Tags: omfp 2350/2017, inspectie economico-financiara, ordin ministerul de finante
Regasiti mai jos Ordinul ministrului finantelor publice nr.2350/2017 privind imputernicirea persoanelor din cadrul aparatului de inspectie economico-financiara de a constata contraventiile si a aplica sanctiunile prevazute de Legea responsabilitatii fiscal-bugetare nr.69/2010 (M.Of. nr.755 din 21 septembrie 2017).
ORDIN Nr. 2350/2017 din 1 septembrie 2017 privind imputernicirea persoanelor din cadrul aparatului de inspectie economico-financiara de a constata contraventiile si a aplica sanctiunile prevazute de Legea responsabilitatii fiscal-bugetare nr. 69/2010
EMITENT: MINISTERUL FINANtELOR PUBLICE
PUBLICAT iN: MONITORUL OFICIAL NR. 755 din 21 septembrie 2017
Avand in vedere prevederile art. 69 alin. (3) din Legea responsabilitatii fiscal-bugetare nr. 69/2010, republicata,
in temeiul dispozitiilor art. 10 alin. (4) din Hotararea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea si functionarea Ministerului Finantelor Publice, cu modificarile si completarile ulterioare,
ministrul finantelor publice emite urmatorul ordin:
ART. 1
Se imputernicesc persoanele din cadrul aparatului de inspectie economico-financiara, asa cum este definit de art. 3 alin. (1) din Normele metodologice privind infiintarea, organizarea si functionarea inspectiei economico-financiare, aprobate prin Hotararea Guvernului nr. 101/2012, sa constate contraventiile si sa aplice sanctiunile conform prevederilor art. 69 alin. (3) din Legea responsabilitatii fiscal-bugetare nr. 69/2010, republicata.
ART. 2
Directia generala de inspectie economico-financiara din cadrul Ministerului Finantelor Publice, precum si directiile generale regionale ale finantelor publice si Directia generala de administrare a marilor contribuabili din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala vor lua masuri pentru aplicarea si ducerea la indeplinire a prevederilor prezentului ordin.
ART. 3
Ordinul ministrul finantelor publice nr. 1.090/2014 privind imputernicirea persoanelor din cadrul aparatului de inspectie economico-financiara de a constata contraventiile si a aplica sanctiunile prevazute de Legea responsabilitatii fiscal-bugetare nr. 69/2010, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 658 din 8 septembrie 2014, se abroga.
ART. 4
Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
Ministrul finantelor publice,
Ionut Misa
Bucuresti, 1 septembrie 2017.
Nr. 2.350.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: In SPV, am doua facturi emise de service pe firma. Explicatia service auto este ca pentru a recupera bani de la asigurator emit factura pe numele clientului care are asigurarea. Cum procedez in acesta situatie? Este corect cum procedeaza? Nu inregistrez facturile? dau respingere in spv?refuz/notificare? Multumesc.
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Va rog sa ma ajutati cu un raspuns referitor la transmiterea prin sistemul e-Factura a facturilor emise catre persoane fizice:<br />
Este vorba despre avansuri facturate si incasate pentru livrarea de apartamente, livrare care va avea loc la sfarsitul anului 2025 cand va fi finalizata constructia de imobile.<br />
Am considerat ca incasarea sumelor cu titlu de avans nu reprezinta livrare de bunuri sau prestare de servicii si in e-factura se va trimite doar factura finala prin care...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: S-a depus bilantul aferent anului 2023 cu intarziere in data de 10.06.2024, e obligata firma sa treaca la impozit pe profit? Daca da, cu ce data? Multumesc.
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Doua angajate aflate in concedii medicale cod 08 si 14 ale caror salarii de incadrare se situeaza sub pragul de 3700 lei. Cum se procedeaza cu majorarea salariului avand in vedere faptul ca salariata aflata in concediu medical cod 08 (sarcina si lauzie) va intra in curand in concediu de crestere copil?<br />
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Suntem o societate care comercializeaza articole de pescuit. Vrem sa ne extindem activitatea, prin adaugarea in obiectul nostru de activitatea a vendoring ului vom achizitiona tonomate. Pentru vanzarea acestor produse, este nevoie de casa de marcat? Din punct de vedere al autorizatiilor, care ar fi acestea? Cum vom contabiliza incasarea acestor produse? Va multumim frumos!
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: In cazul unei tranzactii de intermediere de vanzare parti sociale ale unei societati care consta in identificare investitor, facilitatea comunicarii cu investitorul, participare la negociere, .. etc., factura de comision emisa de intermediar pentru finalizarea unei astfel de tranzactii se incadreaza in sfera operatiunilor scutite de TVA conform art 292 (2) lit.a) ?<br />
(2) Urmatoarele operatiuni sunt, de asemenea, scutite de taxa:<br />
a) prestarile urmatoarelor servicii de...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<