Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
ANAF a publicat la 30 septembrie un proiect de ordin privind stabilirea organelor fiscale competente pentru organizarea si gestionarea cazierului fiscal, procedura de ?nscriere, scoatere si rectificare a informatiilor in/din cazierul fiscal, solicitare si eliberare a certificatului de cazier fiscal, modelul si continutul formularisticii necesare, precum si nivelul de acces corespunzator la informatiile din cazierul fiscal.
Proiect de ordin al presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala privind stabilirea organelor fiscale competente in organizarea si gestionarea cazierului fiscal, procedura de inscriere, scoatere si rectificare a informatiilor in/din cazierul fiscal, solicitare si eliberare a certificatului de cazier fiscal, modelul si continutului formularisticii necesare, precum si nivelul de acces corespunzator la informatiile din cazierul fiscal.
Prin Ordonanta Guvernului nr. 39/2015 privind cazierului fiscal, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, partea I, nr. 655 din 31 august 2015, au fost abrogate prevederile Ordonantei Guvernului 75/2001 privind organizarea si functionarea cazierului fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.
Prin noul cadru legislativ in acest domeniu au fost aduse modificari care vizeaza atat conditiile de insciere, cat si conditiile de scoatere din evidenta cazierului a datelor sau faptelor inscrise in bazele de date privind cazierul fiscal gestionate de organele fiscale.
Pentru organizarea si gestionarea cazierului fiscal s-a prevazut, la art. 3 alin. (2) din aceasta ordonanta, ca organele fiscale competente, procedura de inscriere, scoatare si rectificare a informatiilor in/din cazierul fiscal, solicitare si eliberare a certificatului de cazier fiscal, modelul si continutul formularisticii necesare, precum si nivelul de acces corespunzator la informatiile din cazierul fiscal se stabilesc prin ordin al presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala.
Click aici pentru a consulta proiectul de ordin.
Autor: InfoTva.ro
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Votati articolul "ANAF a publicat un nou proiect de ordin privind cazierul fiscal":
Rating:
Nota: 5 din 5 din 1 voturi
Rating:
Nota: 5 din 5 din 1 voturi

Atentie contabili!
Modificari importante privind TVA!Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti.
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special
"MODIFICARI Majore privind TVA. 5 studii de caz + explicatii detaliate"