Atentie contabili!


Modificari importante privind planul de conturi!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
 
 
 
 

Aproape 100.000 de apeluri, solutionate de agentii Call Center in trimestrul I din 2023

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
de Ion Mihai la 26 Apr. 2023
Tags: apeluri solutionate, call-center anaf

Aproape 100.000 de apeluri au fost solutionate de agentii Call Center in trimestrul I din 2023, conform unui comunicat de presa al ANAF.

In primul trimestru al anului 2023, agentii Call Center-ului ANAF au primit 94.665 de apeluri telefonice si au efectuat 4.113 sesiuni CHAT pentru asistenta contribuabililor in domeniul fiscal. In aceeasi perioada, 6.569 de persoane au participat la 24 de seminarii web, organizate in principal pe tema completarii si depunerii Declaratiei unice, iar alte 32.224 de solicitari de asistenta, receptionate prin intermediul Formularului Unic de Contact si Spatiul Privat Virtual (SPV), au fost solutionate, majoritatea intr-un termen de sub 20 de zile. 


Totodata, pe portalul ANAF, in sectiunea Asistenta contribuabili - Ghiduri curente si alte materiale informative, au fost publicate si actualizate 14 materiale, pentru o mai buna informare si conformare a contribuabililor. In plus, utilizatorilor serviciului SPV li s-au transmis 13 materiale informative despre actele normative nou aparute in domeniul fiscal. 

Agentia Nationala de Administrare Fiscala urmareste sa isi dezvolte permanent instrumentele de suport pentru contribuabili, in acord cu dinamica nevoilor si asteptarilor acestora in procesul de conformare fiscala voluntara.



Sursa: ANAF

Ion Mihai de Ion Mihai
Ion Mihai este profesionist in domeniul fiscal. Si-a inceput activitatea in presa in anul 2010 si a acoperit de-a lungul anilor subiecte precum contabilitate, legislatia muncii si sport. In prezent, scrie despre tot ceea ce inseamna pregatirea si depunerea declaratiilor fiscale, obligatiile fiscale care le revin angajatorilor si salariatilor, plata impozitelor si alte noutati legislative.

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri




Votati articolul "Aproape 100.000 de apeluri, solutionate de agentii Call Center in trimestrul I din 2023":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News

PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal

Atentie contabili!

Modificari importante privind cotele de TVA!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!

Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal" 
Rentrop ∧ Straton
Club Contabilitate

VIDEO

[x]

Atentie contabili!

PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal Modificari importante privind planul de conturi!

Descarca GRATUIT Raportul Special!

"PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016