Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Atentie contabili!
TVA redus in 2019 - ce capcane ascunde O.U.G. nr. 89/2018?

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti.

Increderea consumatorului devine factor esential in afaceri

de InfoTva.ro la 28 Sep. 2015 Exclusiv
Tags: consumatorul final, produse, vanzarea cu amanuntul, marca

O schimbare de directie a perspectivei in afaceri se remarca in ultima vreme. Potrivit declaratiilor facute recent de Ovidiu Voinea, secretar de stat in cadrul Ministerului Energiei, intreprinderilor Mici si Mijlocii si Mediului de Afaceri, la lansarea platformei "Cumpara Informat", mediul de afaceri sa tina si mai mult cont de increderea consumatorului, in principal prin transparenta.




"Agregatorul reprezinta un un instrument foarte important pentru economia noastra. Ministerul a fost foarte interesat de acest proiect. Platforma va ajuta foarte mult mediul de afaceri, va crea o disciplina in mediul de afaceri, va creste increderea producatorului si consumatorului in produsele care sunt pe piata, creand in acest fel o siguranta sporita in domeniul de trasabilitate a produsului. Avem incredere ca aceasta platforma va fi utila in viitor, fiind un instrument de lucru pentru consumatorul care utilizeaza tot mai mult telefoanele inteligente pentru cumparaturi", a explicat Voinea, citat de Agerpres.

De asemenea, aceeasi sursa informeaza ca Asociatia profesionala de standardizare GS1 Romania, in parteneriat cu Guvernul Romaniei - Ministerul Energiei, intreprinderilor Mici si Mijlocii si Mediului de Afaceri, a lansat, luni, agregatorul national de date de incredere despre produse "Cumpara Informat".

"Platforma este utila atat consumatorului care se poate interesa de un produs pentru a-i afla toate caracteristicile. Produsul este analizat, de asemenea, de producator, care poate introduce in platforma toate datele sale despre produsul pus in piata. Platforma este si un incubator de afaceri pentru start-up-uri care o pot accesa pentru pornirea unor mici afaceri", a mai spus Ovidiu Voinea.

Totodata, catalogul national "Cumpara Informat" este creat prin contributia membrilor GS1 (producatori, distribuitori, importatori, titulari de marca) si se constituie in depozitul de informatie structurata despre produsele oferite pentru vanzarea cu amanuntul catre consumatorii romani, garantata de proprietarul de marca.
Noi reguli privind SPONSORIZAREA
Noi reguli privind SPONSORIZAREA

Vezi detalii

Agricultura. Noutati fiscal-contabile. Monografii contabile specifice
Agricultura. Noutati fiscal-contabile. Monografii contabile specifice

Vezi detalii

Modele editabile pentru Calculatia Costurilor
Modele editabile pentru Calculatia Costurilor

Vezi detalii


Astfel orice consumator final al produselor va putea accesa gratuit si direct informatia electronica despre atributele produsului, prin intermediul unei aplicatii proprii pentru echipamente digitale mobile (smartphone, tablete etc) "Cumpara Informat" sau prin interfata web (www.cumparainformat.ro).

Aceeasi sursa anunta ca in prezent, exista in Romania circa 5.000 de magazine online care conteaza in piata. Valoarea medie a unei cumparaturi platite cu cardul este de 35 euro. Romania are, in prezent, 11,1 milioane de internauti din care circa 25% cumpara produse online, majoritatea fiind din mediul urban.
Autor:

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul "Increderea consumatorului devine factor esential in afaceri":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi





Atentie contabili!
TVA redus in 2019 - ce capcane ascunde O.U.G. nr. 89/2018?

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special "Cote reduse de TVA in 2019"
Club Contabilitate

VIDEO

X
Atentie contabili!
TVA redus in 2019 - ce capcane ascunde O.U.G. nr. 89/2018?

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti.
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special.

"Cote reduse de TVA in 2019"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016