Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Atentie contabili!
TVA redus in 2019 - ce capcane ascunde O.U.G. nr. 89/2018?

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti.

Ghicitoare: Ce va trece pe sub parcul Herastrau si va costa, probabil, peste 1,5 miliarde de Euro?

de Infotva.ro la 14 Iul. 2011
Tags: autostrada suspendata, tunel herastrau

Un nou proiect de amploare i se pregateste Bucurestiului prin autostrada suspendata care ar trebui sa porneasca din zona de Nord-Est si sa uneasca Soseaua Petricani, Soseaua Pipera, Bulevardul ...


Un nou proiect de amploare i se pregateste Bucurestiului prin autostrada suspendata care ar trebui sa porneasca din zona de Nord-Est si sa uneasca Soseaua Petricani, Soseaua Pipera, Bulevardul Aerogarii, DN1, Calea Grivitei, ajungand in cele din urma dincolo de Lacul Morii, pe soseaua de centura.

Dimensiunile si costurile acestei autostrazi provoaca discutii interminabile in randul autoritatilor care au in vedere, in acest moment, trei posibilitati de realizare a proiectului. Dintre acestea, Primaria Bucurestiului sustine varianta cea mai scumpa, de peste un miliard si jumatate de euro si care include totodata un tunel de 2 km care ar trece pe sub parcul Herastrau

Punctul de pornire al autostrazii va fi in zona Colentina si se va intinde pe o distanta de 16 km, iar traseul va fi acelasi chiar daca structura autostrazii difera de la un proiect la altul, prin tuneluri, pasaje subterane si supraterane.

Diferentele intre cele trei variante ale proiectului tin insa si de pret, daca ne gandim ca prima varianta costa 600 de milioane de euro si ar fi construita la nivelul solului pe langa calea ferata, in vreme ce alternativele presupun o autostrada cu un tunel de 2 km pe sub parcul Herastrau si costa 1,5 miliarde de euro.
Noi reguli privind SPONSORIZAREA
Noi reguli privind SPONSORIZAREA

Vezi detalii

Manualul Contabilului Incepator
Manualul Contabilului Incepator

Vezi detalii

Operare SAGA. Exemple practice si recomandari!
Operare SAGA. Exemple practice si recomandari!

Vezi detalii


Estimarile sunt curajoase si promit o autostrada cu 3 benzi pe sens care sa sustina un trafic de 60.000 de vehicule in 24 de ore. Durata aproximativa a lucrarilor este de 3 ani, iar constructia ar trebui sa inceapa anul viitor. Contructorul ar putea sa fie din China, dar nu se stie pentru moment daca se va realiza un parteneriat public-privat sau de concesiune.
Autor:

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul "Ghicitoare: Ce va trece pe sub parcul Herastrau si va costa, probabil, peste 1,5 miliarde de Euro?":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi





Atentie contabili!
TVA redus in 2019 - ce capcane ascunde O.U.G. nr. 89/2018?

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special "Cote reduse de TVA in 2019"
Club Contabilitate

VIDEO

X
Atentie contabili!
TVA redus in 2019 - ce capcane ascunde O.U.G. nr. 89/2018?

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti.
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special.

"Cote reduse de TVA in 2019"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016