Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Oficiul National al Registrului Comertului a transmis recent o informare cu privire la documentatia necesara infiintarii unei noi societati.
Astfel, incepand cu data de 06 iulie 2020, ca urmare a intrarii in vigoare a Legii nr. 102/02.07.2020 pentru modificarea si completarea Legii societatilor nr. 31/1990, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei nr. 583/02.07.2020, Partea I:
- NU se mai depune declaratia pe proprie raspundere a persoanei fizice/persoanei juridice privind calitatea de asociat unic intr-o singura societate cu raspundere limitata (dispozitiile art. 14 din Legea nr.31/1990 au fost abrogate).
- NU se mai solicita depunerea declaratiei pe proprie raspundere in forma autentica privind respectarea conditiilor referitoare la sediul social (dispozitiile art. 17 alin. (4) din Legea nr. 31/1990 au fost abrogate).
- NU se mai depune avizul privind schimbarea destinatiei imobilelor colective cu regim de locuinta, prevazut de Legea nr. 196/2018 privind infiintarea, organizarea si functionarea asociatiilor de proprietari si administrarea condominiilor, cu modificarile ulterioare, in cazul in care la sediul social nu se desfasoara activitate.
Administratorul sau, dupa caz, administratorii va/vor da o declaratie pe propria raspundere in acest sens (conform art. 17 alin. (6) din Legea nr. 31/1990, nou introdus prin Legea nr. 102/2020), doar in situatia in care declaratia-tip pe proprie raspundere data in temeiul Legii nr. 359/2004 este semnata de asociati/actionari/membri.
Autor: InfoTva.ro
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Votati articolul "Documente care NU se mai depun la infiintarea unei societati ( Informare ONRC)":
Rating:
Nota: 3.3 din 5 din 5 voturi
Rating:
Nota: 3.3 din 5 din 5 voturi
Articole similare
Infiintare PFA/II/IF in 2021. Actiuni prealabile, formalitati si acte necesare (Informare ONRC)
Mai multe articole despre documene necesare infiintarii unei firme

Atentie contabili!
Modificari importante privind TVA!Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti.
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special
"MODIFICARI Majore privind TVA. 5 studii de caz + explicatii detaliate"