Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Atentie contabili!
TVA-ul s-a modificat de la 1 ianuarie 2020

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!

ANOFM implementeaza o platforma unica in care vor fi integrate toate serviciile dedicate angajatorilor

de InfoTva.ro

de InfoTva.ro la 11 Iun. 2020 Exclusiv
Tags: platforma digitala, comunicare simplificata cu institutiile statului, anofm

Victor Picu, presedintele Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca, a participat recent in cadrul Conferintei „Pactul pentru Munca”si a transmis cu aceasta ocazie ca isi doreste sa digitalizeze serviciile si administratia publica din Romania. In curand va fi implementata o platforma unica in care vor fi integrate toate serviciile dedicate angajatorilor.

„Romania are ambitia si creierele necesare pentru a recupera din decalajul avut fata de occident. Pentru acest lucru insa, trebuie sa indeplinim o conditie zero si anume sa digitalizam profund administratia si serviciile publice. Doar asa, vom impulsiona oamenii sa creeze plus valoare. Doar asa, vom impinge inainte mediul privat, in loc sa-l tragem inapoi.Acesta este mesajul pe care l-am transmis ieri in cadrul Conferintei „Pactul pentru Munca”, a declarat Picu pe platforma sa de Facebook.
 
Victor Picu considera ca este mai mult decat necesara digitalizarea instututiei, pentru a usura munca angajatorilor si pentru a-i motiva. 

„In activitatea mea de pana acum la conducerea ANOFM am inteles ca angajatorul are nevoie de raspunsuri rapide, are nevoie sa poata sa scaneze un document si sa-l trimita pe mail, in loc sa alerge dupa copii xerox si sa stea la cozi. Are nevoie sa poata aplica printr-un click, nu printr-un dosar cu sina. Mai exact, angajatorul are nevoie sa simta ca primeste in relatia cu orice institutie publica atat de mult pe cat ofera el statului”, a explicat Picu.
 
Platforma care va simplifica comunicarea dintre angajatori si institutia statului face parte din proiectul eSPOR si a pornit de la principiul „online first”.

„Asa a aparut in cadrul ANOFM proiectul eSPOR (Relatia Serviciului Public de Ocupare cu angajatorii). Pornind de la principiul „online first”, vom dezvolta in perioada urmatoare o platforma unica in care vor fi integrate toate serviciile dedicate angajatorilor si clientilor SPO”,a concluzionat presedintele ANOFM.
 
Proceduri obligatorii. Spalarea banilor
Proceduri obligatorii. Spalarea banilor

Vezi detalii

Bugete, Cash flow, Rentabilitate, Risc
Bugete, Cash flow, Rentabilitate, Risc

Vezi detalii

Proceduri contabile pentru ONG
Proceduri contabile pentru ONG

Vezi detalii

Printre altele, platforma va face posibile urmatoarele:
 
1. Depunerea, solicitarea si eliberarea electronica de documente, inclusiv a documentelor semnate cu semnatura electronica calificata.

2. Declararea locurilor de munca pe baza de competente, cu functionalitati care sa permita operarea rapida a ofertelor repetitive si gestionarea flexibila a acestora.

3. Generarea si depunerea inclusiv cu semnatura electronica a documentelor necesare obtinerii diferitelor subventii, a stimulentelor financiare, inclusiv cu module de verificare, aprobare si generare a documentelor necesare.

4. Posibilitatea interactiunii directe intre angajatori si someri, prin profile de companie disponibile online, prin lista locurilor de munca, disponibila in profilul angajatorului, prin cautarea online a candidatilor ce indeplinesc criteriile de angajare, prin identificarea online a joburilor disponibile, de catre o persoana aflata in cautarea unui loc de munca, prin profilarea candidatilor atat prin prisma competentelor si experientei in munca dobandite in mod formal si documentate prin CV, cat si a celor nedocumentate dar evaluate direct de managerii de caz sau prin instrumente de evaluare psiho-aptitudinala.

5. Posibilitatea de a genera automat, in timp real, analize disponibile la nivel national, regional si judetean cu privire la piata muncii si evolutia acesteia prin integrarea informatiilor culese din profilele companiilor, persoanelor in cauarea unui loc de munca inscrise, someri, cercetari realizate de SPO, informatii din baze de date externe SPO (Revisal, INS, Ministerul Educatiei etc.).

6. Monitorizarea si evaluarea rezultatelor de tip business intelligence (statistici someri, agregare date pe nivele de profilare a diferitelor servicii furnizate atat angajatorilor cat si persoanelor in cautarea unui loc de munca, masurarea intensitatii interventiilor atat la nivel de angajator cat si la nivel de persoana, dupa o varietate de criterii.

7. Disponibilitatea serviciilor SPO printr-o aplicatie mobila dedicata (iOS si Android).

8. Posibilitatea automatizarii fluxurilor interne SPO, gestionarii electronice centralizate a documentelor si sarcinilor de lucru, comunicarii, inclusiv prin mijloace audio-video integrate, in vederea cresterii calitatii serviciilor oferite si reducerii timpului de raspuns in interactiunea cu clientii SPO.
 
Autor: InfoTva.ro

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul "ANOFM implementeaza o platforma unica in care vor fi integrate toate serviciile dedicate angajatorilor":
Rating:

Nota: 3.5 din 5 din 3 voturi





Atentie contabili!
TVA-ul s-a modificat de la 1 ianuarie!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti.

Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special
"MODIFICARI Majore privind TVA de la 1 ianuarie 2020"
Rentrop ∧ Straton
Club Contabilitate

VIDEO

[x]
Atentie contabili!
TVA-ul s-a modificat de la 1 ianuarie!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti.!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!

"MODIFICARI Majore privind TVA de la 1 ianuarie 2020"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016