Tags: bunuri sechestrate, dorin cocos, bunuri imobile sechestrate
ANAF, prin Directia Generala Executari Silite Cazuri Speciale, a organizat la 17 august prima licitatie pentru vanzarea a 6 dintre cele 14 bunuri imobile sechestrate, situate in Bucuresti, si care apartin debitorului Dorin Cocos. Licitatia a fost organizata in vederea recuperarii creantelor bugetare provenite din savarsirea de infractiuni, pentru punerea in executare a hotararii judecatoresti definitive pronuntate in materie penala nr. 258/24.03.2016, definitiva prin Decizia penala nr. 162/03.10.2016, pronuntata de Inalta Curte de Casatie si Justitie, in dosarul penal nr. 1191/1/2015. Instanta a decis confiscarea a 9 milioane de euro.
ANAF are de recuperat 9 milioane de euro. Sunt deja scoase la licitatie supermarketuri, sedii de banci, saloane de pariuri sau jocuri de noroc.
In conformitate cu prevederile art. 252 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare, in cel mult 5 zile de la data adjudecarii, adjudecatarul este obligat sa plateasca pretul, in lei, in numerar la o unitate a Trezoreriei Statului sau prin decontare bancara.
Totodata, precizam ca in zilele de 22 august a.c., orele 13.30-15.00 si 24 august a.c., orele 13.00-15.00 sunt programate licitatii pentru valorificarea celorlalte bunuri imobile sechestrate, din acelasi dosar.
ANAF va continua modalitatile prevazute de lege si va demara procedurile de valorificare a tuturor bunurilor sechestrate sau confiscate, potrivit legii, prin publicarea anunturilor de licitatie in vederea participarii potentialilor ofertanti pentru adjudecarea bunurilor si totodata finalizarea procedurilor de valorificare.
ANAF are de recuperat 9 milioane de euro. Sunt deja scoase la licitatie supermarketuri, sedii de banci, saloane de pariuri sau jocuri de noroc.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: Am facut o achizitie de consumabile din Cehia de la o firma neplatitoare de tva. Factura este in limba romana, cu tva inclus, se specifica pe factura ca se respecta prevederile art. 64 din Legea 235/2004 Coll., privind tva. Dupa ce am facut plata facturii, suma aferenta tva ne-a fost returnata. Va rog sa ma ajutati cu o monografie in aceasta speta, mentionez ca folosesc Saga C. Multumesc.
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: In situatia in care o societate medicala, ce este scutita de TVA pentru serviciile prestate, vinde un imobil, achizitionat cu TVA si pentru care si-a exercitat dreptul de deducere la vremea respectiva, vanzarea actuala se va face cu sau fara TVA? Este necesara ajustarea TVA dedus - achizitia a avut loc in urma cu 10 ani? Societatea prestand actualmente exclusiv servicii medicale scutite de TVA, vanzarea imobilului ce va avea o valoare de vanzare de peste 300.000 lei (plafon scutire TVA) va...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: O microintreprindere (magazin de Optica), care isi desfasoara activitatea intr-un spatiu inchiriat de la o persoana fizica, spatiu utilizat 100% pentru activitatea economica, urmeaza sa efectueze cheltuieli de amenajare si recompartimentare a spatiului, astfel incat sa respecte prevederile ORDONANTA DE URGENTA nr. 83 din 19 iunie 2000 privind organizarea si functionarea cabinetelor de libera practica pentru servicii publice conexe actului medical. Conform anexei 1 din ORDINUL nr. 1.992 din 14...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: O societate comerciala a trecut incepand cu anul 2023 la impozit pe profit, iar la finalul anului 2023 inregistreaza pierdere. In anii anteriori cand a fost platitoare de impozit pe venit a avut profit are inregistrat profit nerepartizat. Intrebarea este daca poate sa repartizeze dividende aferente profitului din anii anteriori cand era platitoare de impozit pe venit sau trebuie sa recupereze inainte pierderea aferenta anului 2023 cand a devenit platitoare de impozit pe profit?
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Pentru un PFA in sistem de norma care a avut activitate doar 6 luni in anul 2023, se poate ajusta norma conform art. 69, alin. 9 din norme? Mentionez ca a avut un singur contract de prestari servicii pe perioada determinata si nu a avut alti clienti in cursul anului. Multumesc!
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Am inchiriat un sediu nou, contractul este semnat in decembrie, in posesia spatiului am intrat cu 14.04 pentru a putea face modificari, de mutat ce putem muta cu 15.05, pana atunci nu platim chirie. La vechiul sediu eliberam cu 07.06. 1) Cand trebuie declarat la Registrul Comertului? (nota: biroul are un nr cadastral si o adresa, iar depozitul difera la numar, ce se trece? e nr 133 birou si 137 depozit) 2) Cand trebuie modificate datele pe facturi si informati clientii? (nota: biroul are un nr...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<