Tags: procedura privind incarcarea dovezii de cofinantare, aplicatie electronica de inscriere
Ministerul Economiei, Energiei si Mediului de afaceri a publicat procedura privind incarcarea dovezii de cofinantare in aplicatia electronica de inscriere.
Reamintim ca beneficiarul are obligatia de a incarca dovada cofinantarii in aplicatie electronica de inscriere. Functionalitatea este disponibila in sectiunea Contractare.
Asfel, dupa primirea deciziei de admitere, beneficiarul:
-Acceseaza tabul Contractare
-Introduce codul IBAN al contului special deschis pentru program
-Sistemul genereaza contractul aferent entitatii juridice
Listarea contractului este vizibila pe structura:
-Aplicatie
-Apel (Schema pe care beneficiarul a aplicat)
-Intreprindere (Tipul de intreprindere in care se incadreaza la depunere)
-IBAN (Codul IBAN aferent contului deschis de beneficar pentru proiect)
-Status contract- Gata pentru semnare
-Actiuni
-Modifica- Beneficiarul poate modifica Codul IBAN introdus
-Incarca dovada cofinantarii
-Descarca contract
-Transmite contract semnat electronic de catre beneficiar
Pentru a atasa fisierul- Dovada cofinantarii, beneficiarul apasa butonul Modifica (din Actiuni), iar sistemul deschide fereastra pentru introducerea documentului.
Beneficiarul alege documentul semnat, il incarca->iar sistemul transmite mesaj cu privire la validarea operatiunii, de tipul Documentul a fost incarcat cu succes!.
Ulterior incarcarii documentului, acesta poate fi descarcat sau sters.
In situatia in care documentul nu este conform, sistemul transmite mesaj de avertizare de tipul Verificarea documentului nu a putut fi efectuata!, iar beneficiarul nu va putea incarca documentul, fiind nevoit sa verifice si sa reia operatiunea.
Dupa incarcarea dovezii de cofinantare, beneficiarul va urma pasii in vederea descarcarii, semnarii si transmiterii contractului semnat electronic incadrandu-se in termenul prevazut de lege.
Sursa: MEEMA

de
Redactia InfotvaRedactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Asociat unic, achizitie imobil proprietatea firmei
Intrebare:
Asociatul unic al unui srl, platitor de tva, doreste sa achizitioneze de la firma imobilul - sediu social si terenul aferent. Imobilul a fost construit in anul 2009 si a intrat in patrimoniul firmei in anul 2011.
Va rugam sa ne confirmati, daca dpdv procedural, asociatul poate achizitiona respectivul imobil in rate, la valoarea stabilita de un evaluator autorizat.
Care sunt implicatiile fiscale dpdv al tva (cladire veche) si al impozitului pe profit?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<Cesiune parti sociale. Asociat nerezident din Italia
Intrebare:
O societate cu raspundere limitata (SRL) italiana Y srl detine de peste un an 100% din partile sociale a unei societate romanesti X srl. X srl detine peste 50% din activele sale in proprietati imobiliare. Conventia de evitare a dublei impuneri dintre Italia si Romania prevede impozitarea simultana in ambele tari. Prin urmare, se pune intrebarea: transferul partile sociale societatii X SRL este impozabil in Romania? Multumesc.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<Comision Stripe - neplatitor de TVA
Intrebare:
O asociatie non profit incaseaza sume prin platforma STRIPE. Asociatia nu este platitoare de TVA. Pentru serviciile prestate platforma STRIPE emite o factura pentru comision plati. In aceasta situatie asociatia este necesar sa se inregistreze ca platitor de TVA cu cod special de TVA? Daca da, ce obligatii lunare are asociatia odata inregistrata in regim special?
Multumim.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<Promotii vanzare produse 1+1 acordate prin distribuitori
Intrebare:
O societate comerciala hotaraste printr-o decizie interna a administratorilor, implementarea unei promotii de 1+1 gratis pentru stimularea vanzarii.
Acesta promotie este implementata cu ajutorul distribuitorilor in sensul in care produsele pleaca de la societatea comerciala la distribuitori care ulterior ofera clientilor finali, persoane fizice un produs gratuit la unul cumparat.
Care este monografia contabila, documentele fiscale necesare, regim...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<Inregistari decizie de impunere
Intrebare:
In urma unui control fiscal s-a ajuns la concluzia ca am incadrat gresit niste mijloace fixe, ce nu se incadreaza la subgrupa 2.1 sau clasa 2.2.9 din catalogul mijloacelor fixe si nu beneficiaza de facilitatea privind profitul reinvestit.
Inregistrarile facute de mine sunt urmatoarele:
1171 = 4411 78.770 impozit pe profit stabilit suplimentat conf Dec Impunere
4411 = 5121 78.770 plata impozitului pe profit
129 = 1061 -78.770...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<