keyboard_double_arrow_right

Atentie, contabili!

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit
"PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal"!

Adauga adresa de email si DESCARCA GRATUIT raportul realizat de specialisti

PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal
keyboard_double_arrow_left

ANAF a publicat OPANAF nr. 205 privind eliberarea deverintei care atesta dreptul de folosinta asupra sediului social

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
de Redactia Infotva la 19 Mar. 2012 Exclusiv
Tags: spatiu destinatie sediu social, procedura eliberare adeverinta, inregistrare document, drept de folosinta

ANAF a publicat pe pagina oficiala Ordinul comun al ministrului justitiei Nr. 492 si al presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 205 din 10 februarie 2012, pentru aprobarea Procedurii de solicitare si emitere, in format electronic, a adeverintei privind inregistrarea documentului care atesta dreptul de folosinta asupra spatiului cu destinatie de sediu social si a certificatului pentru spatiul cu destinatie de sediu social, publicat in Monitorul Oficial nr. 148 din 6 martie 2012.




In temeiul:
- art. 17 alin. (3) din Legea nr. 31/1990 privind societatile comerciale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- art. 12 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 109/2009 privind organizarea si functionarea Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare;
- art. 13 din Hotararea Guvernului nr. 652/2009 privind organizarea si functionarea Ministerului Justitiei, cu modificarile si completarile ulterioare,
ministrul justitiei si presedintele Agentiei Nationale de Administrare Fiscala emit urmatorul ordin:

ART. 1
Se aproba Procedura de solicitare si emitere, in format electronic, a adeverintei privind inregistrarea documentului care atesta dreptul de folosinta asupra spatiului cu destinatie de sediu social si a certificatului pentru spatiul cu destinatie de sediu social, prevazuta in anexa nr. 1.

ART. 2
Oficiul National al Registrului Comertului, oficiile registrului comertului, Agentia Nationala de Administrare Fiscala, prin Directia generala proceduri pentru administrarea veniturilor, Directia generala de tehnologia informatiei, precum si prin directiile generale ale finantelor publice judetene si a municipiului Bucuresti, vor duce la indeplinire prevederile prezentului ordin.

ART. 3
Oficiile registrului comertului vor asigura personalul necesar pentru preluarea si transmiterea catre administratiile finantelor publice a cererilor de inregistrare a documentului care atesta dreptul de folosinta asupra spatiului cu destinatie de sediu social si de eliberare a certificatului pentru spatiul cu destinatie de sediu social (denumite in continuare cerere AFP) si pentru primirea de la administratiile finantelor publice a certificatelor pentru spatiul cu destinatie de sediu social (denumite in continuare certificat de sediu social) si a adeverintelor privind inregistrarea documentului care atesta dreptul de folosinta asupra spatiului cu destinatie de sediu social (denumite in continuare adeverinta pentru documentul de sediu social).

ART. 4
Directiile generale ale finantelor publice judetene si a municipiului Bucuresti vor asigura personalul necesar pentru primirea de la oficiile registrului comertului a cererilor AFP, precum si pentru transmiterea catre acestea a certificatelor de sediu social si a adeverintelor pentru documentul de sediu social.

ART. 5
Se aproba modelul si continutul urmatoarelor formulare:
a) "Cerere de inregistrare a documentului care atesta dreptul de folosinta asupra spatiului cu destinatie de sediu social si de eliberare a certificatului pentru spatiul cu destinatie de sediu social", prevazuta in anexa nr. 2;
b) "Adeverinta privind inregistrarea documentului care atesta dreptul de folosinta asupra spatiului cu destinatie de sediu social", prevazuta in anexa nr. 3;
c) "Certificat pentru spatiul cu destinatie de sediu social", prevazut in anexa nr. 4.

ART. 6
Anexele nr. 1 - 4 fac parte integranta din prezentul ordin.

ART. 7
La data intrarii in vigoare a prezentului ordin se abroga Ordinul presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 2.112/2010 pentru aprobarea Procedurii de emitere, in format electronic, a Adeverintei privind inregistrarea documentului care atesta dreptul de folosinta asupra spatiului cu destinatie de sediu social si a Certificatului pentru spatiul cu destinatie de sediu social, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 443 din 1 iulie 2010, cu modificarile ulterioare.

Puteti descarca AICI procedura de eliberare a adeverintei  privind inregistrarea documentului care atesta dreptul de folosinta asupra spatiului cu destinatie de sediu social si a Certificatului pentru spatiul cu destinatie de sediu social.

Redactia Infotva de Redactia Infotva
Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri




Urmareste-ne pe Google News

PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal

Atentie contabili!

Modificari importante privind cotele de TVA!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!

Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal" 
Rentrop ∧ Straton
Club Contabilitate

[x]

Informatii vitale despre TVA: deducerea si rambursarea TVA, baza de impozitare, scutiri si operatiuni scutite de TVA.

Atentie contabili!

PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal Modificari importante privind planul de conturi!

Descarca GRATUIT Raportul Special!

"PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016