Tags: informatizarea statului, ordinul de plata multiplu electronic
Ministul Finantelor Publice, Florin Citu, a anuntat recent pe platforma Facebook ca firmele si institutiile comunica deja de la distanta cu Trezoreria Statului, prin intermediul ordinului de plata multiplu electronic.
„AM TRANSFORMAT cozile in click-uri!
De ieri, firmele si institutiile publice COMUNICA de la distanta cu Trezoreria Statului!
Fara deplasari la ghiseu. Fara cozi. Simplu, in doar cateva click-uri si cu semnatura electronica.
Totul prin intermerdiul ordinului de plata multiplu electronic.
Informatizarea statului nu a fost o prioritate in ultimii treizeci de ani pentru ca foarte multi profitau de pe urma birocratiei. Vremea acestora a trecut.
Astazi, mai mult ca oricand, este evident ca informatizarea statului este vitala.” a pecizat Florin Citu.
Pentru detalii suplimentare cu privire la depunerea si utilizarea ordinului de plata multiplu electronic, citeste
AICI.
Mai mult decat atat, ministrul informeaza ca in cateva saptamani se va face conectarea caselor de marcat la ANAF:
„Nu elimina doar evaziunea fiscala, creste profitabilitatea si productivitatea dar elimina si deplasarile inutile intr-un moment in care toti trebuie sa stam in casa cat mai mult.
V-am promis si ma tin de cuvant.
Urmeaza in cateva saptamani conectarea caselor de marcat la ANAF.
O sa iesim mai puternici si mai competitivi din aceasta criza.”

de
Redactia InfotvaRedactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Actualizare vector fiscal ICAS
Intrebare:
Impozitul suplimentar pentru activitatile din domeniul petrol si gaze este cheltuiala deductibila la calculul impozitului pe profit?
Vectorul fiscal al societatii trebuie actualizat prin formularul 700, adaugand impozitul suplimentar pentru activitatile din domeniul petrol si gaze?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<Reguli privind arhivarea documentelor financiar contabile
Intrebare:
Suntem un SRL infiintat in 1997. Acest SRL in decursul anilor a acumulat multe documente in arhiva: facturi clienti, facturi furnizori, chitante plata, chitante incasare, state plata, op-uri, extrase banca, registru de casa, NIR, facturi imobilizari corporale si necorporale, bilant, declaratii fiscale etc. Avem urmatoarele intrebari:
1. Pentru ce perioada suntem obligati sa pastram documentele in societate?
2. Putem distruge in cadrul societatii...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<