Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!


Agentia de Plati si Interventie pentru Agricultura (APIA) informeaza, printr-un comunicat de presa, ca pna la 15 decembrie 2021 se depun la centrele judetene ale APIA, respectiv al municipiului Bucuresti, pe raza carora/caruia se afla sediul social al solicitantului, cererile initiale anuale de solicitare a ajutorului de stat in sectorul cresterii animalelor pentru anul 2022, cereri avizate de catre ANZ.
- dovada ca solicitantul este persoana juridica, conform legislatiei in vigoare;
- acreditarea solicitantului pentru intocmirea si mentinerea registrului genealogic al rasei pentru care solicita ajutorul de stat, eliberata de ANZ;
- lista microintreprinderilor si intreprinderilor mici si mijlocii beneficiare ale serviciilor de intocmire si mentinere a registrului genealogic al rasei, avizata de ANZ, care va cuprinde: denumirea intreprinderii, adresa, CUI/CIF/CNP, dupa caz, codul CAEN, numarul unic de identificare a intreprinderii la APIA, numarul contractului de prestari servicii incheiat intre prestator si beneficiar, rasa si numarul de animale care fac obiectul serviciilor, numarul de angajati si cifra de afaceri, iar in cazul intreprinderilor noi, se va mentiona „intreprindere nou-infiintata”;
- copia contractului intre detinatorul registrului genealogic si prestatorul serviciului de determinare a calitatii genetice a raselor de animale, in cazul in care acesta este altul decât detinatorul registrului genealogic, din care sa rezulte contributia partilor la realizarea obiectivelor programului de ameliorare;
- lista activitatilor, inclusiv lucrarile si tarifele acestora pentru serviciile de intocmire si mentinere a registrului genealogic al rasei, pentru anul de aplicare, avizata de ANZ.

Manualul Contabilului Incepator - stick USB

Autoturisme pe firma Regim fiscal-contabil

Cartea verde a Contabilitatii varianta online
- dovada ca solicitantul este persoana juridica, conform legislatiei in vigoare;
- acreditarea solicitantului pentru prestarea serviciilor de determinare a calitatii genetice a raselor de animale, eliberata de ANZ;
- lista microintreprinderilor si intreprinderilor mici si mijlocii beneficiare ale serviciilor de determinare a calitatii genetice a raselor de animale, avizata de ANZ, care va cuprinde: denumirea intreprinderii, adresa, CUI/CIF/CNP, dupa caz, codul CAEN, numarul unic de identificare a intreprinderii la APIA, numarul contractului de prestari servicii incheiat intre prestator si beneficiar, rasa si numarul de animale care fac obiectul serviciilor, numarul de angajati si cifra de afaceri, iar in cazul intreprinderilor noi, se va mentiona „intreprindere nou-infiintata”;
- copia contractului intre detinatorul registrului genealogic si prestatorul serviciului de determinare a calitatii genetice a raselor de animale sau adeverinta eliberata de ANZ, in cazul in care acesta este altul decât detinatorul registrului genealogic, din care sa rezulte contributia partilor la realizarea obiectivelor programului de ameliorare;
- lista activitatilor, inclusiv lucrarile si tarifele acestora pentru serviciile de determinare a calitatii genetice a raselor de animale, pentru anul de aplicare, avizata de ANZ.

Alina Stancu scrie pentru InfoTVA.ro de la inceputul anului 2018 si are experienta in domeniul fiscal de peste 10 ani! In prezent, scrie pentru dumneavoastra despre tot ceea ce inseamna monografii contabile, aplicarea corecta a TVA, declaratii fiscale si va tine la curent cu ultimele noutati legislative.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
Buletin informativ: Noutati legislative 30.12.2014 -08.01.2015Se prelungeste termenul de aplicare a schemei de ajutor de stat in SECTORUL CRESTERII ANIMALELOR pana la 31 decembrie 2022Articole similare
Noutati Legislatie Fiscala 26-31 mai 2008 - Monitorul OficialMMPS modifica documentele necesare pentru obtinerea indemnizatiei de Somaj TehnicArt. 126 din Codul de procedura fiscala, modificat. Durata maxima de efectuare a inspectiei fiscale va fi de 180 de zile pentru anumiti contribuabiliDOCUMENTE NECESARE firmelor obligate sa radieze punctul de lucru atunci cand numarul angajatilor scadeOrdinul 1393/2020. A fost publicat modelul documentelor necesare obtinerii sprijinului financiar pentru orarul flexibil de muncaUltimele articole
Factura pe alt nume in export. Cum obtii scutirea de TVA + DOCUMENTE NECESARELista documentelor necesare inrolarii in SPV a persoanelor juridiceControale antifrauda: Inspectorii au descoperit o schema frauduloasa cu caracter transfrontalier privind TVAE-Factura in 2024. Mai poate fi dedus TVA-ul din facturile primite in sistem clasic?Amnistia Fiscala 2024: Ce trebuie sa stiiArticole similare
ANAF: Noutati privind Declaratia 390In atentia persoanelor impozabile al caror cod de inregistrare in scopuri de TVA a fost anulatO noua Declaratie 101 privind impozitul pe profitPana la final de ianuarie 2022 trebuie depusa D 394 privind livrarile/prestarile si achizitiile efectuate in scopuri de TVAMarti, 10 septembrie 2024, depunerea formularelor de inregistrare/anulare a inregistrarii in scopuri de TVAUltimele articole
Impozit venituri din pensii. MODIFICARI importante aduse de OUG 11/2025Depunere declaratia unica. Cine poate opta pentru plata CASS in 2025Sponsorizari. Momentul scaderii din impozitul pe profitDeclaratia 070. Termen depunere si instructiuni de completareCalendar ANAF: Declaratii fiscale scadente in 25 noiembrie 2024
Atentie, contabili!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Decontul precompletat de TVA. Noutati 2025 + studii de caz"