Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
ANAF a publicat pe pagina oficiala un comunicat prin care transmite lamuriri referitoare la o situatie semnalata in presa autohtona. Prin explicatiile oferite, ANAF clarifica stirea potrivit careia angajatii ANAF ar avea de gand sa intre in greva, amenintand totodata ca vor refuza sa mearga in inspectii.
Astfel, in ce priveste articolul "Revolta la Fisc: Angajatii ANAF ameninta ca vor refuza sa mearga in inspectii", Agentia Nationala de Administrare Fiscala face urmatoarele precizari, in urma articolului aparut astazi, 01 septembrie 2016, pe site-ul www.stiripesurse.ro, "Revolta la Fisc: Angajatii ANAF ameninta ca vor refuza sa mearga in inspectii":
Pana in acest moment, conducerea ANAF nu a fost notificata de catre niciun sindicat in care activeaza angajati ai institutiei cu privire la vreo actiune de protest in viitorul apropiat.
Mai mult, in acelasi comunicat, ANAF aminteste de disponibilitatea institutiei de a discuta cu sindicatele:
"Reiteram, si de aceasta data, disponibilitatea conducerii Agentiei Nationale de Administrare Fiscala de a dialoga cu reprezentantii tuturor sindicatelor din Finante si pe teme referitoare la conditiile de munca ale colegilor nostri."
De asemenea, se fac referiri si la reglementarile in vigoare in urma carora se stabileste decontarea cheltuielilor de deplasare, dupa cum se arata in acelasi comunicat publicat de Agentia Nationala de Administrare Fiscala la 1 septembrie:
Bugete cash flow rentabilitate risc - ghid practic
Proceduri obligatorii pentru implementarea Standardelor de Control Intern Managerial
Marea Carte Verde a Monografiilor Contabile 2024
Ghidul practic al contabilului din domeniul constructiilor
Mentionam, cu aceasta ocazie, ca baza legala a decontarii cheltuielilor de deplasare a personalului din cadrul institutiilor publice o constituie H.G. nr. 1860/2006 privind drepturile si obligatiile personalului autoritatilor si institutiilor publice pe perioada delegarii si detasarii in
alta localitate, precum si in cazul deplasarii, in cadrul localitatii, in interesul serviciului, care nu prevede si situatia decontarii cheltuielilor de deplasare din localitatea de domiciliu la locul de munca.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
Regim fiscal pentru tichete cadou, tichete de masa, tichete de cresa si vouchere de vacanta acordate salariatilorArticole similare
Preluare TVA de rambursat raportata de societate absorbitaStudiu de caz: Corectarea facturilor dupa inspectia fiscalaANAF incepe controalele tematice la persoanele fizice. Categorii vizateEfectul controalelor Antifrauda: Numarul caselor de marcat fiscalizate a crescut cu 24% in primul trimestruControale ANAF pentru reducerea evaziunii fiscale la contribuabilii persoane fizice si juridiceUltimele articole
Noua modificare asupra procedurii de aplicare a amnistiei fiscale (Ordinul 6438/2024)ATENTIE maxima la controalele fiscale pe TVA: tu stii care sunt ultimele reglementari legislative?Rezultatele activitatii de inspectie fiscala in luna august 2024ANAF a efectuat 4.200 actiuni de control fiscal si 1.700 controale antifrauda in iunie 2024Rezultatele activitatii de inspectie fiscala in luna mai 2024Articole similare
Deducerea TVA pentru cheltuielile de deplasareRegimul fiscal al cheltuielilor cu transportul salariatilor la si de la locul de muncaAvans spre decontare in valuta. Cum procedam privind plafonulde plati cand avem casierii diferite (puncte de lucru)?Atentie contabili!
Modificari importante privind cotele de TVA!Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal"