Tags: drpciv, taxe achitate online
Tarifele reprezentand contravaloarea certificatelor de inmatriculare, autorizatiilor de circulatie provizorie si de emitere a permis de conducere nu se mai pot achita, numerar la ghiseu, incepand cu data de 1 octombrie 2020.
Directia Regim Permise de Conducere si inmatriculare a Vehiculelor informeaza ca, incepand cu data de 01.10.2020, platile aferente operatiunilor de inmatriculare si permise vor putea fi achitate, astfel:
1. Tarifele reprezentand contravaloarea:
• certificatelor de inmatriculare,
• autorizatiilor de circulatie provizorie,
• permiselor de conducere ,
se vor incasa exclusiv in CONT BCR : RO94RNCB0082000367331018, beneficiar:
Regia Autonoma - Administratia Patrimoniului P
rotocolului de Stat, utilizand mijloacele de plata:
• virament,
• mijloace de plata online,
• Sistemul national electronic de plata online (S.N.E.P) – ghiseul.ro
• POS-uri instalate de catre RA-APPS la sediile serviciilor publice emitente - in curs de operationalizare.
• mandat postal,
• alte mijloace de plata, prevazute de lege.
ATENTIE: Contravaloarea documentelor sus-mentionate nu se mai poate achita la ghiseu !
2. Tarifele aferente confectionarii placilor cu numere de inmatriculare permanenta, de proba, temporare si provizorii, atribuirii unui numar de inmatriculare preferential sau pastrarii combinatiei numarului de inmatriculare se vor achita in conturile trezoreriei, conform Anexei (lista conturi Trezorerie) prin :
• virament;
• mandat postal,
• numerar la ghiseele serviciilor publice comunitare regim permise de conducere si inmatriculare a vehiculelor din cadrul institutiilor prefectului sau la casieriile unitatilor Trezoreriei Statului , in conditiile legii.
Documentele de plata emise anterior isi pastreaza valabilitatea.

de
Redactia InfotvaRedactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Vanzare produse pentru promovare online. Persoana fizica
Intrebare:
Am incheiat cu o persoana fizica, neautorizata in vreun fel, un contract de barter prin care firma noastra ii vinde un produs cu un discount de 70%, in schimbul promovarii acelui produs de catre persoana fizica respectiva, pe diverse canale mass media. Practic, barterul e la nivelul acelui discount acordat. Noi am emis factura de vanzare cu discountul inclus. Adica pretul de vanzare intreg 10000 ron (inclus TVA) MINUS 7000 (discount 70%) = 3000 rest de plata. E corect asa? Prin acel...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<Achizitie garantie suplimentara
Intrebare:
Societatea "X" a achizitionat echipamente din SUA prin import definitiv in valoare de 5.000 usd necesare activitatii firmei. Aceste echipamamente au o garantie initiala de 1 an de zile. Conducerea societatii "X" doreste prelungirea garantiei echipamentelor importate cu inca 2 ani, pentru care primeste un invoice din SUA in suma de 1.000 usd pe care societatea "X" o va achita. Intrebare: Cum interpretati extinderea garantiei cu...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<Fuziune societati
Intrebare:
In cazul fuziunii prin absorbtie, societatea A (absorbanta) si societatea B (absorbita) au aprobat proiectul de fuziune, care a fost ulterior publicat in Monitorul Oficial la data de 13.06.2025. Proiectul de fuziune a fost intocmit in baza datelor cuprinse in situatiile financiare de fuziune intocmite cu ocazia fuziunii, de cele doua societati, aferente datei de 31.03.2025. AGA societatii absorbante de aprobarea finalizarii procedurii de fuziune prin absorbtie va avea loc in...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<Decontarea ochelarilor de vedere pentru salariati. Tratament fiscal
Intrebare:
Compania imi ofera asigurare de sanatate prin care imi pot deconta pretul ochelariilor de vedere numai o data. Deoarece jobul este cel in contabilitate unde este necesar a sta in fata calculatorului cel putin 8 ore pe zi, sunt in situatia in care trebuie sa imi schimb dioptriile ochelarilor de vedere.
De la departamentul HR mi s-a comunicat ca, compania deconteaza ochelari de vedere in suma maxima de 1000 lei insa trebuie trebuie urmata urmatoarea procedura:
vezi AICI raspunsul specialistilor <<