Tags: informatizarea statului, ordinul de plata multiplu electronic
Ministul Finantelor Publice, Florin Citu, a anuntat recent pe platforma Facebook ca firmele si institutiile comunica deja de la distanta cu Trezoreria Statului, prin intermediul ordinului de plata multiplu electronic.
„AM TRANSFORMAT cozile in click-uri!
De ieri, firmele si institutiile publice COMUNICA de la distanta cu Trezoreria Statului!
Fara deplasari la ghiseu. Fara cozi. Simplu, in doar cateva click-uri si cu semnatura electronica.
Totul prin intermerdiul ordinului de plata multiplu electronic.
Informatizarea statului nu a fost o prioritate in ultimii treizeci de ani pentru ca foarte multi profitau de pe urma birocratiei. Vremea acestora a trecut.
Astazi, mai mult ca oricand, este evident ca informatizarea statului este vitala.” a pecizat Florin Citu.
Pentru detalii suplimentare cu privire la depunerea si utilizarea ordinului de plata multiplu electronic, citeste
AICI.
Mai mult decat atat, ministrul informeaza ca in cateva saptamani se va face conectarea caselor de marcat la ANAF:
„Nu elimina doar evaziunea fiscala, creste profitabilitatea si productivitatea dar elimina si deplasarile inutile intr-un moment in care toti trebuie sa stam in casa cat mai mult.
V-am promis si ma tin de cuvant.
Urmeaza in cateva saptamani conectarea caselor de marcat la ANAF.
O sa iesim mai puternici si mai competitivi din aceasta criza.”
de
Redactia InfotvaRedactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Lipsuri la inventar. Tratament contabil
Intrebare:
Un service auto efectueaza vanzarea de piese cu adaos comercial (marfa) si tine gestiunea cantitativ valoric. La inventarierea anuala se constata lipsa unor repere. Care sunt documentele necesare pentru scoaterea din gestiune si inregistrarile contabile aferente? Mentionez ca lipsurile nu se vor a fi imputabile gestionarului.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<Cesiune antecontract vanzare-cumparare. Regim fiscal TVA
Intrebare:
(1) Subscrisa, societate inregistrata in scopuri de TVA in calitate de promitent-cumparator, am incheiat o promisiunea bilaterala de vanzarecumparare cu o societate la randul sau inregistrata in scopuri de TVA, avand ca obiect un apartament situat in Municipiul Brasov, aflat in prezent in curs de edificare.
(2) Pretul stabilit al imobilului a fost achitat in integralitate, cu titlu de avans, utilizand regimul de taxare inversa, conform reglementarilor aplicabile la...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<