keyboard_double_arrow_right

Atentie, contabili!

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit
"PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal"!

Adauga adresa de email si DESCARCA GRATUIT raportul realizat de specialisti

PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal
keyboard_double_arrow_left

Intra angajatii ANAF in greva?

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
de Miruna Petrache la 01 Sep. 2016 Exclusiv
Tags: greva anaf, angajatii anaf greva, inspectii fiscale, decontarea cheltuielilor de deplasare

ANAF a publicat pe pagina oficiala un comunicat prin care transmite lamuriri referitoare la o situatie semnalata in presa autohtona. Prin explicatiile oferite, ANAF clarifica stirea potrivit careia angajatii ANAF ar avea de gand sa intre in greva, amenintand totodata ca vor refuza sa mearga in inspectii.


Astfel, in ce priveste articolul "Revolta la Fisc: Angajatii ANAF ameninta ca vor refuza sa mearga in inspectii", Agentia Nationala de Administrare Fiscala face urmatoarele precizari, in urma articolului aparut astazi, 01 septembrie 2016, pe site-ul www.stiripesurse.ro, "Revolta la Fisc: Angajatii ANAF ameninta ca vor refuza sa mearga in inspectii":

Pana in acest moment, conducerea ANAF nu a fost notificata de catre niciun sindicat in care activeaza angajati ai institutiei cu privire la vreo actiune de protest in viitorul apropiat.

Mai mult, in acelasi comunicat, ANAF aminteste de disponibilitatea institutiei de a discuta cu sindicatele:

"Reiteram, si de aceasta data, disponibilitatea conducerii Agentiei Nationale de Administrare Fiscala de a dialoga cu reprezentantii tuturor sindicatelor din Finante si pe teme referitoare la conditiile de munca ale colegilor nostri."

De asemenea, se fac referiri si la reglementarile in vigoare in urma carora se stabileste decontarea cheltuielilor de deplasare, dupa cum se arata in acelasi comunicat publicat de Agentia Nationala de Administrare Fiscala la 1 septembrie:

Mentionam, cu aceasta ocazie, ca baza legala a decontarii cheltuielilor de deplasare a personalului din cadrul institutiilor publice o constituie H.G. nr. 1860/2006 privind drepturile si obligatiile personalului autoritatilor si institutiilor publice pe perioada delegarii si detasarii in
alta localitate, precum si in cazul deplasarii, in cadrul localitatii, in interesul serviciului, care nu prevede si situatia decontarii cheltuielilor de deplasare din localitatea de domiciliu la locul de munca.
Miruna Petrache de Miruna Petrache
Redactor Contabilul.ro, InfoTva si Fiscalitatea.

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri




Urmareste-ne pe Google News

PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal

Atentie contabili!

Modificari importante privind cotele de TVA!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!

Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal" 
Rentrop ∧ Straton
Club Contabilitate

[x]

Informatii vitale despre TVA: deducerea si rambursarea TVA, baza de impozitare, scutiri si operatiuni scutite de TVA.

Atentie contabili!

PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal Modificari importante privind planul de conturi!

Descarca GRATUIT Raportul Special!

"PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016