Tags: procedura privind incarcarea dovezii de cofinantare, aplicatie electronica de inscriere
Ministerul Economiei, Energiei si Mediului de afaceri a publicat procedura privind incarcarea dovezii de cofinantare in aplicatia electronica de inscriere.
Reamintim ca beneficiarul are obligatia de a incarca dovada cofinantarii in aplicatie electronica de inscriere. Functionalitatea este disponibila in sectiunea Contractare.
Asfel, dupa primirea deciziei de admitere, beneficiarul:
-Acceseaza tabul Contractare
-Introduce codul IBAN al contului special deschis pentru program
-Sistemul genereaza contractul aferent entitatii juridice
Listarea contractului este vizibila pe structura:
-Aplicatie
-Apel (Schema pe care beneficiarul a aplicat)
-Intreprindere (Tipul de intreprindere in care se incadreaza la depunere)
-IBAN (Codul IBAN aferent contului deschis de beneficar pentru proiect)
-Status contract- Gata pentru semnare
-Actiuni
-Modifica- Beneficiarul poate modifica Codul IBAN introdus
-Incarca dovada cofinantarii
-Descarca contract
-Transmite contract semnat electronic de catre beneficiar
Pentru a atasa fisierul- Dovada cofinantarii, beneficiarul apasa butonul Modifica (din Actiuni), iar sistemul deschide fereastra pentru introducerea documentului.
Beneficiarul alege documentul semnat, il incarca->iar sistemul transmite mesaj cu privire la validarea operatiunii, de tipul Documentul a fost incarcat cu succes!.
Ulterior incarcarii documentului, acesta poate fi descarcat sau sters.
In situatia in care documentul nu este conform, sistemul transmite mesaj de avertizare de tipul Verificarea documentului nu a putut fi efectuata!, iar beneficiarul nu va putea incarca documentul, fiind nevoit sa verifice si sa reia operatiunea.
Dupa incarcarea dovezii de cofinantare, beneficiarul va urma pasii in vederea descarcarii, semnarii si transmiterii contractului semnat electronic incadrandu-se in termenul prevazut de lege.
Sursa: MEEMA
de
Redactia InfotvaRedactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare:
O societate platitoare de TVA si impozit pe profit, cu o CA >2000000 Euro, ii construieste unei societati platitoare de TVA cu o CA = 10000 Euro (societatea este infiintata in cursul acestui an), o constructie usoara (un modul care nu necesita intabulare).
Pretul negociat este cval a 40.000 Euro. TVA
Beneficiarul, doreste ca in schimbul acestui modul construit, sa ii cedeze executantului, parti sociale si anume 10% din societate.
Este...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare:
Am asigurat un client la o firma de asigurare. In baza contractului incheiat au recuperat de la client o suma de 6244.19 lei din care 60% trebuie restiuit asiguratorului. Pentru suma de restiuit am primit un decont in baza caruia am achitat asiguratorul. Nu stiu in fisa clientului cum inregistrez si pe ce cont. Am incasarea de 6244.19 lei din banca si apoi suma restituita asiguratorului, respectiv 3746,51 lei, se scade din soldul clientului? Daca da, prin ce cont?
...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare:
O asociatie non profit organizeaza cursuri de dezvoltare personala, este platitoare de tva si de impozit pe profit, are si activitate economica (obtine venituri din sustinerea cursurilor de dezvoltare pesonala pentru care emite si factura).
Aceasta asociatie organizeaza o singura data un congres pentru membrii ei pentru care stabileste taxa de participare o anumita suma de persoana.
1. Va rog sa-mi spuneti, din punct de vedere al TVA daca acest venit intra...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare:
Am rugamintea sa ne sprijiniti cu un raspuns privind tratamentul fiscal al burselor care se pot acorda in cadrul invatamantului DUAL preuniversitar si universitar. Multumesc!
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare:
O societate cu codul CAEN principal 4110 - Dezvoltare imobiliara, dar care momentan realizeaza doar venituri din inchirierea spatiilor, poate beneficia de facilitatile fiscale acordate salariatilor in constructii? Obligatia salariului minim din domeniul constructiilor banuiesc ca exista, nu?
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare:
Institutiile religioase, parohii, protopopiate. Unii au contabilitate simpla, cei cu activitati economice cu contabilitate dubla au obligatia sa depuna declaratie SAF-T?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<