Tags: procedura horeca, schema de ajutor horeca, modificare anexa 7
Ministerul Economiei, Antreprenoriatului si Turismului anunta modificarea Anexei 7 din Procedura pentru schema HoReCa.
Ordinul de ministru privind modificarea Procedurii de implementare a schemei de ajutor de stat prevazuta de Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 224/2020 privind unele masuri pentru acordarea de sprijin financiar pentru intreprinderile din domeniul turismului, alimentatiei publice si organizarii de evenimente, a caror activitate a fost afectata in contextul pandemiei de COVID-19 a fost semnat si urmeaza sa fie publicat in Monitorul Oficial.

Ordin modificare procedura HORECA:
Art. I. - Procedura de implementare a schemei de ajutor de stat prevazuta de Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 224/2020 privind unele masuri pentru acordarea de sprijin financiar pentru intreprinderile din domeniul turismului, alimentatiei publice si organizarii de evenimente, a caror activitate a fost afectata in contextul pandemiei de COVID-19 aprobata prin Ordinul ministrului economiei, antreprenoriatului si turismului nr. 991/2021 publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, partea I, nr 590/11.06.2021 si nr. 591 bis/11.06.2021, cu modificarile si completarile ulterioare, se modifica astfel :
1. Articolul 5.2 alineatul 3 se modifica si va avea urmatorul cuprins:
„(3) Aplicatia electronica aferenta celei de a doua etape de inscriere in cadrul Schemei va fi deschisa incepand cu ora 10.00 a primei zile de inscriere, timp de 22 zile calendaristice de la demararea inscrierii, pana la ora 20.00 a ultimei zile de inscriere, cu posibilitatea de prelungire a termenului pana la epuizarea bugetului.”
2. Anexa nr. 7 la Procedura de implementare a schemei de ajutor de stat prevazuta de Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 224/2020 privind unele masuri pentru acordarea de sprijin financiar pentru intreprinderile din domeniul turismului, alimentatiei publice si organizarii de evenimente, a caror activitate a fost afectata in contextul pandemiei de COVID-19 aprobata prin Ordinul ministrului economiei, antreprenoriatului si turismului nr. 991/2021 publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, partea I, nr. 590/11.06.2021 si nr. 591 bis/11.06.2021, cu modificarile si completarile ulterioare, se inlocuieste cu Anexa la prezentul ordin.
Art. II. - Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

de
Redactia InfotvaRedactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Transfer in cont de garantii
Intrebare:
Daca am creat in TREZO un cont de garantii (este creat si in balanta), iar din contul curent am transferat in contul de garantii suma convenita in contract, care e monografia contabila, fiindca in contul de trezo garantii am primit si dobanda la acea suma, dar in acelasi timp vreau sa evidentiez si in 2678 suma? Multumesc.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<Datorii la bugete. Atribuire contract
Intrebare:
Am un certificat de atestare fiscala cu datorii trecute pe coloana curent dar reprezinta impozite cladiri, teren, redeventa, toate trecute pe coloana curent. Pot exclude o firma din licitatie? Daca am taxe transport tot pe coloana curente si redeventa miniera pe aceeasi coloana, pot exclude firma?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<Impozitul pe venit in cazul salariatei care au copil cu handicap in intretinere
Intrebare:
O societate prestatoare de servicii in domeniul medical angajeaza cu CIM de patru ore pe perioada nedeterminata. Salariata a prezentat un certificat de handicap pentru copilul minor pe care il are in intretinere. Dorim sa stim daca aceasta salariata beneficiaza de scutiri salariale pentru copilul cu handicap. Daca da, de cand ar trebui sa beneficieze de aceste scutiri si ce documente trebuie sa prezinte? Are vreo relevanta faptul ca salariata are contract de munca pentru 4...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<Regimul fiscal al imobilului luat in comodat
Intrebare:
Apartament cumparat prin credit ipotecar pe persoana fizica. Se doreste realizarea unui contract de comodat intre persoana fizica si persoana juridica pentru realizarea activitatii de consultanta in spatiul respectiv. Pentru a-si deduce persoana juridica cheltuielile cu utilitatile si mici imbunatatiri aduse imobilului (mobilier achizitionat, jaluzele, sistem de supraveghere), care este procedura legala? Este necesara schimbarea destinatiei imobilulul sau doar se notifica la taxe si...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<Prelucrare bunuri cu transport in Elvetia
Intrebare:
O fabrica din Romania produce un component care necesita un tratament care se poate face doar in Elvetia.
Componentul fabricat in Romania pleaca in Elvetia, iar dupa tratament se intoarce in Romania.
Va rog sa ma ajutati din punct de vedere a TVA-lui si fiscal ce inregistrari/declaratii necesita acest proces.
Va multumesc anticipat pentru raspuns!
vezi AICI raspunsul specialistilor <<