Tags: microgranturi acordate din fonduri exterme nerambrusabile, procedura de obtinere microgranturi
Ministerul Economiei, Energiei si Mediului de Afaceri a publicat, pe site-ul oficial, pasii necesari contractarii microgranturilor acordate din fonduri externe.
Masura se aplica intreprinderilor mici si mijlocii care nu detin salariati la data de 31.12.2019.
Introducere Cod Iban. 3
Contract de finantare. 5
1. Introducere Cod Iban
In urma evaluarii cererilor depuse de catre aplicanti pentru masura Microgranturi acordate din fonduri externe nerambursabile, pentru intreprinderi mici si mijlocii care nu detin salariati la data de 31.12.2019, se transmit de catre Directorii de Agentie notificarile de admitere, respectiv deciziile de aprobare a cererilor eligibile.
Ulterior, primirii deciziei electronice :
-Aplicantul acceseaza tab-ul Contractare
-Sistemul deschide interfata de Contracte
-Aplicantul apasa butonul Actiuni
-Sistemul deschide modal pentru completarea Codului IBAN, special deschis de aplicant pentru proiectul vizat
-Campul va fi completat manual si este alcatuit din 24 de caractere (Tip iban universal valabil : RO XX YYYY ZZZZZZZZZZZZZZZZ).
-Primele 2 litere reprezinta codul tarii, urmat de 2 caractere de verificare (cifre de la 0 la 9), codul BIC al institutiei (4 caractere cu majuscule), 16 caractere alfanumerice care identifica in mod unic sucursala institutiei si contul clientului.
Codul IBAN introdus de aplicant va respecta regula celor 24 de caractere, iar literele vor fi introduse cu majuscule.
Aplicantul introduce codul IBAN si salveaza inregistrarea.
Campul este obligatoriu!
Sistemul afiseaza mesaj de confirmare actiune de inregistrare Cod IBAN
In cazul introducerii eroanate, aplicantului ii este permisa modificareaa (editarea) acestuia.
2. Contract de finantare
Ulterior introducerii Codului IBAN, in cadrul aplicatiei electronice de inscriere, aplicantul va identifica contractul de finantare.
Informatiile cuprinse in tabul Contractare sunt listate sub forma:
-Aplicatie
-Apel
-Intreprindere
-IBAN
-Status contract:
Gata de semnare- contractul urmeaza sa fie descarcat, semnat si incarcat in aplicatie in curs de semnare MEEMA-contractul a fost semnat de catre aplicant si este trimis automat spre semnare de celelalte parti implicate.
Actiuni:
-Modifica IBAN
-Descarca contract
-Transmite contract
-La apasarea butonului Descarca din Actiuni de catre aplicant, sistemul descarca contractul de finantare aferent cererii, si afiseaza mesaj de confirmare actiune, de tipul Fisierul a fost descarcat cu succes!
Aplicantul deschide si vizualizeaza contractul in format PDF.
Aplicantul semneaza electronic contractul de finantare-> in rubrica cuvenita- Reprezentant Legal si salveaza fisierul.Dupa semnarea si salvarea fisierului PDF, aplicantul apasa butonul Transmite din Actiuni.
Sistemul deschide modal pentru adaugarea fisierul.
Aplicantul alege contractul de finantare semnat si il ataseaza.
Sistemul afiseaza campul privind parola contului.
Aplicantul introduce parola stabilita pentru contul creat pe aplicatia electronica de inscriere si apasa butonul Transmite.
Sistemul afiseaza mesaj de confirmare- transmitere contract semnat de reprezentantul legal de tipul: Contractul semnat a fost incarcat cu succes!
Sursa: MEEMA
de
Redactia InfotvaRedactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: Doua angajate aflate in concedii medicale cod 08 si 14 ale caror salarii de incadrare se situeaza sub pragul de 3700 lei. Cum se procedeaza cu majorarea salariului avand in vedere faptul ca salariata aflata in concediu medical cod 08 (sarcina si lauzie) va intra in curand in concediu de crestere copil?<br />
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Suntem o societate care comercializeaza articole de pescuit. Vrem sa ne extindem activitatea, prin adaugarea in obiectul nostru de activitatea a vendoring ului vom achizitiona tonomate. Pentru vanzarea acestor produse, este nevoie de casa de marcat? Din punct de vedere al autorizatiilor, care ar fi acestea? Cum vom contabiliza incasarea acestor produse? Va multumim frumos!
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: In cazul unei tranzactii de intermediere de vanzare parti sociale ale unei societati care consta in identificare investitor, facilitatea comunicarii cu investitorul, participare la negociere, .. etc., factura de comision emisa de intermediar pentru finalizarea unei astfel de tranzactii se incadreaza in sfera operatiunilor scutite de TVA conform art 292 (2) lit.a) ?<br />
(2) Urmatoarele operatiuni sunt, de asemenea, scutite de taxa:<br />
a) prestarile urmatoarelor servicii de...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: <p>
Daca, potrivit Deciziei Administratorului, sunt acordate imprumuturi fara dobanda salariatilor iar retinerile se fac in rate egale din salariul lunar, ce riscuri de reincadrare sunt?<br />
Subliniez faptul ca aceste imprumuturi au caracter ocazional, avem contract de imprumut semnat de ambele parti, scopul imprumutului este "personal".<br />
Ne puteti ajuta cu o monografie contabila? Va multumim!</p>
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: <p>
Firmele de exploatare platesc impozit pe veniturile realizate din masa lemnoasa exploatata de 0.5%.<br />
Firma produce seturi de berarie folosind cheresteaua care provine din masa lemnoasa exploatata.<br />
ANAF ne impune sa platim 0.5% la venitul realizat din vanzarea acestor seturi de berarie insa doar 60%reprezinta cherestea restul de 40% fiind feronerie,lac,etc.<br />
Va rog sa ne precizati modul de calcul al acestui impozit.</p>
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: <p>
Buna ziua, in anul 2023 societatea a avut incasari cash in valoare de 116.600 lei. In anul 2024 de 25.500. Daca anul acesta nu depaseste plafonul de 50.000 lei, mai este obligata sa se doteze cu POS? Va multumim!</p>
vezi AICI raspunsul specialistilor <<