Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Ministerul Economiei, Antreprenoriatului si Turismului lanseaza apelul de proiecte de ajutor de stat pentru industria HORECA, instituit in baza Ordonantei de urgenta nr. 224/2020 privind unele masuri pentru acordarea de sprijin financiar pentru intreprinderile din domeniul turismului, alimentatiei publice si organizarii de evenimente, a caror activitate a fost afectata in contextul pandemiei de COVID-19, cu modificarile si completarile ulterioare.
Formularul de inscriere va ramane activ timp de 22 zile calendaristice de la demararea inscrierii, pana MARTI, 20 IULIE 2021, ora 20.00, cu posibilitatea prelungirii perioadei de inscriere.
Cursul de schimb utilizat in implementarea schemei de ajutor de stat este cursul Bancii Nationale a Romaniei 1 EURO = 4.9260 RON
Ordinea in care se inscriu potentialii beneficiari ai schemei nu este relevanta. Schema nu este facuta pe principiul primul venit, primul servit. intreaga suma alocata se imparte proportional tuturor beneficiarilor eligibili.
Aplicantii care si-au creat deja profil, user si parola in cadrul platformei in vederea primirii unui ajutor de stat in baza OUG nr. 130/2020 privind unele masuri pentru acordarea de sprijin financiar din fonduri externe nerambursabile, aferente Programului operational
Competitivitate 2014-2020, in contextul crizei provocate de COVID-19, precum si alte masuri in domeniul fondurilor europene, cu modificarile si completarile ulterioare, vor putea folosi respectivul profil in cadrul Schemei HoReCa.

Registrul de Evidenta Fiscala PFA

Marea Carte Verde a Monografiilor Contabile 2022 varianta tiparita

Cartea verde a Contabilitatii 2022 varianta online
Anexam varianta actualizata a procedurii de implementare a schemei, insotita de cele 8 anexe.

Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Rating:
Nota: 5 din 5 din 1 voturi
Articole similare
Formulare necesare obtinerii subventiei conform OUG 220/2020 - incadrare in munca in anul 2021-Noile termene din 2017 pentru achizitia de case de marcat cu jurnal electronicLivrari in zona libera. Implicatii fiscaleTermenele de valabilitate pentru 4 DOCUMENTE NECESARE in acordarea de servicii medicale asiguratilor vor fi prelungiteMMPS modifica documentele necesare pentru obtinerea indemnizatiei de Somaj TehnicUltimele articole
DOCUMENTE NECESARE firmelor obligate sa radieze punctul de lucru atunci cand numarul angajatilor scadeDOCUMENTE NECESARE pentru transportul salariatilor la si de la locul de muncaDOCUMENTE NECESARE la incetarea unui contract de mandatAu fost publicate noi modele de DOCUMENTE NECESARE obtinerii Somajului Tehnic, conform OUG 2/2022Patronatul caselor de marcat a solicitat ANAF reducerea numarului de documente din dosarul de atribuire a NUI
Atentie contabili!
Modificari importante privind TVA!Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti.
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special
"Modificari TVA aparute in 2022. Top 6 Studii de caz"