Tags: procedura privind incarcarea dovezii de cofinantare, aplicatie electronica de inscriere
Ministerul Economiei, Energiei si Mediului de afaceri a publicat procedura privind incarcarea dovezii de cofinantare in aplicatia electronica de inscriere.
Reamintim ca beneficiarul are obligatia de a incarca dovada cofinantarii in aplicatie electronica de inscriere. Functionalitatea este disponibila in sectiunea Contractare.
Asfel, dupa primirea deciziei de admitere, beneficiarul:
-Acceseaza tabul Contractare
-Introduce codul IBAN al contului special deschis pentru program
-Sistemul genereaza contractul aferent entitatii juridice
Listarea contractului este vizibila pe structura:
-Aplicatie
-Apel (Schema pe care beneficiarul a aplicat)
-Intreprindere (Tipul de intreprindere in care se incadreaza la depunere)
-IBAN (Codul IBAN aferent contului deschis de beneficar pentru proiect)
-Status contract- Gata pentru semnare
-Actiuni
-Modifica- Beneficiarul poate modifica Codul IBAN introdus
-Incarca dovada cofinantarii
-Descarca contract
-Transmite contract semnat electronic de catre beneficiar
Pentru a atasa fisierul- Dovada cofinantarii, beneficiarul apasa butonul Modifica (din Actiuni), iar sistemul deschide fereastra pentru introducerea documentului.
Beneficiarul alege documentul semnat, il incarca->iar sistemul transmite mesaj cu privire la validarea operatiunii, de tipul Documentul a fost incarcat cu succes!.
Ulterior incarcarii documentului, acesta poate fi descarcat sau sters.
In situatia in care documentul nu este conform, sistemul transmite mesaj de avertizare de tipul Verificarea documentului nu a putut fi efectuata!, iar beneficiarul nu va putea incarca documentul, fiind nevoit sa verifice si sa reia operatiunea.
Dupa incarcarea dovezii de cofinantare, beneficiarul va urma pasii in vederea descarcarii, semnarii si transmiterii contractului semnat electronic incadrandu-se in termenul prevazut de lege.
Sursa: MEEMA

de
Redactia InfotvaRedactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Depunere declaratii in SPV. Imputernicire notariala
Intrebare:
Care este procedura de a-i da unui salariat din Romania dreptul de a se semna si depune declaratii fiscale si de a se inregistra in Spv? Este obligatoriu o imputernicire notariala sau imputernicirea de la administator in original semnata olograf? Iar in cazul in care este obligatorie aceasta imputernicire notariala si administratorul este nonrezident in Sua ce document este acceptat de autoritatile romane?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<Export autoturism in Tunisia
Intrebare:
O societate platitoare de tva in Romania vinde o un autoturism din patrimoniul firmei, unei societati din Tunisia. Cum va emite factura - cu tva sau fara? Clientul din Tunisia este inregistrat in scopuri de tva si varinta ca nu este inregistrat in scopuri de tva, va rog raspuns pentru ambele situatii. Masina este amortizata integral, o poate vine la orice pret, banuiesc!? Si ce documente mai trebuie intocmite pe langa factura si cmr? Multumesc.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<Prestari servicii, cota de TVA
Intrebare:
Primim facturi de furnizare spatii publicitare de la statii TV si facturam mai departe clientilor nostri intre 1-15 ale lunii urmatoare consumului de publicitate. Astfel ca imediat dupa incheierea lunii, in baza datelor furnizate de platforma de monitorizare a consumului de publicitate, se calculeaza consumul efectuat in luna anterioara de 1-30/31 ale lunii, se confirma prin email atat cu furnizorul cat si cu clientii in primele zile ale lunii in curs si se emite factura pana pe data...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<Tratament fiscal inchiriere teren
Intrebare:
Societatea a inchiriat un teren pentru o activitate secundara (organizare de santier) de la o persoana fizica. S-a intocmit contract si urmeaza sa platim lunar chirie conform contract. Intrebarea este daca impozit si CASS se retine de catre societate si daca da, cum se procedeaza, se retine din suma platita lunar sub forma de chirie? Care este modul de calcul? Multumesc!
vezi AICI raspunsul specialistilor <<