Tags: ordinul 1393/2020, documente necesare timpului flexibil de munca
Ordinul nr. 1393/2020 privind aprobarea modelului cererii si al documentelor prevazute la art. 1 alin. (2) din Hotararea Guvernului nr. 719/2020 pentru aprobarea procedurii de decontare si de plata a sumelor acordate in baza Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 132/2020 privind masuri de sprijin destinate salariatilor si angajatorilor in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum si pentru stimularea cresterii ocuparii fortei de munca a fost publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr.850 din 16 septembrie 2020.
Actul normativ aproba modelul cererii, al declaratiei pe propria raspundere si al listei prevazute la art. 1 alin. (2) din Hotararea Guvernului nr. 719/2020 pentru aprobarea procedurii de decontare si de plata a sumelor acordate in baza Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 132/2020 privind masuri de sprijin destinate salariatilor si angajatorilor in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2.
Pentru a vedea documentele, click AICI.
Extras din Ordin:
Avand in vedere dispozitiile art. 1 alin. (8) din Hotararea Guvernului nr. 719/2020 pentru aprobarea procedurii de decontare si de plata a sumelor acordate in baza Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 132/2020 privind masuri de sprijin destinate salariatilor si angajatorilor in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum si pentru stimularea cresterii ocuparii fortei de munca,
in baza prevederilor art. 15 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 81/2020 privind organizarea si functionarea Ministerului Muncii si Protectiei Sociale, cu completarile ulterioare,
ministrul muncii si protectiei sociale emite urmatorul ordin:Art. 1. -
Se aproba modelul cererii, al declaratiei pe propria raspundere si al listei, prevazute la art. 1 alin. (2) din Hotararea Guvernului nr. 719/2020 pentru aprobarea procedurii de decontare si de plata a sumelor acordate in baza Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 132/2020 privind masuri de sprijin destinate salariatilor si angajatorilor in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum si pentru stimularea cresterii ocuparii fortei de munca, prevazut in anexa care face parte integranta din prezentul ordin.
Art. 2. -
Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, si intra in vigoare in termen de 3 zile de la data publicarii.
de
Redactia InfotvaRedactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Declarare deseuri in declaratia Intrastat
Intrebare:
Care sunt codurile intrastat pentru deseuri nepericuloase (deseu ambalaj carton, deseu ambalaj plastic, deseu ambalaj sticla) rezultate in urma vanzarii engros produselor tip bere, suc, apa?
Aceste deseuri sunt colectate de o firma specializata, iar noi trebuie sa facturam aceste deseuri.
Va multumesc.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<Tratamentul contabil si fiscal la dezvoltarea imobiliara
Intrebare:
Un dezvoltator imobiliar a inceput contruirea unui ansamblu rezidential in anul 2022 cu termen limita de finalizare 2025. Toata investitia ansamblului a fost contabilizata in contul 231.
Cum va fi stabilita valoarea contabila a fiecarui apartament la receptia ansamblului?
Care vor fi inregistrarile contabile pentru vanzarea locuintelor catre clienti?
Terenul aferent ansamblului rezidential a fost inregistrat in contul 2111 - Terenuri si...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<Cota de TVA servicii veterinare
Intrebare:
Un SRL (cabinet veterinar) devine platitor de tva cu 01.12.2024, prin depasire plafon. Are in stoc materii prime si marfuri, majoritatea cu tva 9%. Administratorul vrea sa marcheze pe casa de marcat, astfel: materia prima cu pretul de intrare, inclusiv tva 9% si separat tratamentul (manopera) cu tva 19%. Este corect asa sau exista si o alta posibilitate?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<Tratament fiscal TVA si impozit pe profit pentru bunuri degradate, distruse
Intrebare:
Prin decizie a fost numita comisie de inventariere in data de 01 iulie 2023 pentru inventarierea stocurilor.
In urma procesului de inventariere, comisia intocmeste procesul verbal de inventariere in data de 07 iulie 2023 prin care propune casarea/scoaterea din evidenta a unei cantitati de 10.000 kg produs degradat calitativ *1 leu/kg : 10.000 lei, produse care nu mai pot fi comercializate.
Administratorul societatii aproba propunerile comisiei de...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<Revenire la impozit micro in anul 2025
Intrebare:
Aceasta societate este platitoare de impozit pe profit de la 01.01.2023, pana la 31.12.2022 a fost platitor de impozit micro, dar nu mai indeplinea conditia de a avea angajat. In momentul de fata are un angajat cu 8 ore si indeplineste si celelalte conditii pentru a fi platitor de impozit micro. Poate sa treaca de la 01.01.2025 de la impozit profit la impozit micro?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<