Tags: ordinul 1393/2020, documente necesare timpului flexibil de munca
Ordinul nr. 1393/2020 privind aprobarea modelului cererii si al documentelor prevazute la art. 1 alin. (2) din Hotararea Guvernului nr. 719/2020 pentru aprobarea procedurii de decontare si de plata a sumelor acordate in baza Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 132/2020 privind masuri de sprijin destinate salariatilor si angajatorilor in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum si pentru stimularea cresterii ocuparii fortei de munca a fost publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr.850 din 16 septembrie 2020.
Actul normativ aproba modelul cererii, al declaratiei pe propria raspundere si al listei prevazute la art. 1 alin. (2) din Hotararea Guvernului nr. 719/2020 pentru aprobarea procedurii de decontare si de plata a sumelor acordate in baza Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 132/2020 privind masuri de sprijin destinate salariatilor si angajatorilor in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2.
Pentru a vedea documentele, click AICI.
Extras din Ordin:
Avand in vedere dispozitiile art. 1 alin. (8) din Hotararea Guvernului nr. 719/2020 pentru aprobarea procedurii de decontare si de plata a sumelor acordate in baza Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 132/2020 privind masuri de sprijin destinate salariatilor si angajatorilor in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum si pentru stimularea cresterii ocuparii fortei de munca,
in baza prevederilor art. 15 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 81/2020 privind organizarea si functionarea Ministerului Muncii si Protectiei Sociale, cu completarile ulterioare,
ministrul muncii si protectiei sociale emite urmatorul ordin:Art. 1. -
Se aproba modelul cererii, al declaratiei pe propria raspundere si al listei, prevazute la art. 1 alin. (2) din Hotararea Guvernului nr. 719/2020 pentru aprobarea procedurii de decontare si de plata a sumelor acordate in baza Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 132/2020 privind masuri de sprijin destinate salariatilor si angajatorilor in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum si pentru stimularea cresterii ocuparii fortei de munca, prevazut in anexa care face parte integranta din prezentul ordin.
Art. 2. -
Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, si intra in vigoare in termen de 3 zile de la data publicarii.
de
Redactia InfotvaRedactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare:
O societate comerciala, care are ca domeniu principal de activitate comertul cu amanuntul, a fost supusa unui control efectuat de ANAF. Stocul faptic cu cel scriptic nu au coincis. Din acest motiv, Anaf a stabilit prin decizia de impunere tva suplimentar in valoare de 36.000 lei, fiind o diferenta de 200.000 lei pe stoc in plus. In decizie nu a fost specificat nimic legat de impozitul pe profit aferent stocului in plus. In acest caz care sunt notele contabile care se inregistreaza?...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare:
Biroul individual notarial, persoana juridica romana inregistrat in scop de tva, presteaza servicii (in speta onorariu autentificare contract cesiune parti sociale cu titlu oneros) pe care le factureaza cedentului persoana juridica impozabila inregistrata in scop de tva in Spania (firma din Spania a fost verificata in vies si are cod valid de tva). Intrebarea este: cum emite notariatul factura de servicii catre firma din Spania, cu tva sau fara? Serviciul este impozabil din...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare:
Societatea noastra a incheiat un contract de inchiriere intre persoana juridica si persoana fizica (chirie apartament manager general).
Care este cota (procent) de impozit pe venit care trebuie sa-l retin si sa-l declar in D100?
In D 100, care este codul de creanta fiscala care se selecteaza? Unde se incadreaza?
Multumesc.
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare:
Scutire impozit profit reinvestit
O societate platitoare de impozit pe profit trimestrial prezinta urmatoarea situatie:
Profit contabil brut trimestrul 1 2024 - 150.000 lei
Cheltuieli nedeductibile - 350.000 lei
Profit impozabil trimestrul 1 2024 - 500.000 lei
Achizitie utilaje noi trimestrul 1 2024 (conform art.22 alin. (1) din Legea 227/2015) - 200.000 lei
Profit contabil brut trimestrul 2 2024 -...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare:
Persoana juridica romana platitor TVA (in Romania) organizeaza un eveniment (ce presupune inchiriere sala eveniment, sonorizare, fotograf, restaurant) in Bulgaria pentru o societate rezident fiscal si platitor de TVA in Cehia. Cum va intocmi firma din Romania factura? Cu sau fara TVA?
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare:
Va rog sa ma ajutati cu un mod de calcul si o monografie contabila pentru urmatoarea situatie: Un salariat care are un venit brut lunar in valoare de 4.800 lei beneficiaza in aceeasi luna de un telefon oferit cu titlu gratuit. Salariatul are un singur copil in intretinere si nu beneficieaza de vreo scutire a impozitului pe venit. Pe factura telefonului avem urmatoarele date: 1500 lei baza, TVA 285lei, total factura 1.785lei. Care este netul pe care il va incasa salariatul?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<