Tags: procedura privind incarcarea dovezii de cofinantare, aplicatie electronica de inscriere
Ministerul Economiei, Energiei si Mediului de afaceri a publicat procedura privind incarcarea dovezii de cofinantare in aplicatia electronica de inscriere.
Reamintim ca beneficiarul are obligatia de a incarca dovada cofinantarii in aplicatie electronica de inscriere. Functionalitatea este disponibila in sectiunea Contractare.
Asfel, dupa primirea deciziei de admitere, beneficiarul:
-Acceseaza tabul Contractare
-Introduce codul IBAN al contului special deschis pentru program
-Sistemul genereaza contractul aferent entitatii juridice
Listarea contractului este vizibila pe structura:
-Aplicatie
-Apel (Schema pe care beneficiarul a aplicat)
-Intreprindere (Tipul de intreprindere in care se incadreaza la depunere)
-IBAN (Codul IBAN aferent contului deschis de beneficar pentru proiect)
-Status contract- Gata pentru semnare
-Actiuni
-Modifica- Beneficiarul poate modifica Codul IBAN introdus
-Incarca dovada cofinantarii
-Descarca contract
-Transmite contract semnat electronic de catre beneficiar
Pentru a atasa fisierul- Dovada cofinantarii, beneficiarul apasa butonul Modifica (din Actiuni), iar sistemul deschide fereastra pentru introducerea documentului.
Beneficiarul alege documentul semnat, il incarca->iar sistemul transmite mesaj cu privire la validarea operatiunii, de tipul Documentul a fost incarcat cu succes!.
Ulterior incarcarii documentului, acesta poate fi descarcat sau sters.
In situatia in care documentul nu este conform, sistemul transmite mesaj de avertizare de tipul Verificarea documentului nu a putut fi efectuata!, iar beneficiarul nu va putea incarca documentul, fiind nevoit sa verifice si sa reia operatiunea.
Dupa incarcarea dovezii de cofinantare, beneficiarul va urma pasii in vederea descarcarii, semnarii si transmiterii contractului semnat electronic incadrandu-se in termenul prevazut de lege.
Sursa: MEEMA

de
Redactia InfotvaRedactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Interzicerea practicilor comerciale neloiale
Intrebare:
Societatea noastra plateste lunar catre clientii sai (majoritatea companii de retail) o suma care este prevazuta de conditiile comerciale incheiate cu acestia (% negociat cu fiecare dintre parteneri).
Aceasta suma nu are in spate nicio contraprestatie si nici nu este o reducere acordata in urma atingerii unui target, reprezentand in fapt taxa de raft perceputa de clientii nostri (de ex. ptr. expunerea produselor noastre pe rafturile lor).
Mentionam ca...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<Regimul fiscal si tratamentul contabil al comertului cu deseuri
Intrebare:
Firma noastra are ca obiect de activitate secundar:
3811: colectarea deseurilor nepericuloase si
4677: comert cu ridicata al deseurilor si resturilor.
Dorim sa cumparam deseuri de la furnizori interni (din RO) si sa le vindem la un client din Polonia.
Va rog sa ne ajutati cu inregistrarile (monografie contabila) si declaratiile de depus atat in calitate de cumparator (colector) de pe piata interna, cat si ca vanzator catre un...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<Regimul contabil al diferentelor de impozite stabilite in urma inspectiei fiscale
Intrebare:
In urma inspectiei fiscale, s-a stabilit suplimentar de plata tva in suma de 35.927 lei si impozit pe profit de 24.173 lei. Din suma de 35.927 lei, 11.436 lei, reprezinta tva de plata stabilit ca urmare a inregistrarii eronata in registru jurnal de cumparari a unei facturi, iar din suma de 24.173 lei (impozit pe profit) suma de 9.630 lei este aferenta acestei facturii. Mentionez ca RIF-ul a fost finalizat in luna martie 2025, iar perioada controlata a fost pentru anul martie 2019 -...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<Provizioane pentru litigii
Intrebare:
Va rog sa ma ajutati cu calculul actualizarii cu rata inflatiei a sumei de 12.607 lei, perioada 02.07.2024 - 27.02.2025. La calcul ma raportez la Rata anuala a indicelui preturilor de consum comunicat de INS?
ian.24 - 7,4
feb.24 - 7,2
mar.24 - 6,6
apr.24 - 5,9
mai.24 - 5,1
iun.24 - 4,9
...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<Venituri din strainatate. Chirii Ungaria
Intrebare:
Persoana fizica are in proprietate un imobil in Ungaria. Acest imobil este inchiriat catre o persoana fizica.
Persoana fizica a obtinut venituri in anul 2021 in suma de 1.000.000 HUF si a platit impozit 150.000 HUF. Avem dovada platii impozitului platit in Ungaria, emisa de autoritatile Ungare.
Intrebarea este daca trebuie sa mai plateasca impozit si in Romania sau se acorda credit fiscal conform conventiei de evitare a dublei impuneri?
...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<