Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Agentia Nationala de Administrare Fiscala a publicat in categoria Legislatie Ordinul presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr.108/2012 pentru modificarea OPANAF nr. 2112/2010 pentru aprobarea Procedurii de solicitare si eliberare a certificatului pentru spatiul cu destinatie de sediu social si de inregistrare a documentului care atesta dreptul de folosinta asupra spatiului cu destinatia de sediu social, precum si pentru aprobarea modelului si continutului unor formulare, cu modificarile si completarile ulterioare, trimis spre publicare in Monitorul Oficial.
Redam mai jos continutul acestui document, cu precizarea ca ANEXA 1 poate fi consultata AICI.
Agentia Natioanala de Administrare Fiscala
Ordin nr. 108 pentru modificarea Ordinului presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 2112/2010 pentru aprobarea Procedurii de solicitare si eliberare a certificatului pentru spatiul cu destinatie de sediu social si de inregistrare a documentului care atesta dreptul de folosinta asupra spatiului cu destinatia de sediu social, precum si pentru aprobarea modelului si continutului unor formulare, cu modificarile si completarile ulterioare in temeiul art. 12 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 109/2009 privind organizarea si functionarea Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare,
in temeiul art.17 alin.(3) din Legea nr.31/1990 privind societatile comerciale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si al art.7 din Ordonanta Guvernului nr.92/2003 privind Codul de procedura fiscala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, presedintele Agentiei Nationale de Administrare Fiscala emite urmatorul:
Art. I - Ordinul presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 2112/2010 pentru aprobarea Procedurii de solicitare si eliberare a certificatului pentru spatiul cu destinatie de sediu social si de inregistrare a documentului care atesta dreptul de folosinta asupra spatiului cu destinatia de sediu social, precum si pentru aprobarea modelului si continutului unor formulare, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 443 din 1 iulie 2010, cu modificarile si completarile ulterioare, se modifica dupa cum urmeaza:
1. Titlul ordinului va avea urmatorul cuprins: "Ordin pentru aprobarea Procedurii de emitere, in format electronic, a Adeverintei privind inregistrarea documentului care atesta dreptul de folosinta asupra spatiului cu destinatie de sediu social si a Certificatului pentru spatiul cu destinatie de sediu social".
Totul despre documentele de contabilitate primara Solutii de organizare a gestiunilor
Achizitii de servicii din afara Romaniei Regim fiscal-contabil
Planul de conturi general Functiunea si corespondenta conturilor
2. Articolul 1 se modifica si va avea urmatorul cuprins: "Art. 1. Se aproba Procedura de emitere, in format electronic, a Adeverintei privind inregistrarea documentului care atesta dreptul de folosinta asupra spatiului cu destinatie de sediu social si a Certificatului pentru spatiul cu destinatie de sediu social, prevazuta in anexa nr. 1."
3. Titlul anexei nr. 1 se modifica si va avea urmatorul cuprins: "Procedura de emitere, in
format electronic, a Adeverintei privind inregistrarea documentului care atesta dreptul de
folosinta asupra spatiului cu destinatie de sediu social si a Certificatului pentru spatiul cu
destinatie de sediu social, prevazuta in anexa nr. 1."
4. Anexa nr. 1 se inlocuieste cu anexa care face parte din prezentul ordin.
Art. II Directia generala proceduri pentru administrarea veniturilor, Directia generala
de tehnologia informatiei, precum si directiile generale ale finantelor publice judetene si a
municipiului Bucuresti vor duce la indeplinire prevederile prezentului ordin.
Art. III Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
Emis la Bucuresti, la data de 02.02.2012.
Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
Formularele care trebuie depuse pana maine inclusivArticole similare
Perioada fiscala TVA. Cum o stabilim si care sunt criteriile?Comercializare produse de cofetarie in spatiul propriu. Cota de TVAVineri, 5 iulie 2024, termen limita pentru depunerea Declaratiei de mentiuni privind schimbarea perioadei fiscaleCine va depune declaratii de avere din 2014. Noi masuri de combatere a evaziunii fiscaleNou: OPANAF 2092/2015 pentru modificarea Normelor privind procedurile simplificate de vamuireUltimele articole
Declaratia Unica in 2025. Principalele modificari fata de vechiul formularFormularele de inregistrare fiscala vor fi MODIFICATE, in conditiile aparitiei a doua impozite noiSAF-T, obligatoriu de la 1 ianuarie 2025 pentru contribuabilii mici. Ce perioada de gratie se aplicaPFA care a estimat alte venituri pentru 2024. In ce conditii se depune Declaratia Unica rectificativaSAF-T: Noi categorii de contribuabili vor fi EXCEPTATE de la depunerea D406Atentie contabili!
Modificari importante privind cotele de TVA!Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Decontul precompletat de TVA. Noutati 2025 + studii de caz"