Tags: procedura privind incarcarea dovezii de cofinantare, aplicatie electronica de inscriere
Ministerul Economiei, Energiei si Mediului de afaceri a publicat procedura privind incarcarea dovezii de cofinantare in aplicatia electronica de inscriere.
Reamintim ca beneficiarul are obligatia de a incarca dovada cofinantarii in aplicatie electronica de inscriere. Functionalitatea este disponibila in sectiunea Contractare.
Asfel, dupa primirea deciziei de admitere, beneficiarul:
-Acceseaza tabul Contractare
-Introduce codul IBAN al contului special deschis pentru program
-Sistemul genereaza contractul aferent entitatii juridice
Listarea contractului este vizibila pe structura:
-Aplicatie
-Apel (Schema pe care beneficiarul a aplicat)
-Intreprindere (Tipul de intreprindere in care se incadreaza la depunere)
-IBAN (Codul IBAN aferent contului deschis de beneficar pentru proiect)
-Status contract- Gata pentru semnare
-Actiuni
-Modifica- Beneficiarul poate modifica Codul IBAN introdus
-Incarca dovada cofinantarii
-Descarca contract
-Transmite contract semnat electronic de catre beneficiar
Pentru a atasa fisierul- Dovada cofinantarii, beneficiarul apasa butonul Modifica (din Actiuni), iar sistemul deschide fereastra pentru introducerea documentului.
Beneficiarul alege documentul semnat, il incarca->iar sistemul transmite mesaj cu privire la validarea operatiunii, de tipul Documentul a fost incarcat cu succes!.
Ulterior incarcarii documentului, acesta poate fi descarcat sau sters.
In situatia in care documentul nu este conform, sistemul transmite mesaj de avertizare de tipul Verificarea documentului nu a putut fi efectuata!, iar beneficiarul nu va putea incarca documentul, fiind nevoit sa verifice si sa reia operatiunea.
Dupa incarcarea dovezii de cofinantare, beneficiarul va urma pasii in vederea descarcarii, semnarii si transmiterii contractului semnat electronic incadrandu-se in termenul prevazut de lege.
Sursa: MEEMA
de
Redactia InfotvaRedactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Ajustarea bazei impozabile a TVA
Intrebare:
O Societate de avocati a facturat in 2018 un client pe care nu l-a incasat.
1. Clientul a intrat in procedura de reorganizare si a fost acceptata integral creanta. Se poate face ajustare de TVA?
2. Clientul a intrat in procedura de reorganizare si a fost acceptata pe jumatate creanta, Cum se face ajustarea de TVA? Tehnic, se intocmeste factura de stornare aferenta partii neaccepte? la Beneficiar se trece Clientul si se transmite in RO e-Factura sau...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<Declarare si plata impozit venit din chirii
Intrebare:
O persoana fizica are un contract de inchiriere cu o persoana juridica. PF nu a declarat in Declaratia Unica pe estimat 2024 niciun contract de inchiriere modificandu-se legislatia si obligatia retinerii la sursa fiind pentru PJ. Doar ca PJ nu a achitat in anul 2024 chiria (trece printr-o perioada de investitii, exista clauza in contract in cazul se precizeaza ca se va achita chiria in functie de lichiditatile chiriasului PJ). Ce obligatii are PF pentru anul 2024, ar trebui sa...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<Inregistrare avans pentru marca
Intrebare:
Avem urmatoarele informatii privind dosarul marcii UE:
Cerere de inregistrare a marcii UE primita 31.10.2024
Plata 1500 EURO in data de 31.10.2024
Data estimata a finalizarii examinarii 19.11.2024
Data estimata a publicarii cererii de inregistrare 21.11.2024
Procedura de opozitie:
Sfarsitul termenului de opozitie 21.02.2024
Data estimate a inregistrarii si publicarii marcii UE...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<Conditii pentru realizarea divizarii
Intrebare:
Un SRL X, platitor de impozit profit si tva, doreste divizarea activitatii sale prin preluarea activitatii secundare de inchiriere si subinchiriere bunuri imobiliare proprii si inchiriate (CAEN 6820) de catre un alt SRL Y, platitor de impozit profit si tva prin transferul activelor imobiliare ale societatii X catre societatea Y, in baza actului de divizare. In ce conditii se poate face aceasta divizare? Societatea Y trebuie sa fie obligatoriu actionar al societatii X? Ce documente se...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<Achizitie echipament cu plata in rate
Intrebare:
Achizitionam un echipament printr-un contract de vanzare cumparare cu rezerva dreptului de proprietate. Plata echipamentului se face in 4 rate, facturate ca avans. Echipamentul este livrat la prima rata de avans. Cum evidentiem in contabilitate ca echipamentul este in posesia noastra? Cand se inregistreaza amortizarea lui? Multumesc!
vezi AICI raspunsul specialistilor <<