Tags: ordinul 1393/2020, documente necesare timpului flexibil de munca
Ordinul nr. 1393/2020 privind aprobarea modelului cererii si al documentelor prevazute la art. 1 alin. (2) din Hotararea Guvernului nr. 719/2020 pentru aprobarea procedurii de decontare si de plata a sumelor acordate in baza Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 132/2020 privind masuri de sprijin destinate salariatilor si angajatorilor in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum si pentru stimularea cresterii ocuparii fortei de munca a fost publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr.850 din 16 septembrie 2020.
Actul normativ aproba modelul cererii, al declaratiei pe propria raspundere si al listei prevazute la art. 1 alin. (2) din Hotararea Guvernului nr. 719/2020 pentru aprobarea procedurii de decontare si de plata a sumelor acordate in baza Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 132/2020 privind masuri de sprijin destinate salariatilor si angajatorilor in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2.
Pentru a vedea documentele, click AICI.
Extras din Ordin:
Avand in vedere dispozitiile art. 1 alin. (8) din Hotararea Guvernului nr. 719/2020 pentru aprobarea procedurii de decontare si de plata a sumelor acordate in baza Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 132/2020 privind masuri de sprijin destinate salariatilor si angajatorilor in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum si pentru stimularea cresterii ocuparii fortei de munca,
in baza prevederilor art. 15 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 81/2020 privind organizarea si functionarea Ministerului Muncii si Protectiei Sociale, cu completarile ulterioare,
ministrul muncii si protectiei sociale emite urmatorul ordin:Art. 1. -
Se aproba modelul cererii, al declaratiei pe propria raspundere si al listei, prevazute la art. 1 alin. (2) din Hotararea Guvernului nr. 719/2020 pentru aprobarea procedurii de decontare si de plata a sumelor acordate in baza Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 132/2020 privind masuri de sprijin destinate salariatilor si angajatorilor in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum si pentru stimularea cresterii ocuparii fortei de munca, prevazut in anexa care face parte integranta din prezentul ordin.
Art. 2. -
Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, si intra in vigoare in termen de 3 zile de la data publicarii.

de
Redactia InfotvaRedactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Regim contabil cabina paza pentru santier
Intrebare:
Firma a achizitionat o cabina de paza pentru a fi montata pe un santier cu durata de maxim 6 luni. Se va inregistra in contul 2131 Echipamente tehnologice, conform Normelor de aplicare ale Codului fiscal (Titlu IX Impozite si Taxe locale). Intrebarea mea este ce cod de clasificare se poate alege care sa fie "compatibil" cu contul contabil 2131. Multumesc!
vezi AICI raspunsul specialistilor <<Tratament contabil si fiscal asociere in participatie
Intrebare:
Societate din Romania platitor de tva si impozit profit doreste sa dezvolte un joc online. Exista un contract de asociere in participatiune intre firma care realizeaza jocul si o persoana fizica, prin care persoana fizica vine cu o suma. La o anumita perioada din incasari aceasta persoana fizica va primi procentual o suma. Va rog sa ma ajutati cu o monografie contabila si implicatiile fiscale (impozite retinute, declaratii ce trebuie depuse).
vezi AICI raspunsul specialistilor <<Declaratii neutilizare casa de marcat
Intrebare:
Avem un punct de lucru unde avem casa de marcat. Acest punct de lucru momentan nu are activitate, deci nu se incaseaza nimic pe casa de marcat. Intrebarea este, in acest caz trebuie depusa la ANAF ceva declaratie lunara? Este obligatoriu se se scoata Z in fiecare zi, chiar daca este pe zero? Multumim.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<Cota tva ingrasaminte in agricultura si seminte
Intrebare:
Societatea X comercializeaza seminte si ingrasaminte care pana la 31.07.2025 aveau aplicata cota redusa de tva conform Codului fiscal si a Ordinului comun al Ministerului Finantelor (nr. 4634/2022) si al Ministerului Agriculturii (nr. 397/2022). Legea 141/2025 prevede mentinerea cotei reduse (art. 291, alin. 2, lit. e si f) dar nu prevede si codurile vamale. Comercializarea acestor produse se va face in continuare cu cota redusa? Se mentine ordinul comun din 2022 pana la aparitia...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<