Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Agentia de Plati si Interventie pentru Agricultura (APIA) informeaza, printr-un comunicat de presa, ca pna la 15 decembrie 2021 se depun la centrele judetene ale APIA, respectiv al municipiului Bucuresti, pe raza carora/caruia se afla sediul social al solicitantului, cererile initiale anuale de solicitare a ajutorului de stat in sectorul cresterii animalelor pentru anul 2022, cereri avizate de catre ANZ.
- dovada ca solicitantul este persoana juridica, conform legislatiei in vigoare;
- acreditarea solicitantului pentru intocmirea si mentinerea registrului genealogic al rasei pentru care solicita ajutorul de stat, eliberata de ANZ;
- lista microintreprinderilor si intreprinderilor mici si mijlocii beneficiare ale serviciilor de intocmire si mentinere a registrului genealogic al rasei, avizata de ANZ, care va cuprinde: denumirea intreprinderii, adresa, CUI/CIF/CNP, dupa caz, codul CAEN, numarul unic de identificare a intreprinderii la APIA, numarul contractului de prestari servicii incheiat intre prestator si beneficiar, rasa si numarul de animale care fac obiectul serviciilor, numarul de angajati si cifra de afaceri, iar in cazul intreprinderilor noi, se va mentiona „intreprindere nou-infiintata”;
- copia contractului intre detinatorul registrului genealogic si prestatorul serviciului de determinare a calitatii genetice a raselor de animale, in cazul in care acesta este altul decât detinatorul registrului genealogic, din care sa rezulte contributia partilor la realizarea obiectivelor programului de ameliorare;
- lista activitatilor, inclusiv lucrarile si tarifele acestora pentru serviciile de intocmire si mentinere a registrului genealogic al rasei, pentru anul de aplicare, avizata de ANZ.
Planul de conturi general Functiunea si corespondenta conturilor
Marea Carte Verde a Monografiilor Contabile
Abonament PortalContabilitate ro - abonament 12 luni
- dovada ca solicitantul este persoana juridica, conform legislatiei in vigoare;
- acreditarea solicitantului pentru prestarea serviciilor de determinare a calitatii genetice a raselor de animale, eliberata de ANZ;
- lista microintreprinderilor si intreprinderilor mici si mijlocii beneficiare ale serviciilor de determinare a calitatii genetice a raselor de animale, avizata de ANZ, care va cuprinde: denumirea intreprinderii, adresa, CUI/CIF/CNP, dupa caz, codul CAEN, numarul unic de identificare a intreprinderii la APIA, numarul contractului de prestari servicii incheiat intre prestator si beneficiar, rasa si numarul de animale care fac obiectul serviciilor, numarul de angajati si cifra de afaceri, iar in cazul intreprinderilor noi, se va mentiona „intreprindere nou-infiintata”;
- copia contractului intre detinatorul registrului genealogic si prestatorul serviciului de determinare a calitatii genetice a raselor de animale sau adeverinta eliberata de ANZ, in cazul in care acesta este altul decât detinatorul registrului genealogic, din care sa rezulte contributia partilor la realizarea obiectivelor programului de ameliorare;
- lista activitatilor, inclusiv lucrarile si tarifele acestora pentru serviciile de determinare a calitatii genetice a raselor de animale, pentru anul de aplicare, avizata de ANZ.
Alina Stancu scrie pentru InfoTVA.ro de la inceputul anului 2018 si are experienta in domeniul fiscal de peste 10 ani! In prezent, scrie pentru dumneavoastra despre tot ceea ce inseamna monografii contabile, aplicarea corecta a TVA, declaratii fiscale si va tine la curent cu ultimele noutati legislative.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
Buletin informativ: Noutati legislative 30.12.2014 -08.01.2015Se prelungeste termenul de aplicare a schemei de ajutor de stat in SECTORUL CRESTERII ANIMALELOR pana la 31 decembrie 2022Articole similare
ANAF: DOCUMENTE NECESARE pentru autentificarea in mediul electronic, la inregistrarea in SPVDeclaratia privind beneficiarii reali. Ghid pentru completarea formularuluiRambursarea de TVA intracomunitar. Ce documente sunt necesareCertificatul Constatator: ce Este si cum Se Obtine [Model]Patronatul caselor de marcat a solicitat ANAF reducerea numarului de documente din dosarul de atribuire a NUIUltimele articole
Controale antifrauda: Inspectorii au descoperit o schema frauduloasa cu caracter transfrontalier privind TVAE-Factura in 2024. Mai poate fi dedus TVA-ul din facturile primite in sistem clasic?Amnistia Fiscala 2024: Ce trebuie sa stiiE-Factura in 2024. Prevederi privind voucherele de vacantaImpozitul auto: cum se calculeaza si unde il platestiArticole similare
Alerta fiscalitate 11-15 august 2008Alerta fiscalitate 27-31 octombrie 2008Studiu de caz: Stornarea facturilor si anularea dreptului de deducere TVAModalitati prin care puteti depune Declaratia Unica in 2021 si care este termenul limita de transmitereStudiu de caz: Facturarea unor produse aferente societatii agricoleUltimele articole
Sponsorizari. Momentul scaderii din impozitul pe profitDeclaratia 070. Termen depunere si instructiuni de completareCalendar ANAF: Declaratii fiscale scadente in 25 noiembrie 2024Venituri din activitati independente. Cat CASS datoreaza persoanele fizice pentru 2024Marti, 10 septembrie 2024, depunerea formularelor de inregistrare/anulare a inregistrarii in scopuri de TVAAtentie contabili!
Modificari importante privind cotele de TVA!Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Decontul precompletat de TVA. Noutati 2025 + studii de caz"