Tags: procedura horeca, schema de ajutor horeca, modificare anexa 7
Ministerul Economiei, Antreprenoriatului si Turismului anunta modificarea Anexei 7 din Procedura pentru schema HoReCa.
Ordinul de ministru privind modificarea Procedurii de implementare a schemei de ajutor de stat prevazuta de Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 224/2020 privind unele masuri pentru acordarea de sprijin financiar pentru intreprinderile din domeniul turismului, alimentatiei publice si organizarii de evenimente, a caror activitate a fost afectata in contextul pandemiei de COVID-19 a fost semnat si urmeaza sa fie publicat in Monitorul Oficial.

Ordin modificare procedura HORECA:
Art. I. - Procedura de implementare a schemei de ajutor de stat prevazuta de Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 224/2020 privind unele masuri pentru acordarea de sprijin financiar pentru intreprinderile din domeniul turismului, alimentatiei publice si organizarii de evenimente, a caror activitate a fost afectata in contextul pandemiei de COVID-19 aprobata prin Ordinul ministrului economiei, antreprenoriatului si turismului nr. 991/2021 publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, partea I, nr 590/11.06.2021 si nr. 591 bis/11.06.2021, cu modificarile si completarile ulterioare, se modifica astfel :
1. Articolul 5.2 alineatul 3 se modifica si va avea urmatorul cuprins:
„(3) Aplicatia electronica aferenta celei de a doua etape de inscriere in cadrul Schemei va fi deschisa incepand cu ora 10.00 a primei zile de inscriere, timp de 22 zile calendaristice de la demararea inscrierii, pana la ora 20.00 a ultimei zile de inscriere, cu posibilitatea de prelungire a termenului pana la epuizarea bugetului.”
2. Anexa nr. 7 la Procedura de implementare a schemei de ajutor de stat prevazuta de Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 224/2020 privind unele masuri pentru acordarea de sprijin financiar pentru intreprinderile din domeniul turismului, alimentatiei publice si organizarii de evenimente, a caror activitate a fost afectata in contextul pandemiei de COVID-19 aprobata prin Ordinul ministrului economiei, antreprenoriatului si turismului nr. 991/2021 publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, partea I, nr. 590/11.06.2021 si nr. 591 bis/11.06.2021, cu modificarile si completarile ulterioare, se inlocuieste cu Anexa la prezentul ordin.
Art. II. - Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

de
Redactia InfotvaRedactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Salariati in constructii. Concediu fara salariu
Intrebare:
In cazul unei societati cu activitate in domeniul constructii, salariatii incadrati cu salariul minim pe economie in constructii si norma de 8ore/zi, lucreaza (datorita caracterului sezonier) doar partial, respectiv 80 de ore intr-o luna si restul orelor este pontat in concediu fara salar, fara a i se suspenda contractul in Revisal, cum se calculeaza contributiile? Salariatul datoreaza contributii pentru timpul efectiv lucrat, iar angajatorului ii revine diferenta de contributii pana...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<Container. Declarare punct de lucru
Intrebare:
In localitatea X, societatea inchiriaza un teren pentru a monta un container.
Containerul este folosit pentru depozitarea de marfa si functioneaza ca un hub, hub de unde se aprovizioneaza agentii de vanzare (ei tin de un punct de lucru inregistrat la ANAF).
In conditiile in care nu exista activitate economica (nu sunt salariati/bunurile sunt facturate de la un alt punct de lucru), exista obligatie ca locatia acestui container sa fie inregistrata ca punct...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<PFA. Pensionar. Venituri din profesii liberale, dividende, dobanzi, DPI
Intrebare:
Persoana fizica, pensionar, in cursul anului 2024, incaseaza urmatoarele venituri: din profesii liberale obtine 596 000 lei, din dividende 695 000 lei, din dobanzi 50 000 lei, proprietate intelectuala 8 700 lei. Cum se declara in DECLARATIA UNICA, cum se calculeaza CASS? Multumim.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<Cheltuieli protocol administrator neremunerat
Intrebare:
Administratorul unui SRL presteaza activitati in baza unui contract de administrare neremunerat, deci administratorul nu are o relatie generatoare de venituri cu SRL-ul. In desfasurarea activitatii sale, administratorul merge in delegatii, are intalniri cu parteneri de afaceri, negociaza contracte si prin urmare deconteaza pe SRL (microintreprindere) mai multe tipuri de cheltuieli printre care cheltuieli de protocol (mancare, alimente, cafea, bauturi etc).
...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<