Tags: procedura horeca, schema de ajutor horeca, modificare anexa 7
Ministerul Economiei, Antreprenoriatului si Turismului anunta modificarea Anexei 7 din Procedura pentru schema HoReCa.
Ordinul de ministru privind modificarea Procedurii de implementare a schemei de ajutor de stat prevazuta de Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 224/2020 privind unele masuri pentru acordarea de sprijin financiar pentru intreprinderile din domeniul turismului, alimentatiei publice si organizarii de evenimente, a caror activitate a fost afectata in contextul pandemiei de COVID-19 a fost semnat si urmeaza sa fie publicat in Monitorul Oficial.
Ordin modificare procedura HORECA:
Art. I. - Procedura de implementare a schemei de ajutor de stat prevazuta de Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 224/2020 privind unele masuri pentru acordarea de sprijin financiar pentru intreprinderile din domeniul turismului, alimentatiei publice si organizarii de evenimente, a caror activitate a fost afectata in contextul pandemiei de COVID-19 aprobata prin Ordinul ministrului economiei, antreprenoriatului si turismului nr. 991/2021 publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, partea I, nr 590/11.06.2021 si nr. 591 bis/11.06.2021, cu modificarile si completarile ulterioare, se modifica astfel :
1. Articolul 5.2 alineatul 3 se modifica si va avea urmatorul cuprins:
„(3) Aplicatia electronica aferenta celei de a doua etape de inscriere in cadrul Schemei va fi deschisa incepand cu ora 10.00 a primei zile de inscriere, timp de 22 zile calendaristice de la demararea inscrierii, pana la ora 20.00 a ultimei zile de inscriere, cu posibilitatea de prelungire a termenului pana la epuizarea bugetului.”
2. Anexa nr. 7 la Procedura de implementare a schemei de ajutor de stat prevazuta de Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 224/2020 privind unele masuri pentru acordarea de sprijin financiar pentru intreprinderile din domeniul turismului, alimentatiei publice si organizarii de evenimente, a caror activitate a fost afectata in contextul pandemiei de COVID-19 aprobata prin Ordinul ministrului economiei, antreprenoriatului si turismului nr. 991/2021 publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, partea I, nr. 590/11.06.2021 si nr. 591 bis/11.06.2021, cu modificarile si completarile ulterioare, se inlocuieste cu Anexa la prezentul ordin.
Art. II. - Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
de
Redactia InfotvaRedactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Investitii la spatii detinute in comodat
Intrebare:
O persoana fizica a dat unei persoane juridice, cu titlu gratuit (contract de comodat la notar) teren in suprafata de 3.000 mp si o hala mare.
Activitatea firmei se desfasoara intr-un sat, iar activitatea efectiv desfasurata este fabricarea de mobila de gradina - COD 3109.
In 2023 s-au achizitionat produse: usa de garaj, panou acoperis, panou perete, tamplarie pvc cu geam.
Aceste produse plus alte produse, de exemplu suruburi, cuie etc. pe...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<Achizitii intracomunitare peste plafonul de 10.000 euro
Intrebare:
Un CMI - activitate oftalmologicia, neplatitor de TVA pe teritoriul Romaniei, dar inregistrat in scopuri de TVA in UE, doreste sa achizitioneze din Germania UE (de la o persoana inregistrata in scopuri de TVA in UE) un echipament medical pentru domeniul de activitate / uz propriu.
Intrebarea este daca pentru aceasta achizitie de 20.000E, CMI-ul este obligat, pe codul de TVA de UE, sa achite TVA in Romania in valoare de 3800E, sau aceasta achizitie se poate incadra la...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<Perioada fiscala TVA
Intrebare:
O societate cu obiect de activitate de cazare si restaurant, care primeste de la BOOKING (OLANDA), facturi de comision cazare, este obligata sa treaca de la tva lunar la tva trimestrial? De asemenea, firma a achizitionat din UE consumabile (obiecte de inventar, mic mobilier etc). Aceste achizitii fac necesara trecerea de la tva trimestrial la tva lunar?
Multumesc.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<Contract de inchiriere intre doua persoana fizice in folosul unei persoane juridice
Intrebare:
Societatea incheie un contract de inchiririere spatiu pentru birouri in Bucuresti, cu o persoana fizica, pentru realizarea obiectului unui contract de prestari servicii (IT). Persoana fizica refuza sa incheie contractul cu persoana juridica, dar este de acord sa incheie contractul cu persoana fizica (administratorul societatii).
Intrebare: Putem deduce cheltuiala cu inchirierea spatiului pe societate? Se pot face platile din contul bancar al societatii? Putem lega...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<