Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Atentie contabili!
TVA-ul s-a modificat de la 1 ianuarie 2020

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!

ANOFM, CNPP si ANPIS, pregatite pentru a primi si procesa in format electronic cererile si documentele cetatenilor

de InfoTva.ro

de InfoTva.ro la 13 Aug. 2020 Exclusiv
Tags: comunicare digitala, comunicare simplificata cu institutiile statului

Ministrul Muncii si Protectiei Sociale, Violeta Alexandru, a informat recent, pe pagina oficiala de Facebook, ca ANOFM, CNPP si ANPIS sunt pregatite pentru a primi si a procesa in FORMAT ELECTRONIC cererile si documentele necesare pentru deschiderea dosarului aferent dreptului solicitat.

„Un singur drum pentru serviciile Ministerului Muncii! Am spus ca se poate! Se poate!
ANOFM, CNPP si ANPIS sunt pregatite pentru a primi si a procesa in FORMAT ELECTRONIC cererile si documentele necesare pentru deschiderea dosarului aferent dreptului solicitat. Ridicarea deciziei de acordare a dreptului se va face, printr-un singur drum, la institutia in cauza”, a spus ministrul.
 
Violeta Alexandru mentioneaza ca cetatenii nu vor mai fi nevoiti sa faca mai multe drumuri, pentru ca de acum inainte comunicarea se va face online cu institutiile din subordinea Ministerului Muncii si Protectiei Sociale.
 
„Nu a fost usor sa facem acest mecanism sa functioneze. Multe ore de munca si discutii despre procedurile legale necesare, despre limitarile tehnice si despre cum trebuie sa putem face lucrurile cat mai simple pentru cetatean. Sa le facem oamenilor viata cat mai simpla, sa nu mai fie contactul cu administratia o povara, asta imi doresc. Nu renunt pana nu reusesc tot ceea ce stiu ca #sepoate in Ministerul Muncii. MMPS va ajunge un exemplu de schimbare pentru binele cetatenilor, la finalul mandatului meu.
 
Implementarea acestui mecanism reprezinta un mare pas inainte. Fara 10 drumuri la institutii, fara copii xerox peste copii xerox, fara cozi interminabile. Gata! Putem comunica in ziua de azi civilizat, rapid, online. Romania trebuie sa se schimbe, sa faca un pas inainte, inclusiv sa modernizeze administratia. 
 
Un singur drum pentru serviciile Ministerului Muncii. Vreau un Minister modern. 
Balanta de verificare de la A la Z. Analize, corelatii, studii de caz
Balanta de verificare de la A la Z. Analize, corelatii, studii de caz

Vezi detalii

Marea Carte Verde a Monografiilor Contabile
Marea Carte Verde a Monografiilor Contabile

Vezi detalii

Contabilitatea operatiunilor de transport si logistica
Contabilitatea operatiunilor de transport si logistica

Vezi detalii

Pentru a ridica decizia/actul eliberat de o institutie a Ministerului Muncii, printr-o programare prealabila, nu ne mai luam zile libere sa stam o zi intreaga la cozi.”
 
Cei care doresc, pot veni in continuare la sediul institutiilor.
 
„Am convingerea ca prin comunicarea prin e-mail, in cazul ANPIS si ANOFM, sau prin portalul online, in cazul CNPP, se va evita aglomeratia din spatiile publice, se vor elimina cozile si, totodata, se va reduce presiunea asupra angajatilor. Ceea ce nu inseamna ca cei care doresc sa vina, totusi, la sediul acestor institutii, nu o pot face in continuare”, a mai spus ministrul.
 
In cazul ANPIS, comunicarea se poate efectua direct prin e-mail pentru anumite servicii, in timp ce pentru altele, precum indemnizatia de crestere copil, venit minim garantat, etc., cetatenii trebuie sa aplice la primarie.
 
„Cetateanul/persoana juridica va putea aplica pentru drepturile sale din confortul propriei case/propriului birou. 
 
Pentru a avea un mecanism complet de comunicare electronica in cazul ANPIS – unde, pentru majoritatea beneficiilor platite de catre AJPISuri/APISMB (indemnizatie de crestere copil, venit minim garantat, etc.) cetateanul trebuie sa aplice la primarie - incurajez primariile din tara sa utilizeze comunicarea electronica. Pentru serviciile si beneficiile pentru care se aplica direct la AJPIS/APISMB, deja se poate comunica prin email.
 
Digitalizam serviciile MMPS! Respectul pentru cetatean si simplificarea modului in care interactionam cu institutiile statului conteaza cel mai mult pentru mine!”, a concluzionat ministrul.

Autor: InfoTva.ro

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul "ANOFM, CNPP si ANPIS, pregatite pentru a primi si procesa in format electronic cererile si documentele cetatenilor":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 2 voturi





Atentie contabili!
TVA-ul s-a modificat de la 1 ianuarie!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti.

Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special
"MODIFICARI Majore privind TVA de la 1 ianuarie 2020"
Rentrop ∧ Straton
Club Contabilitate

VIDEO

[x]
Atentie contabili!
TVA-ul s-a modificat de la 1 ianuarie!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti.!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!

"MODIFICARI Majore privind TVA de la 1 ianuarie 2020"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016