Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Victor Picu, presedintele Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca, a participat recent in cadrul Conferintei „Pactul pentru Munca”si a transmis cu aceasta ocazie ca isi doreste sa digitalizeze serviciile si administratia publica din Romania. In curand va fi implementata o platforma unica in care vor fi integrate toate serviciile dedicate angajatorilor.
„Romania are ambitia si creierele necesare pentru a recupera din decalajul avut fata de occident. Pentru acest lucru insa, trebuie sa indeplinim o conditie zero si anume sa digitalizam profund administratia si serviciile publice. Doar asa, vom impulsiona oamenii sa creeze plus valoare. Doar asa, vom impinge inainte mediul privat, in loc sa-l tragem inapoi.Acesta este mesajul pe care l-am transmis ieri in cadrul Conferintei „Pactul pentru Munca”, a declarat Picu pe platforma sa de Facebook.
Victor Picu considera ca este mai mult decat necesara digitalizarea instututiei, pentru a usura munca angajatorilor si pentru a-i motiva.
„In activitatea mea de pana acum la conducerea ANOFM am inteles ca angajatorul are nevoie de raspunsuri rapide, are nevoie sa poata sa scaneze un document si sa-l trimita pe mail, in loc sa alerge dupa copii xerox si sa stea la cozi. Are nevoie sa poata aplica printr-un click, nu printr-un dosar cu sina. Mai exact, angajatorul are nevoie sa simta ca primeste in relatia cu orice institutie publica atat de mult pe cat ofera el statului”, a explicat Picu.
Platforma care va simplifica comunicarea dintre angajatori si institutia statului face parte din proiectul eSPOR si a pornit de la principiul „online first”.
„Asa a aparut in cadrul ANOFM proiectul eSPOR (Relatia Serviciului Public de Ocupare cu angajatorii). Pornind de la principiul „online first”, vom dezvolta in perioada urmatoare o platforma unica in care vor fi integrate toate serviciile dedicate angajatorilor si clientilor SPO”,a concluzionat presedintele ANOFM.
„Asa a aparut in cadrul ANOFM proiectul eSPOR (Relatia Serviciului Public de Ocupare cu angajatorii). Pornind de la principiul „online first”, vom dezvolta in perioada urmatoare o platforma unica in care vor fi integrate toate serviciile dedicate angajatorilor si clientilor SPO”,a concluzionat presedintele ANOFM.
Printre altele, platforma va face posibile urmatoarele:
1. Depunerea, solicitarea si eliberarea electronica de documente, inclusiv a documentelor semnate cu semnatura electronica calificata.
2. Declararea locurilor de munca pe baza de competente, cu functionalitati care sa permita operarea rapida a ofertelor repetitive si gestionarea flexibila a acestora.
3. Generarea si depunerea inclusiv cu semnatura electronica a documentelor necesare obtinerii diferitelor subventii, a stimulentelor financiare, inclusiv cu module de verificare, aprobare si generare a documentelor necesare.
4. Posibilitatea interactiunii directe intre angajatori si someri, prin profile de companie disponibile online, prin lista locurilor de munca, disponibila in profilul angajatorului, prin cautarea online a candidatilor ce indeplinesc criteriile de angajare, prin identificarea online a joburilor disponibile, de catre o persoana aflata in cautarea unui loc de munca, prin profilarea candidatilor atat prin prisma competentelor si experientei in munca dobandite in mod formal si documentate prin CV, cat si a celor nedocumentate dar evaluate direct de managerii de caz sau prin instrumente de evaluare psiho-aptitudinala.
5. Posibilitatea de a genera automat, in timp real, analize disponibile la nivel national, regional si judetean cu privire la piata muncii si evolutia acesteia prin integrarea informatiilor culese din profilele companiilor, persoanelor in cauarea unui loc de munca inscrise, someri, cercetari realizate de SPO, informatii din baze de date externe SPO (Revisal, INS, Ministerul Educatiei etc.).
6. Monitorizarea si evaluarea rezultatelor de tip business intelligence (statistici someri, agregare date pe nivele de profilare a diferitelor servicii furnizate atat angajatorilor cat si persoanelor in cautarea unui loc de munca, masurarea intensitatii interventiilor atat la nivel de angajator cat si la nivel de persoana, dupa o varietate de criterii.
7. Disponibilitatea serviciilor SPO printr-o aplicatie mobila dedicata (iOS si Android).
8. Posibilitatea automatizarii fluxurilor interne SPO, gestionarii electronice centralizate a documentelor si sarcinilor de lucru, comunicarii, inclusiv prin mijloace audio-video integrate, in vederea cresterii calitatii serviciilor oferite si reducerii timpului de raspuns in interactiunea cu clientii SPO.
Autor: InfoTva.ro
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Votati articolul "ANOFM implementeaza o platforma unica in care vor fi integrate toate serviciile dedicate angajatorilor":
Rating:
Nota: 3.5 din 5 din 3 voturi
Rating:
Nota: 3.5 din 5 din 3 voturi
Articole similare
Platforma de administrare a training-urilor - Un instrument de imputernicire a angajatilor si Training Managerilor
Mai multe articole despre platforma digitala
Articole similare
ANOFM, CNPP si ANPIS, pregatite pentru a primi si procesa in format electronic cererile si documentele cetatenilor
Mai multe articole despre comunicare simplificata cu institutiile statului
Articole similare
Aboslventii care nu s-au angajat inca sunt astepti astazi la Bursa locurilor de muncaGHID de completare si transmitere a REGES pentru inregistrarea reducerii timpului de munca. OUG 132/2020Regimul fiscal si modalitatea de declarare a remuneratiei acordata in cadrul programului de internshipUGIR 1903: Aproximativ 50.000 de firme vor da faliment pana in martie 2010!RESTANTE ale AJOFM la plata conventiilor pentru angajatori. Ce masuri va lua in acest caz Violeta AlexandruUltimele articole
ANOFM a publicat documentele necesare pentru acordarea sumelor prevazute de Art. 1 alin. (4) din OUG 132/2020 – reducere timp muncaFormulare necesare obtinerii subventiei conform OUG 220/2020 - incadrare in munca in anul 2021-Violeta Alexandru: Cer saptamanal evaluari ale platilor efectuate de catre AJOFM-uriLegea 282/2020 aproba OUG 132/2020 privind unele masuri de sprijin destinate salariatilor si angajatorilorVioleta Alexandru a lansat recent platforma ROMANIA MUNCESTE pentru persoanele care isi cauta loc de munca
Mai multe articole despre anofm

Atentie contabili!
Modificari importante privind TVA!Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti.
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special
"MODIFICARI Majore privind TVA. 5 studii de caz + explicatii detaliate"