Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Victor Picu, presedintele Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca, a participat recent in cadrul Conferintei ,,Pactul pentru Munca"si a transmis cu aceasta ocazie ca isi doreste sa digitalizeze serviciile si administratia publica din Romania. In curand va fi implementata o platforma unica in care vor fi integrate toate serviciile dedicate angajatorilor.
„In activitatea mea de pana acum la conducerea ANOFM am inteles ca angajatorul are nevoie de raspunsuri rapide, are nevoie sa poata sa scaneze un document si sa-l trimita pe mail, in loc sa alerge dupa copii xerox si sa stea la cozi. Are nevoie sa poata aplica printr-un click, nu printr-un dosar cu sina. Mai exact, angajatorul are nevoie sa simta ca primeste in relatia cu orice institutie publica atat de mult pe cat ofera el statului”, a explicat Picu.
„Asa a aparut in cadrul ANOFM proiectul eSPOR (Relatia Serviciului Public de Ocupare cu angajatorii). Pornind de la principiul „online first”, vom dezvolta in perioada urmatoare o platforma unica in care vor fi integrate toate serviciile dedicate angajatorilor si clientilor SPO”,a concluzionat presedintele ANOFM.
Bugete cash flow rentabilitate risc - ghid practic
Ghidul practic al contabilului din domeniul constructiilor
Ghidul practic al contabilitatii in 2024 Legislatie explicata - Exemple detaliate - Monografii contabile complete
2. Declararea locurilor de munca pe baza de competente, cu functionalitati care sa permita operarea rapida a ofertelor repetitive si gestionarea flexibila a acestora.
3. Generarea si depunerea inclusiv cu semnatura electronica a documentelor necesare obtinerii diferitelor subventii, a stimulentelor financiare, inclusiv cu module de verificare, aprobare si generare a documentelor necesare.
4. Posibilitatea interactiunii directe intre angajatori si someri, prin profile de companie disponibile online, prin lista locurilor de munca, disponibila in profilul angajatorului, prin cautarea online a candidatilor ce indeplinesc criteriile de angajare, prin identificarea online a joburilor disponibile, de catre o persoana aflata in cautarea unui loc de munca, prin profilarea candidatilor atat prin prisma competentelor si experientei in munca dobandite in mod formal si documentate prin CV, cat si a celor nedocumentate dar evaluate direct de managerii de caz sau prin instrumente de evaluare psiho-aptitudinala.
5. Posibilitatea de a genera automat, in timp real, analize disponibile la nivel national, regional si judetean cu privire la piata muncii si evolutia acesteia prin integrarea informatiilor culese din profilele companiilor, persoanelor in cauarea unui loc de munca inscrise, someri, cercetari realizate de SPO, informatii din baze de date externe SPO (Revisal, INS, Ministerul Educatiei etc.).
6. Monitorizarea si evaluarea rezultatelor de tip business intelligence (statistici someri, agregare date pe nivele de profilare a diferitelor servicii furnizate atat angajatorilor cat si persoanelor in cautarea unui loc de munca, masurarea intensitatii interventiilor atat la nivel de angajator cat si la nivel de persoana, dupa o varietate de criterii.
7. Disponibilitatea serviciilor SPO printr-o aplicatie mobila dedicata (iOS si Android).
8. Posibilitatea automatizarii fluxurilor interne SPO, gestionarii electronice centralizate a documentelor si sarcinilor de lucru, comunicarii, inclusiv prin mijloace audio-video integrate, in vederea cresterii calitatii serviciilor oferite si reducerii timpului de raspuns in interactiunea cu clientii SPO.
Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Rating:
Nota: 3.5 din 5 din 3 voturi
Articole similare
Platforma de administrare a training-urilor - Un instrument de imputernicire a angajatilor si Training ManagerilorPersoanele fizice pot beneficia de o reducere de 10% la plata anuala integrala a impozitului pe cladiri, terenuri si mijloace de transportArticole similare
ANOFM, CNPP si ANPIS, pregatite pentru a primi si procesa in format electronic cererile si documentele cetatenilorArticole similare
Drepturi de Autor: Exemplu de calcul pentru impozit si contributiile socialeGHID de completare si transmitere a REGES pentru inregistrarea reducerii timpului de munca. OUG 132/2020Angajatorii, OBLIGATI sa transmita documentele justificative pentru achizitiile de bunuri si servicii in cazul telemunciiANOFM: Peste 59.000 locuri de munca vacante la nivel national si in reteaua EURESBeneficiarii de ajutor social raman fara venitul minim garantat in cazul refuzului unui loc de muncaUltimele articole
ANOFM aloca, pentru 2024, peste 890 de milioane de lei pentru subventionarea locurilor de munca destinate somerilorAngajatorii vor primi in 2024 sumele restante pentru angajarea diferitelor tipuri de someriANOFM: La inceput de 2024 exista 43.800 locuri de munca vacante la nivel nationalInformare ANOFM. Ucenicia la locul de munca - o solutie pentru angajatoriMin. Muncii: Venitul Minim de Incluziune va fi implementat incepand cu 1 ianuarie 2024Atentie contabili!
Modificari importante privind cotele de TVA!Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Cote de TVA aplicabile de la 1 ianuarie 2024. Noutati fiscale si Scutiri de TVA"