Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Un nou proiect de amploare i se pregateste Bucurestiului prin autostrada suspendata care ar trebui sa porneasca din zona de Nord-Est si sa uneasca Soseaua Petricani, Soseaua Pipera, Bulevardul ...
Un nou proiect de amploare i se pregateste Bucurestiului prin autostrada suspendata care ar trebui sa porneasca din zona de Nord-Est si sa uneasca Soseaua Petricani, Soseaua Pipera, Bulevardul Aerogarii, DN1, Calea Grivitei, ajungand in cele din urma dincolo de Lacul Morii, pe soseaua de centura.
Dimensiunile si costurile acestei autostrazi provoaca discutii interminabile in randul autoritatilor care au in vedere, in acest moment, trei posibilitati de realizare a proiectului. Dintre acestea, Primaria Bucurestiului sustine varianta cea mai scumpa, de peste un miliard si jumatate de euro si care include totodata un tunel de 2 km care ar trece pe sub parcul Herastrau
Punctul de pornire al autostrazii va fi in zona Colentina si se va intinde pe o distanta de 16 km, iar traseul va fi acelasi chiar daca structura autostrazii difera de la un proiect la altul, prin tuneluri, pasaje subterane si supraterane.
Diferentele intre cele trei variante ale proiectului tin insa si de pret, daca ne gandim ca prima varianta costa 600 de milioane de euro si ar fi construita la nivelul solului pe langa calea ferata, in vreme ce alternativele presupun o autostrada cu un tunel de 2 km pe sub parcul Herastrau si costa 1,5 miliarde de euro.
Cartea verde a Contabilitatii varianta online
Totul despre documentele de contabilitate primara Solutii de organizare a gestiunilor
Proceduri obligatorii pentru implementarea Standardelor de Control Intern Managerial
Abonament PortalContabilitate ro - abonament 12 luni
Estimarile sunt curajoase si promit o autostrada cu 3 benzi pe sens care sa sustina un trafic de 60.000 de vehicule in 24 de ore. Durata aproximativa a lucrarilor este de 3 ani, iar constructia ar trebui sa inceapa anul viitor. Contructorul ar putea sa fie din China, dar nu se stie pentru moment daca se va realiza un parteneriat public-privat sau de concesiune.
Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Atentie contabili!
Modificari importante privind cotele de TVA!Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal"