Tags: ordinul 2810/2020, valoarea tichetelor de cresa
Ordinul nr. 2810/1352/2020 privind stabilirea valorii sumei lunare indexate care se acorda sub forma de tichete de cresa pentru semestrul II al anului 2020 a fost publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 978 din 23 octombrie 2020.
Astfel, valoarea tichetelor de cresa valabile pentru sem. II 2020 a ramas aceeasi, de 470 lei. Suma se aplica si pentru primele doua luni ale semestrului I al anului 2021, respectiv februarie 2021 si martie 2021.
Extras din Ordin:
Avand in vedere prevederile:
- Legii nr. 165/2018 privind acordarea biletelor de valoare, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Hotararii Guvernului nr. 1.045/2018 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 165/2018 privind acordarea biletelor de valoare,
in temeiul art. 10 alin. (4) din Hotararea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea si functionarea Ministerului Finantelor Publice, cu modificarile si completarile ulterioare, si al art. 15 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 81/2020 privind organizarea si functionarea Ministerului Muncii si Protectiei Sociale, cu completarile ulterioare,
ministrul finantelor publice si ministrul muncii si protectiei sociale emit urmatorul ordin:
Art. 1. -
Pentru semestrul II al anului 2020, incepand cu luna octombrie 2020, valoarea sumei lunare care se acorda sub forma de tichete de cresa, stabilita potrivit prevederilor art. 33 din Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 165/2018 privind acordarea biletelor de valoare, aprobate prin Hotararea Guvernului nr. 1.045/2018, este de 470 lei.
Art. 2. -
Valoarea nominala stabilita la art. 1 se aplica si pentru primele doua luni ale semestrului I al anului 2021, respectiv februarie 2021 si martie 2021.
Art. 3. -Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
![Redactia Infotva](https://infotva.manager.ro/images/autori//redactia-infotvaautor_avatar.png)
de
Redactia InfotvaRedactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: O firma care introduce marfa cu ambalaje in tara, are incheiat contract de reciclare cu o firma specializata. Factura lunara primita de la firma de reciclare se inregistreaza ca si cheltuiala in contul 628 sau 652?
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Cladire in proprietate persoana fizica data in comodat/folosinta gratuita catre firma pe 30 ani, contract inregistrat la ONRC. Firma face imbunatatiri pentru a desfasura obiect de activitate conform activitati autorizate(hotel) si pentru a obtine aviz ISU.<br />
La finalul investitiei se va comuncia valoarea proprietarului persoana fizica in vederea platii impozitului la Primarie.<br />
Ce regim au aceste investiti pentru persoana fizica? Pot fi considerate chirii chiar daca...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: In SPV, am doua facturi emise de service pe firma. Explicatia service auto este ca pentru a recupera bani de la asigurator emit factura pe numele clientului care are asigurarea. Cum procedez in acesta situatie? Este corect cum procedeaza? Nu inregistrez facturile? dau respingere in spv?refuz/notificare? Multumesc.
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Va rog sa ma ajutati cu un raspuns referitor la transmiterea prin sistemul e-Factura a facturilor emise catre persoane fizice:<br />
Este vorba despre avansuri facturate si incasate pentru livrarea de apartamente, livrare care va avea loc la sfarsitul anului 2025 cand va fi finalizata constructia de imobile.<br />
Am considerat ca incasarea sumelor cu titlu de avans nu reprezinta livrare de bunuri sau prestare de servicii si in e-factura se va trimite doar factura finala prin care...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: S-a depus bilantul aferent anului 2023 cu intarziere in data de 10.06.2024, e obligata firma sa treaca la impozit pe profit? Daca da, cu ce data? Multumesc.
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Doua angajate aflate in concedii medicale cod 08 si 14 ale caror salarii de incadrare se situeaza sub pragul de 3700 lei. Cum se procedeaza cu majorarea salariului avand in vedere faptul ca salariata aflata in concediu medical cod 08 (sarcina si lauzie) va intra in curand in concediu de crestere copil?<br />
vezi AICI raspunsul specialistilor <<