Tags: ordinul 1393/2020, documente necesare timpului flexibil de munca
Ordinul nr. 1393/2020 privind aprobarea modelului cererii si al documentelor prevazute la art. 1 alin. (2) din Hotararea Guvernului nr. 719/2020 pentru aprobarea procedurii de decontare si de plata a sumelor acordate in baza Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 132/2020 privind masuri de sprijin destinate salariatilor si angajatorilor in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum si pentru stimularea cresterii ocuparii fortei de munca a fost publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr.850 din 16 septembrie 2020.
Actul normativ aproba modelul cererii, al declaratiei pe propria raspundere si al listei prevazute la art. 1 alin. (2) din Hotararea Guvernului nr. 719/2020 pentru aprobarea procedurii de decontare si de plata a sumelor acordate in baza Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 132/2020 privind masuri de sprijin destinate salariatilor si angajatorilor in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2.
Pentru a vedea documentele, click AICI.
Extras din Ordin:
Avand in vedere dispozitiile art. 1 alin. (8) din Hotararea Guvernului nr. 719/2020 pentru aprobarea procedurii de decontare si de plata a sumelor acordate in baza Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 132/2020 privind masuri de sprijin destinate salariatilor si angajatorilor in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum si pentru stimularea cresterii ocuparii fortei de munca,
in baza prevederilor art. 15 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 81/2020 privind organizarea si functionarea Ministerului Muncii si Protectiei Sociale, cu completarile ulterioare,
ministrul muncii si protectiei sociale emite urmatorul ordin:Art. 1. -
Se aproba modelul cererii, al declaratiei pe propria raspundere si al listei, prevazute la art. 1 alin. (2) din Hotararea Guvernului nr. 719/2020 pentru aprobarea procedurii de decontare si de plata a sumelor acordate in baza Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 132/2020 privind masuri de sprijin destinate salariatilor si angajatorilor in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum si pentru stimularea cresterii ocuparii fortei de munca, prevazut in anexa care face parte integranta din prezentul ordin.
Art. 2. -
Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, si intra in vigoare in termen de 3 zile de la data publicarii.

de
Redactia InfotvaRedactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Consecinte ale incetarii de drept a contractului individual de munca
Intrebare:
In societatea noastra avem un angajat care a iesit la pensie pentru limita de varsta cu reducerea varstei standard de pensionare de 65 ani adica nu are 65 ani, in ianuarie 2025. A continuat activitatea in cadrul societatii in baza contractului de munca existent. Poate continua activitatea in baza aceluiasi contract de munca sau este necesara incetarea acestuia si incheierea unui nou contract de munca?
Cum procedam in continuare, deoarece salariatul, in prezent cumuleaza...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<Inregistrarea contabila a popririi din salariul unui angajat
Intrebare:
Va rog sa ma ajutati cu o clarificare privind inregistrarile contabile pentru urmatoarea situatie:
Am primit o adresa de poprire de la un executor judecatoresc, prin care societatea este obligata sa retina 1/3 din salariul unui angajat si sa vireze aceasta suma catre banca. In acest caz, au fost virati 2.000 lei catre banca.
Va rog frumos sa imi confirmati care sunt inregistrarile contabile corecte pentru:
- Retinerea sumei din salariu;
vezi AICI raspunsul specialistilor <<Colaborare cu influenceri. Promovare servicii online
Intrebare:
Dorim sa promovam serviciile societatii noastre prin influenceri pe anumite platforme sociale. Este posibil ca acestia sa nu functioneze sub o forma de PFA, micro etc., deci doar ca persoane fizice.
Intrebare 1: Ce indatoriri ar avea societatea dpdv fiscal si declarativ pentru sumele platite catre acestea?
Intrebare 2: In cazul in care persoanele fizice - influenceri - au sub 18 ani, exista si alte obligatii in plus?
Multumesc.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<