Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!

Agentia Nationala de Administrare Fiscala a publicat in categoria Legislatie Ordinul presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr.108/2012 pentru modificarea OPANAF nr. 2112/2010 pentru aprobarea Procedurii de solicitare si eliberare a certificatului pentru spatiul cu destinatie de sediu social si de inregistrare a documentului care atesta dreptul de folosinta asupra spatiului cu destinatia de sediu social, precum si pentru aprobarea modelului si continutului unor formulare, cu modificarile si completarile ulterioare, trimis spre publicare in Monitorul Oficial.
Redam mai jos continutul acestui document, cu precizarea ca ANEXA 1 poate fi consultata AICI.
Agentia Natioanala de Administrare Fiscala
Ordin nr. 108 pentru modificarea Ordinului presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 2112/2010 pentru aprobarea Procedurii de solicitare si eliberare a certificatului pentru spatiul cu destinatie de sediu social si de inregistrare a documentului care atesta dreptul de folosinta asupra spatiului cu destinatia de sediu social, precum si pentru aprobarea modelului si continutului unor formulare, cu modificarile si completarile ulterioare in temeiul art. 12 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 109/2009 privind organizarea si functionarea Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare,
in temeiul art.17 alin.(3) din Legea nr.31/1990 privind societatile comerciale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si al art.7 din Ordonanta Guvernului nr.92/2003 privind Codul de procedura fiscala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, presedintele Agentiei Nationale de Administrare Fiscala emite urmatorul:
Art. I - Ordinul presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 2112/2010 pentru aprobarea Procedurii de solicitare si eliberare a certificatului pentru spatiul cu destinatie de sediu social si de inregistrare a documentului care atesta dreptul de folosinta asupra spatiului cu destinatia de sediu social, precum si pentru aprobarea modelului si continutului unor formulare, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 443 din 1 iulie 2010, cu modificarile si completarile ulterioare, se modifica dupa cum urmeaza:
1. Titlul ordinului va avea urmatorul cuprins: "Ordin pentru aprobarea Procedurii de emitere, in format electronic, a Adeverintei privind inregistrarea documentului care atesta dreptul de folosinta asupra spatiului cu destinatie de sediu social si a Certificatului pentru spatiul cu destinatie de sediu social".

Ghidul Practic al Monografiilor Contabile

Portal Codul fiscal - acces 12 luni consultanta in scris si telefonica 30 intrebari

TVA 2025 Noile cote si efectele in practica
2. Articolul 1 se modifica si va avea urmatorul cuprins: "Art. 1. Se aproba Procedura de emitere, in format electronic, a Adeverintei privind inregistrarea documentului care atesta dreptul de folosinta asupra spatiului cu destinatie de sediu social si a Certificatului pentru spatiul cu destinatie de sediu social, prevazuta in anexa nr. 1."
3. Titlul anexei nr. 1 se modifica si va avea urmatorul cuprins: "Procedura de emitere, in
format electronic, a Adeverintei privind inregistrarea documentului care atesta dreptul de
folosinta asupra spatiului cu destinatie de sediu social si a Certificatului pentru spatiul cu
destinatie de sediu social, prevazuta in anexa nr. 1."
4. Anexa nr. 1 se inlocuieste cu anexa care face parte din prezentul ordin.
Art. II Directia generala proceduri pentru administrarea veniturilor, Directia generala
de tehnologia informatiei, precum si directiile generale ale finantelor publice judetene si a
municipiului Bucuresti vor duce la indeplinire prevederile prezentului ordin.
Art. III Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
Emis la Bucuresti, la data de 02.02.2012.

Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
Formularele care trebuie depuse pana maine inclusivArticole similare
Ce trebuie facut pentru evitarea dublei impuneri? Certificat de atestare a impozitului platit de nerezidentiModificare formularul 205: Proiect de act normativ nou publicat de ANAFCursul pentru calculul accizelor in 2013, folosit si pentru timbrul de mediuAtentie! Formularul 092 se depune pana la 7 martie inclusiv!Impozit profit si TVA. Control Fisc: Declararea sumelor suplimentare din anii precedentiUltimele articole
TVA locuinte 2025. Pana cand putea fi aplicata cota TVA de 9% la vanzarea de locuinteCodul TVA in 2025. EXEMPLU practic pentru obtinerea luiAi primit Notificare de conformare de la ANAF? Cum sa eviti o eventuala decizie de impunereActivitate de Uber si Bolt in Romania. Cum si in ce conditii pot deduce cheltuielilee-TVA. Cum sa procedati daca aveti cod de TVA anulat si ati primit Notificarea de conformare
Atentie, contabili!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Noutati TVA 2025. Noile cote si Exemple practice"