Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!


Agentia de Plati si Interventie pentru Agricultura (APIA) informeaza, printr-un comunicat de presa, ca pna la 15 decembrie 2021 se depun la centrele judetene ale APIA, respectiv al municipiului Bucuresti, pe raza carora/caruia se afla sediul social al solicitantului, cererile initiale anuale de solicitare a ajutorului de stat in sectorul cresterii animalelor pentru anul 2022, cereri avizate de catre ANZ.
- dovada ca solicitantul este persoana juridica, conform legislatiei in vigoare;
- acreditarea solicitantului pentru intocmirea si mentinerea registrului genealogic al rasei pentru care solicita ajutorul de stat, eliberata de ANZ;
- lista microintreprinderilor si intreprinderilor mici si mijlocii beneficiare ale serviciilor de intocmire si mentinere a registrului genealogic al rasei, avizata de ANZ, care va cuprinde: denumirea intreprinderii, adresa, CUI/CIF/CNP, dupa caz, codul CAEN, numarul unic de identificare a intreprinderii la APIA, numarul contractului de prestari servicii incheiat intre prestator si beneficiar, rasa si numarul de animale care fac obiectul serviciilor, numarul de angajati si cifra de afaceri, iar in cazul intreprinderilor noi, se va mentiona „intreprindere nou-infiintata”;
- copia contractului intre detinatorul registrului genealogic si prestatorul serviciului de determinare a calitatii genetice a raselor de animale, in cazul in care acesta este altul decât detinatorul registrului genealogic, din care sa rezulte contributia partilor la realizarea obiectivelor programului de ameliorare;
- lista activitatilor, inclusiv lucrarile si tarifele acestora pentru serviciile de intocmire si mentinere a registrului genealogic al rasei, pentru anul de aplicare, avizata de ANZ.

Examenul de ACCES la STAGIUL CECCAR 2025

Planul de conturi general Functiunea si corespondenta conturilor

Portal Persoane Fizice - acces 12 luni consultanta in scris si telefonica 30 intrebari
- dovada ca solicitantul este persoana juridica, conform legislatiei in vigoare;
- acreditarea solicitantului pentru prestarea serviciilor de determinare a calitatii genetice a raselor de animale, eliberata de ANZ;
- lista microintreprinderilor si intreprinderilor mici si mijlocii beneficiare ale serviciilor de determinare a calitatii genetice a raselor de animale, avizata de ANZ, care va cuprinde: denumirea intreprinderii, adresa, CUI/CIF/CNP, dupa caz, codul CAEN, numarul unic de identificare a intreprinderii la APIA, numarul contractului de prestari servicii incheiat intre prestator si beneficiar, rasa si numarul de animale care fac obiectul serviciilor, numarul de angajati si cifra de afaceri, iar in cazul intreprinderilor noi, se va mentiona „intreprindere nou-infiintata”;
- copia contractului intre detinatorul registrului genealogic si prestatorul serviciului de determinare a calitatii genetice a raselor de animale sau adeverinta eliberata de ANZ, in cazul in care acesta este altul decât detinatorul registrului genealogic, din care sa rezulte contributia partilor la realizarea obiectivelor programului de ameliorare;
- lista activitatilor, inclusiv lucrarile si tarifele acestora pentru serviciile de determinare a calitatii genetice a raselor de animale, pentru anul de aplicare, avizata de ANZ.

Alina Stancu scrie pentru InfoTVA.ro de la inceputul anului 2018 si are experienta in domeniul fiscal de peste 10 ani! In prezent, scrie pentru dumneavoastra despre tot ceea ce inseamna monografii contabile, aplicarea corecta a TVA, declaratii fiscale si va tine la curent cu ultimele noutati legislative.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
Se prelungeste termenul de aplicare a schemei de ajutor de stat in SECTORUL CRESTERII ANIMALELOR pana la 31 decembrie 2022Buletin informativ: Noutati legislative 30.12.2014 -08.01.2015Articole similare
Au fost publicate documentele necesare PFA-urilor si profesionistilor pentru acordarea indemnizatiei de Somaj TehnicOrdinul 1393/2020. A fost publicat modelul documentelor necesare obtinerii sprijinului financiar pentru orarul flexibil de muncaDocumentele necesare pentru rambursarea TVASocietate din stat membru UE. Cum va face inregistrarea ca platitor TVA in Romania?Rambursarea TVA catre persoanele care efectueaza livrari intracomunitare, scutite, de mijloace de transport noiUltimele articole
PFA si drepturile de autor. DOCUMENTE NECESARE dupa inregistrarea ca platitor de TVAFactura pe alt nume in export. Cum obtii scutirea de TVA + DOCUMENTE NECESARELista documentelor necesare inrolarii in SPV a persoanelor juridiceControale antifrauda: Inspectorii au descoperit o schema frauduloasa cu caracter transfrontalier privind TVAE-Factura in 2024. Mai poate fi dedus TVA-ul din facturile primite in sistem clasic?Articole similare
Proiect de Ordin ANAF. Modelul si continutul formularului 711 “Declaratie de regularizare pentru cheltuielile cu educatia timpurieâ€Declaratia 101 in 2022. Termen limita de depunere pentru ONG-uriSe amana termenul pentru D 394Alerta fiscalitate 11-15 august 2008Dividende platite unei persoane juridice nerezidente de o societate romaneasca. Ce declaratii se depun?Ultimele articole
Impozit venituri din pensii. MODIFICARI importante aduse de OUG 11/2025Depunere declaratia unica. Cine poate opta pentru plata CASS in 2025Sponsorizari. Momentul scaderii din impozitul pe profitDeclaratia 070. Termen depunere si instructiuni de completareCalendar ANAF: Declaratii fiscale scadente in 25 noiembrie 2024
Atentie, contabili!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"TVA exigibil si neexigibil. Corelatii intre decontul de TVA si balanta. Cum procedam"