contabili

Vezi detalii


certificat atestare fiscala, fonduri nerambursabile, persoane juridice, sedii secundare


ARTICOL 8

Calcularea TVA la o gradinita. Ce activitati sunt scutite?

Analizam cazul unei gradinite particulare SRL, autorizata de Ministerul invatamantului, cu cod CAEN pentru invatamant scolar si prescolar, Cod CAEN pentru bucatarie servind masa pentru copii din gradinita si scoala si Cod CAEN pentru transport copii si after school. In conditiile in care, conform Codului fiscal, veniturile din invatamant sunt scutite de TVA, vom vedea cum vor fi tratate celelalte activitati si care sunt taxele aferente, precum si daca se va face calculul TVA cu pro-rata.  

Activitatea gradinitei particulare are caracter economic si indeplineste cele patru conditii   cumulative enumerate la articolul 126 alineatul (1), astfel incat operatiunile desfasurate sunt considerate impozabile:

1) operatiunea este o prestare de servicii, in sfera taxei, efectuata cu plata;
2) locul de prestare a serviciilor este considerat in Romania, conform artico lului 133;
3) prestarea serviciului este realizata de o persoana impozabila care actioneaza ca atare;
4) prestarea serviciilor este rezultatul desfasurarii unei activitati economice.
Consideram ca activitatea unei gradinite particulare nu se incadreaza la operatiuni scutite fara drept de deducere a TVA, asa cum sunt reglementate prin articolul 141 alineatul (1) litera f ) din Codul fiscal, care se re fera la activitatea de invatamant preva zuta in Legea invatamantului nr. 84/1995, la prestarile de servicii si livrarile de bunuri strans legate de aceste activitati, efectuate de institutiile publice sau de alte entitati autorizate. in acest sens sunt si Normele metodologice de aplicare a
art. 141 alin. (2) lit. f ), pct. 251 alin. (2).

Art. 141 alin. (1) lit. f ) prevede:
"(1) Urmatoarele operatiuni de interes general sunt scutite de taxa:
f ) activitatea de invatamant prevazuta in Legea invatamantului nr. 84/1995, republicata,
cu modificarile si completarile ulterioare, formarea profesionala a adul tilor, precum si prestarile de servicii si livrarile de bunuri strans legate de aceste activitati, efectuate de institutiile publice
sau de alte entitati autorizate.

Normele metodologice prevad:
l 251. (1) Scutirea prevazuta la art. 141 alin. (1) lit. f ) din Codul fiscal pentru formarea profesionala a adultilor se aplica de persoanele autorizate in acest scop conform O.G. nr. 129/2000 privind formarea pro fesionala a adultilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare,
precum si de persoanele autorizate pentru formarea profesionala a personalului aeronautic civil navigant prevazut de Legea nr. 223/2007 privind Statutul personalului aeronautic civil navigant profesionist din aviatia civila din Romania, cu modificarile ulterioare.

(2) Scutirea prevazuta la art. 141 alin. (1) lit. f ) din Codul fiscal nu se aplica pentru studiile sau cercetarea efectuate cu plata de scoli, universitati sau orice alta institutie de invatamant pentru alte persoane.

in acest sens a fost pronuntata hotararea Curtii Europene de Justitie in cazul C-287/00." Astfel, la operatiuni scutite se incadreaza gradinitele din invatamantul de stat infiintate ca unitati scolare de catre inspectoratele scolare cu avizul Ministerului Educatiei si Cercetarii, asa cum se reglementeaza
prin articolul 142 din Legea invatamantului. Din acest motiv, consider ca doar activitatea unor astfel de gradinite care desfasoara operatiuni de interes general sunt scutite fara drept de deducere a TVA. Prin Legea invatamantului, asa cum se prevede la articolul 18 alineatul (1), gradinitele cu program normal, prelungit si saptamanal sunt incadrate la invatamant prescolar pentru copii in varsta de 3 - 6/7 ani.

La alin. (2) al articolului 18 se mentioneaza ca astfel de gradinite se infiinteaza de catre inspectoratele scolare. Gradinita particulara este o persoana juridica care are ca obiect de activitate
invatamantul prescolar incadrat la grupa 85 "invatamant" clasa 8510 "invatamant prescolar" sectiunea P din cadrul Ordinului Institutului National de Statistica nr. 337 din 20 aprilie 2007 privind actualizarea Clasificarii activitatilor din economia nationala, CAEN, aplicabil incepand
cu data de 1 ianuarie 2008. Gradinita particulara este o persoana impozabila asa cum este definita la 1251 alineatul 1 punctul 18 drept "orice persoana fizica, un grup de persoane, o institutie
publica, o persoana juridica si orice entitate care desfasoara independent o activitate
economica, indiferent de scopul sau rezultatul acestei activitati."

O gradinita particulara trebuie sa se inregistreze in scopuri de TVA daca depaseste cifra de afaceri de 35.000 euro la cursul valutar de la data aderarii asa cum rezulta din Normele metodologice de aplicare ale articolului 152, alineatul 1 din Codul fiscal, punctul 61. Prin urmare, gradinita respectiva va taxa cu TVA in cota de 24% toate serviciile prestate, atat pentru activitatea de
invatamant prescolar, cat si pentru cea privind asigurarea mesei, transportului, serviciilor de after-school.

gradinita particulara, codul fiscala, scutiri TVA, activitati, cod CAEN, pro-rata


ARTICOL 9


Deductibilitatea in anul 2012 a TVA pentru  vehiculele achizitionate in sistem de  leasing financiar

Regimul TVA aferent operatiunilor de leasing este prezentat in detaliu la pct. 7 alin. (3) din Normele metodologice de aplicare a Titlului VI al Codului fiscal, aprobate prin H.G. nr. 44/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, de unde se deduce faptul ca transferul folosintei bunurilor in cadrul unui contract de leasing financiar reprezinta o prestare de servicii, conform art 129 alin 3 lit a din Codul fiscal, operatiunea fiind considerata achizitie de bunuri numai pentru valoarea la care se face dreptul de proprietate.

La art 1451 din Codul fiscal legiutorul a limitat dreptul de deducere a TVA pentru achizitiile de autoturisme destinate exclusiv transportului rutier de persoane, a caror greutate este sub 3500 kg, si a caror capacitate este de maxim 9 persoane, deductibilitatea fiind limitata la 50% din valoarea TVA aferent valorii de achizitie.

Astfel, din coroborarea prevederilor legale mai sus invocate  cu cele ale art. 1451 din Codul fiscal, rezulta faptul ca prevederile privind limitarea dreptului de deducere a TVA nu vor fi aplicabile pentru ratele de leasing platite de utilizatori societatilor de leasing pe perioada derularii contractelor de leasing, intrucat acestea reprezinta din punct de vedere al TVA prestari de servicii in sensul art. 129 alin. (3) lit. a) din Codul fiscal, dar se vor aplica pentru valoarea la care se face transferul dreptului de proprietate la sfarsitul contractului de leasing, aceasta fiind considerata o livrare de bunuri. Astfel, daca avem un contract de leasing financiar cu optiune de cumparare, incheiat in anii anteriori, care se finalizeaza in anul  2012, in situatia in care autoturismul nu este destinat exclusiv activitatilor exceptate, pentru valoarea reziduala la care se face transferul dreptului de proprietate in anul 2012,  vom avea drept de deducere a TVA in proportie de 50%.

In situatia in care contractele prevad ca o parte din avans si/sau si o parte din rata de leasing reprezinta valoarea reziduala, si vehiculele respective sunt utilizate pentru scopuri care ar permite deducerea in proportie de 50% a TVA conform art 1451 din Codul fiscal, si pentru aceste parti reprezentand valoarea reziduala se va deduce TVA in proportie de 50%, exigibilitatea de taxa fiind anticipata faptului generator.

Dispozitiile tranzitorii sunt cele stipulate la art. 1451 alin. (3) din Codul fiscal, potrivit caruia "(3) Prevederile alin. (1) si (2) se aplica inclusiv in situatia in care au fost emise facturi si/sau au fost platite avansuri, pentru contravaloarea partiala a vehiculelor rutiere motorizate, inainte de data de 1 ianuarie 2012, daca livrarea acestora intervine dupa data de 1 ianuarie 2012 inclusiv."

Rezulta ca:
- in cazul in care au fost emise facturi si/sau au fost platite avansuri pentru contravaloarea integrala a vehiculelor respective inainte de 1 ianuarie 2012 nu se deduce TVA, chiar daca livrarea acestora are loc dupa data de 1 ianuarie 2012;
- In cazul in care au fost emise facturi si/sau au fost platite avansuri, pentru contravaloarea partiala a vehiculelor respective inainte de 1 ianuarie 2012, iar livrarea acestora intervine dupa data de 1 ianuarie 2012, TVA va fi deductibila in procent de 50% pentru intreaga contravaloare a vehiculelor.

vehicule, deductibilitate, leasing, TVA, prestari servicii, cheltuieli deductibile, deducere





ARTICOL 10




Comercializare produse accizabile. Taxe si impozite

In cazul infiintarii unei firme care ar urma sa comercializeze produse accizabile (foite de tutun, alcool, tigari) din UE sau spatiul non-UE, vom vedea ce pasi vor trebui urmati.


Precizam ca fiecare dintre produsele comercializate (tutun, alcool, tigari) are o procedura separata de autorizare deoarece sunt produse accizabile, conform art. 206^2 din Codul fiscal.

In plus, pentru a stabilii chiar si cu aproximatie impozitele si taxele, trebuie sa stim daca societatea va fi platitoare de impozit pe profit sau platitoare de impozit pe venitul microintreprinderii, trebuie sa se estimeze daca cifra de afaceri intr-un an este mai mica sau mai mare de 35.000 euro, pentru a stabili daca societatea se inregistreaza ca platitor de TVA sau nu.

Din punctul de vedere al autorizatiilor, in afara de cele de la Registrul comertului, se necesita:

a) pentru achizitii intracomunitare, autorizarea ca destinatar inregistrat, conform art. 206^29 din Codul fiscal;
b) In cazul unui import din state terte, sunt posibile 2 situatii:
    * daca acciza este platita in vama impreuna cu celelalte obligatii vamale, atunci se necesita atestat de comerciant cu produse accizabile  pentru care procedura de obtinere este data de Ordin ANAF nr. 3138/06.10.2011
    * sau daca se doreste un regim suspensiv/scutire de accize in vama, se necesita autorizatie de expeditor inregistrat, conform art. 206^3 pct. 14 din Codul fiscal.

produse accizabile, societate, cifra de afaceri, registrul comertului, taxe, infiintare firma



ART. 11

Situatii explicative impozit nerezidenti

Vom vedea la ce referea legiuitorul la art.21, alin (4), litera a) din Codul fiscal "Sunt nedeductibile si cheltuielile cu impozitele neretinute la sursa in numele persoanelor fizice si juridice nerezidente, pentru veniturile realizate din Romania" si ce se intelege prin inlocuirea partilor componente de la punctul 18 din OUG 125/2011:
a) inlocuirea unei parti componente defecte ca atare
Sau
b) inlocuirea unei parti componente in vederea depasirii parametrilor existenti.

Raspuns:

Sunt anumite situatii comerciale cand decontarea tranzactiilor intre parti se face la sumele nete, iar una dintre parti suporta impozitul ce ar fi trebuit platit de cealalta parte.
 
De exemplu, o societate comerciala persoana juridica romana platitoare de impozit pe profit solicita unei societati rezidente in Germania sa efectueze o reparatie la un utilaj al sau. Serviciul este contractat la suma de 1000 euro.

Potrivit art. 115 alin. (1) lit. k) din Codul fiscal, societatea din Germania datoreaza impozit in Romania in procent de 16% pe care societatea din Romania il va retine prin stopaj la sursa la data platii facturii.

Insa, societatea din Germania a stabilit ca suma minima platita pentru acest serviciu este de 1000 eur, deoarece fiecare parte suporta impozitele de pe teritoriul national. Astfel, pentru a respecta legislatia din Romania, societatea din Romania suporta din fonduri proprii impozitul pe care ar fi trebuit sa il plateasca societatea din Germania, considerand valoarea facturii de 1000 eur ca o suma neta determinata prin metoda sutei majorate.
Inregistrare contabila:
635 "Cheltuieli cu alte impozite si taxe"= 446 "Alte impozite si taxe".
Aceasta cheltuiala este o cheltuiala nedeductibila la determinarea impozitului pe profit, conform art. 21 alin. (4) lit. a) din Codul fiscal.
 
In ceea ce priveste pct. 2 din intrebare, in opinia noastra, situatia reglementata de art. 24 alin. (15^1) - (15^2) din Codul fiscal, modificat conform pct. 18 din OUG 125/2011, este valabila atat pentru inlocuirea unei simple componente, cat si pentru o imbunatatire a parametrilor tehnici ca urmare a inlocuirii componentelor.
 
Aceasta opinie a noastra rezulta din faptul ca textul normativ permite deducerea cheltuielii neamortizate a componentei deja existente si inlocuite, ce a avut un cost istoric prestabilit. In plus, legiuitorul a stabilit ca valoarea fiscala a imobilizarii se va majora cu valoarea  noii componente si se va reduce cu valoarea neamortizata a piesei inlocuite. Practic, prin efectul legii, toate aceste inlocuiri sunt asimilate unei modernizari cu amortizare ulterioara.

Cheltuieli nedeductibile, amortizare ulterioara, impozite, valore fiscala, inlocuire componente





ARTICOL 12

Prevederi decontul special de taxa si alte declaratii in vigoare in 2012

Conform alin. 156^3 alin. (1) din Codul fiscal, decontul special de taxa se depune la organele fiscale competente de catre persoanele care nu sunt inregistrate si care nu trebuie sa se inregistreze conform art. 153, astfel:

a) pentru achizitii intracomunitare de bunuri taxabile, altele decat cele prevazute la lit. b) si c), de catre persoanele impozabile inregistrate conform art. 153^1;

b) pentru achizitii intracomunitare de mijloace de transport noi, de catre orice persoana, indiferent daca este sau nu inregistrata conform art. 153^1;

c) pentru achizitii intracomunitare de produse accizabile, de catre persoanele impozabile si persoanele juridice neimpozabile, indiferent daca sunt sau nu inregistrate conform art. 153^1;

d) pentru operatiunile si de catre persoanele obligate la plata taxei, conform art. 150 alin. (2) - (4) si (6);

e) pentru operatiunile si de catre persoanele obligate la plata taxei conform art. 150 alin. (5), cu exceptia situatiei in care are loc un import de bunuri sau o achizitie intracomunitara de bunuri.

La alin.(2) este reglementat ca decontul special de taxa trebuie intocmit potrivit modelului stabilit prin ordin al presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala si se depune pana la data de 25 inclusiv a lunii urmatoare celei in care ia nastere exigibilitatea operatiunilor mentionate la alin. (1). Decontul special de taxa trebuie depus numai pentru perioadele in care ia nastere exigibilitatea taxei. Prin exceptie, persoanele care nu sunt inregistrate in scopuri de TVA conform art. 153, indiferent daca sunt sau nu inregistrate conform art. 153^1, sunt obligate sa depuna decontul special de taxa pentru achizitiile intracomunitare de mijloace de transport noi, inainte de inmatricularea acestora in Romania, dar nu mai tarziu de data de 25 a lunii urmatoare celei in care ia nastere exigibilitatea taxei aferente respectivei achizitii intracomunitare. De asemenea, persoanele care sunt inregistrate in scopuri de TVA conform art. 153^1 si care au obligatia platii taxei pentru achizitiile intracomunitare de mijloace de transport care nu sunt considerate noi conform art. 125^1 alin.(3), au obligatia sa depuna decontul special de taxa pentru respectivele achizitii intracomunitare inainte de inmatricularea mijloacelor de transport in Romania, dar nu mai tarziu de data de 25 a lunii urmatoare celei in care ia nastere exigibilitatea taxei aferente achizitiei intracomunitare.

Se stabileste prin alin. (3) al aceluiasi articol de baza ca in aplicarea alin. (2), organele fiscale competente in administrarea persoanelor prevazute la alin. (1) lit. b), respectiv a persoanelor care nu sunt inregistrate si care nu trebuie sa se inregistreze conform art. 153, indiferent daca sunt sau nu sunt inregistrate conform art. 153^1, vor elibera, in scopul inmatricularii mijlocului de transport nou, un certificat care sa ateste plata taxei, ale carui model si continut vor fi stabilite prin ordin al presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala. in cazul achizitiilor intracomunitare de mijloace de transport care nu sunt noi in sensul art. 125^1 alin. (3),  efectuate de persoanele inregistrate in scopuri de TVA conform art. 153^1, in vederea inmatricularii, organele fiscale competente vor elibera un certificat care sa ateste plata taxei in Romania sau din care sa rezulte  ca nu se datoreaza taxa in Romania, in conformitate cu prevederile legale.

Persoanele impozabile inregistrate in scopuri de TVA, conform art. 153, a caror cifra de afaceri, astfel cum este prevazuta la art. 152 alin. (2), realizata la finele unui an calendaristic, este inferioara sumei de 220.000 de lei, trebuie sa comunice printr-o notificare scrisa organelor fiscale de care apartin, pana la data de 25 februarie inclusiv a anului urmator, urmatoarele informatii:

a) suma totala a livrarilor de bunuri si a prestarilor de servicii catre persoane inregistrate in scopuri de TVA, conform art. 153, precum si suma taxei aferente;

b) suma totala a livrarilor de bunuri si a prestarilor de servicii catre persoane care nu sunt inregistrate in scopuri de TVA, conform art. 153, precum si suma taxei aferente.

Persoanele impozabile neinregistrate in scopuri de TVA, conform art. 153, a caror cifra de afaceri, astfel cum este prevazuta la art. 152 alin. (2), dar excluzand veniturile obtinute din vanzarea de bilete de transport international rutier de persoane, realizata la finele unui an calendaristic, este inferioara sumei de 220.000 de lei, trebuie sa comunice printr-o notificare scrisa organelor fiscale competente, pana la data de 25 februarie inclusiv a anului urmator, urmatoarele informatii:

a) suma totala a livrarilor de bunuri si a prestarilor de servicii catre persoane inregistrate in scopuri de TVA, conform art. 153;

b) suma totala a livrarilor de bunuri si a prestarilor de servicii catre persoane care nu sunt inregistrate in scopuri de TVA, conform art. 153;

c) suma totala si taxa aferenta achizitiilor de la persoane inregistrate in scopuri de TVA, conform art. 153;

d) suma totala a achizitiilor de la persoane care nu sunt inregistrate in scopuri de TVA, conform art. 153.

Persoanele impozabile inregistrate in scopuri de TVA conform art. 153, care presteaza servicii de transport international, trebuie sa comunice printr-o notificare scrisa organelor fiscale competente, pana la data de 25 februarie inclusiv a anului urmator, suma totala a veniturilor obtinute din vanzarea de bilete pentru transportul rutier international de persoane cu locul de plecare din Romania.

Importatorii care detin o autorizatie unica pentru proceduri vamale simplificate eliberata de alt stat membru sau care efectueaza importuri de bunuri in Romania din punct de vedere al TVA pentru care nu au obligatia de a depune declaratii vamale de import trebuie sa depuna la organele vamale o declaratie de import pentru TVA si accize la data la care intervine exigibilitatea taxei conform prevederilor art. 136.

Persoana impozabila care este beneficiar al transferului de active prevazut la art. 128 alin.(7), care nu este inregistrata in scopuri de TVA conform art. 153 si nu se va inregistra in scopuri de TVA ca urmare a transferului, trebuie sa depuna, pana la data de 25 inclusiv a lunii urmatoare celei in care a avut loc transferul, o declaratie privind sumele rezultate ca urmare a ajustarilor taxei pe valoarea adaugata efectuate conform art. 128 alin.(4), art. 148, 149 sau 161.

Persoanele impozabile pentru care inregistrarea in scopuri de TVA a fost anulata conform art. 153 alin. (9) lit. g) care nu au efectuat ajustarile de taxa prevazute de lege in ultimul decont depus inainte de scoaterea din evidenta persoanelor inregistrate in scopuri de TVA sau au efectuat ajustari incorecte pot depune o declaratie privind sumele rezultate ca urmare a ajustarilor taxei pe valoarea adaugata efectuate conform art. 128 alin. (4), art. 148, 149 sau 161 sau privind corectia ajustarilor efectuate. Persoanele impozabile pentru care inregistrarea in scopuri de TVA a fost anulata conform art. 153 alin. (9) lit. g) si care trebuie sa efectueze alte ajustari de TVA in conformitate cu prevederile din norme depun pana la data de 25 inclusiv a lunii urmatoare celei in care a intervenit aceasta obligatie o declaratie privind sumele rezultate ca urmare a ajustarilor taxei pe valoarea adaugata.

Persoanele impozabile al caror cod de inregistrare in scopuri de TVA a fost anulat potrivit prevederilor art. 153 alin.(9) lit. a)-e) trebuie sa depuna o declaratie privind taxa colectata care trebuie platita, in conformitate cu prevederile art. 11 alin. (1^1) si (1^3), pana la data de 25 inclusiv a lunii urmatoare celei in care a intervenit exigibilitatea taxei pentru livrari de bunuri/prestari de servicii efectuate si/sau pentru achizitii de bunuri si/sau servicii pentru care sunt persoane obligate la plata taxei, efectuate in perioada in care persoana impozabila nu are un cod valabil de TVA.


cod inregistrare, persoana impozabila, decont special, exigibilitatea taxei, declaratii vamale
Autor:

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul "Certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi





Atentie contabili!
TVA redus in 2019 - ce capcane ascunde O.U.G. nr. 89/2018?

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special "Cote reduse de TVA in 2019"
Club Contabilitate

VIDEO

X
Atentie contabili!
TVA redus in 2019 - ce capcane ascunde O.U.G. nr. 89/2018?

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti.
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special.

"Cote reduse de TVA in 2019"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016