Tags: procedura privind incarcarea dovezii de cofinantare, aplicatie electronica de inscriere
Ministerul Economiei, Energiei si Mediului de afaceri a publicat procedura privind incarcarea dovezii de cofinantare in aplicatia electronica de inscriere.
Reamintim ca beneficiarul are obligatia de a incarca dovada cofinantarii in aplicatie electronica de inscriere. Functionalitatea este disponibila in sectiunea Contractare.
Asfel, dupa primirea deciziei de admitere, beneficiarul:
-Acceseaza tabul Contractare
-Introduce codul IBAN al contului special deschis pentru program
-Sistemul genereaza contractul aferent entitatii juridice
Listarea contractului este vizibila pe structura:
-Aplicatie
-Apel (Schema pe care beneficiarul a aplicat)
-Intreprindere (Tipul de intreprindere in care se incadreaza la depunere)
-IBAN (Codul IBAN aferent contului deschis de beneficar pentru proiect)
-Status contract- Gata pentru semnare
-Actiuni
-Modifica- Beneficiarul poate modifica Codul IBAN introdus
-Incarca dovada cofinantarii
-Descarca contract
-Transmite contract semnat electronic de catre beneficiar
Pentru a atasa fisierul- Dovada cofinantarii, beneficiarul apasa butonul Modifica (din Actiuni), iar sistemul deschide fereastra pentru introducerea documentului.
Beneficiarul alege documentul semnat, il incarca->iar sistemul transmite mesaj cu privire la validarea operatiunii, de tipul Documentul a fost incarcat cu succes!.
Ulterior incarcarii documentului, acesta poate fi descarcat sau sters.
In situatia in care documentul nu este conform, sistemul transmite mesaj de avertizare de tipul Verificarea documentului nu a putut fi efectuata!, iar beneficiarul nu va putea incarca documentul, fiind nevoit sa verifice si sa reia operatiunea.
Dupa incarcarea dovezii de cofinantare, beneficiarul va urma pasii in vederea descarcarii, semnarii si transmiterii contractului semnat electronic incadrandu-se in termenul prevazut de lege.
Sursa: MEEMA

de
Redactia InfotvaRedactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Microintreprinderi persoane afiliate
Intrebare:
Am urmatoarele societati:
Soc A are asociati pers fizice 1) M detine 90% si 2) T detine 10%;
Soc B are asociati pers fizice 1) T detine 5% : 2) M detine 25% si 3) I detine 70%;
Soc C are urmatorii asociati: 1) Soc B detine 40%, 2) X detine 25% si 3) Y detine 35%;
Cum considerati ca sunt cele 3 societati din punct de vedere fiscal? A si B? A si C? B si C?
Multumesc!
vezi AICI raspunsul specialistilor <<Cabinet medical. Vanzare mijloc fix
Intrebare:
Se doreste vanzarea unui mijloc fix-aparatura medicala. Cifra de afaceri a societatii este doar din actrivitate medicala si este de aproximativ 103.000 euro pe anul 2025.
Vanzarea acestui aparat obliga societatea sa devina platitoare de TVA? Mentionam ca nu obtinem alte venituri decat cele din activitate de asistenta medicala specializata, conform codului de activitate CAEN principal.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<Incetare contract de munca cetatean strain
Intrebare:
Avem un angajat din Kazakhstan din data de 29.01.2025, care are permis de sedere pe termen lung. Permisul este pentru drept de munca, emis in data de 28.01.2021, expira pe 27.01.2026 si are CNP 79....... (13 cifre). Angajarea s-a facut pe functia sudor, cu salariul minim pe economie in constructii. Intocmirea CIM a fost anuntata la IGI, la ghiseu, in termenul de 10 zile calendaristice. Angajatul a facut cerere de incetare CIM cu data de 14.11.2025.
1. S-a procedat...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<