Tags: procedura privind incarcarea dovezii de cofinantare, aplicatie electronica de inscriere
Ministerul Economiei, Energiei si Mediului de afaceri a publicat procedura privind incarcarea dovezii de cofinantare in aplicatia electronica de inscriere.
Reamintim ca beneficiarul are obligatia de a incarca dovada cofinantarii in aplicatie electronica de inscriere. Functionalitatea este disponibila in sectiunea Contractare.
Asfel, dupa primirea deciziei de admitere, beneficiarul:
-Acceseaza tabul Contractare
-Introduce codul IBAN al contului special deschis pentru program
-Sistemul genereaza contractul aferent entitatii juridice
Listarea contractului este vizibila pe structura:
-Aplicatie
-Apel (Schema pe care beneficiarul a aplicat)
-Intreprindere (Tipul de intreprindere in care se incadreaza la depunere)
-IBAN (Codul IBAN aferent contului deschis de beneficar pentru proiect)
-Status contract- Gata pentru semnare
-Actiuni
-Modifica- Beneficiarul poate modifica Codul IBAN introdus
-Incarca dovada cofinantarii
-Descarca contract
-Transmite contract semnat electronic de catre beneficiar
Pentru a atasa fisierul- Dovada cofinantarii, beneficiarul apasa butonul Modifica (din Actiuni), iar sistemul deschide fereastra pentru introducerea documentului.
Beneficiarul alege documentul semnat, il incarca->iar sistemul transmite mesaj cu privire la validarea operatiunii, de tipul Documentul a fost incarcat cu succes!.
Ulterior incarcarii documentului, acesta poate fi descarcat sau sters.
In situatia in care documentul nu este conform, sistemul transmite mesaj de avertizare de tipul Verificarea documentului nu a putut fi efectuata!, iar beneficiarul nu va putea incarca documentul, fiind nevoit sa verifice si sa reia operatiunea.
Dupa incarcarea dovezii de cofinantare, beneficiarul va urma pasii in vederea descarcarii, semnarii si transmiterii contractului semnat electronic incadrandu-se in termenul prevazut de lege.
Sursa: MEEMA
de
Redactia InfotvaRedactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Monografie contabila plata efectuata cu cardul personal
Intrebare:
Asociatul unic si administrator in acelasi timp, cumpara un laptop si echipamentul pentru el, valoare 8000 lei. Are factura pe firma, dar plata o face cu cardul de cumparaturi emis pe numele lui, adica persoana fizica. Face acest lucru, ca sa plateasca in mai multe rate fara dobanda. Care sunt notele contabile? Firma este la impozit pe profit,neplatitoare de TVA.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<Intreprinderi legate. 8 Microintreprinderi, 4 asociati
Intrebare:
Intreprinderi legate - asociati comuni, dar minoritari - 25%.
In 8 microintreprinderi avem aceeasi 4 asociati cu cate 25% parti sociale fiecare. Doi dintre asociati sunt sot-sotie si sunt si administratori in toate cele 8 microintreprinderi. Au acelasi cod CAEN de desfasurare a activitatii. Nu sunt facturate servicii intre microintreprinderi, nu au nici o legatura financiara intre ele, fiecare microintreprindere are o baza de clienti diferita fata de care se...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<Inchiriere sediu. Proprietari persoane fizice nerezidente
Intrebare:
Un SRL achita chiria pentru sediu la un grup de 4 persoane fizice rezidente SUA in Romania (care au NIF obtinut), care sunt proprietari pe imobilul inchiriat. Nu am certificat de rezidenta fiscala, si din eroare le-am retinut impozit la sursa pe chirii ca persoane fizice romane in suma de 200 euro lunar. Atasez contractul, va rog sa imi spuneti ce e de facut, ce declaratii aveam obligatia si ce sume. In conventia de dubla impunere cu SUA, la art 12 redevente este precizat un 10% sau...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<Venituri din inchiriere apartamente in Romania si Austria
Intrebare:
Sot si sotie detin impreuna 4 apartamente in Romania, toate inchiriate. Si detin un apartament in Austria inchiriat in regim hotelier. In perioada urmatoare intentioneaza sa mai achizitioneze un apartament in Romania si pe acesta vor dori sa-l inchirieze.
Conform Codului Fiscal, Persoanele fizice care realizeaza venituri din cedarea folosintei bunurilor din derularea unui numar mai mare de 5 contracte de inchiriere sau subinchiriere la sfarsitul unui an...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<