Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
de Redactia Infotva
la 09 Nov. 2010
Depunerea declaratiilor electronice se realizeaza accesand portalul www.e-guvernare.ro.
Depunerea declaratiilor electronice se realizeaza accesand portalul www.e-guvernare.ro prin urmatorul link: https://decl.anaf.mfinante.gov.ro/my.policy
Aveti la dispozitie, prin portalul ANAF, si pagina care include toate declaratiile fiscale, cu explicatii. Click aici!
Pentru plati, aveti la dispozitie Ghiseul Unic de Plati!
Etapele pe scurt privind depunerea declaratiilor electronice:
1. Obtineti un certificat calificat de semnatura electronica emis de furnizorii autorizati: CertSign, DigiSign sau Trans Sped.
2. Instalati programul Adobe Reader 8.2.

Totul despre documentele de contabilitate primara Solutii de organizare a gestiunilor

Cartea verde a Contabilitatii 2023 varianta online

Agricultura Noutati fiscal-contabile Monografii contabile specifice
3. Descarcati documentul de confirmare de pe portalul ANAF, completati-l, transmiteti-l pe e-mail la furnizorul certificatului, primiti-l semnat de acesta, apoi transmiteti-l prin portal la ANAF (modulul Declaratii electronice, optiunea Inregistrare certificate calificate).
4. Listati, semnati si stampilati cererea de utilizare a serviciului de depunere electronica (formularul 150).
5. Privind imputernicirea de la contribuabil: in situatia in care titularul certificatului calificat nu are calitatea de reprezentant legal al contribuabilului reprezentat, se prezinta documentul de imputernicire, autentificat de notarul public, din care rezulta dreptul titularului certificatului calificat de a semna declaratiile fiscale pentru contribuabil. Daca exista calitatea titularului certificatului calificat de reprezentant legal al contribuabilului, se prezinta documentul, in original si copie, care atesta aceasta calitate (acest document poate fi Hotararea Adunarii Generale a Actionarilor sau Statutul societatii comerciale);
6. Prezentati documentele la orice unitate fiscala (imputernicirea, actul de identitate, formularul 150).
7. Asteptati primirea pe e-mail a dreptului de utilizare a serviciului.
8. Accesati adresa www.e-guvernare.ro Depunere declaratii, Declaratii ANAF (veti fi redirectionat pe portalul ANAF).
9. Descarcati formularele electronice.
10. Completati formularele de declaratii.
11. Transmiteti declaratiile.
12. Examinati starea declaratiilor transmise:
- Instructiuni de utilizare a serviciului de depunere a declaratiilor - actualizate in data de 20.10.2010
- Intrebari frecvente - Pentru depunerea declaratiilor accesati meniul Depunere Declaratii/Transmitere declaratii
� Pentru informatii suplimentare folositi urmatoarea adresa de e-mail (subiect depunere declaratii).
� Pentru informatii referitoare la certificatele digitale folositi urmatoarea adresa de e-mail
� Pentru informatii referitoare la autentificarea pe portalul ANAF, in vederea vizualizarii starii declaratiilor depuse, folositi urmatoarea adresa de e-mail
Important: Datorita unor dificultati tehnice, domeniul yahoo nu accepta e-mail-urile transmise de domeniul mfinante. De aceea, va rugam, atunci cand transmiteti e-mail-uri catre admin.portal@mfinante.ro sa ne lasati o adresa de e-mail de contact care sa contina alt domeniu decat yahoo.
Avertizare: In situatia in care dupa un interval de 4 zile din momentul in care ati aplicat de pe o adresa de e-mail de tipul: yahoo.* pentru activarea dreptului de a depune declaratii electronice, chiar daca nu ati primit mesajele de confirmare a activarii dreptului de a transmite declaratii, va rugam sa incercati sa depuneti declaratiile electronice.

Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News
Votati articolul "ANAF: Ghid depunere declaratii electronice":
Rating:
Nota: 2.63 din 5 din 4 voturi
Rating:
Nota: 2.63 din 5 din 4 voturi
Articole similare
Cum aplicam regimul fiscal TVA in cazul inchirierilor de bunuri imobile?Ramane obligatorie inscrierea CIF in formularul 207?M.Of. 855 a publicat ordinul privind reducerea penalitatilor pentru persoane fiziceNoutati ianuarie 2016 privind certificatul de atestare fiscalaFormulare ANAF septembrie 2013. Ce declaratii depunem si la ce termen?Ultimele articole
Declaratia 101: Ce modificari a suferit formularul prin Ordinul 310/2023 si care sunt noile instructiuni de completareSAF-T: De cand depun D406 firmele incadrate in categoria contribuabililor mijlocii din 1 ianuarie 2023?D700 in 2023: Formularul NU se va mai depune in cazul firmelor care raman la impozitarea microUtilizarea SPV este OBLIGATORIE incepand cu 1 martie 2022 pentru persoanele fizice si juridiceLuni, 27 martie 2023, este termenul limita de depunere a 8 declaratii fiscale
Mai multe articole despre ANAF
Articole similare
Conectarea caselor de marcat la ANAF. Cum se completeaza Formularul 4101?Declaratia 200 cu termen-limita la 25 mai 2015 poate fi depusa si onlineTermene limita pentru depunerea situatiilor financiare anuale 2021Descarca Declaratia 100 actualizataUtilizarea SPV: Facilitati privind solicitarea certificatelor de rezidenta fiscala de catre persoanele fiziceUltimele articole
Inregistrare contracte de inchiriere 2023. Ce trebuie sa stie persoanele care obtin venituri din cedarea folosintei bunurilorInregistrarea contractelor de inchiriere la ANAF. Obligatii si termene limitaStabilirea rezidentei fiscale: Ce OBLIGATII declarative au contribuabiliiTOT ce trebuie sa stiti despre Chestionarele de rezidenta fiscalaDeclaratii fiscale care se transmit obligatoriu prin mijloace electronice de transmitere la distanta (Ordinul 2326/2017)
Mai multe articole despre declaratii electronice

Atentie contabili!
Modificari importante privind TVA in 2023!Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Noutati TVA in 2023. Top 7 Studii de caz de actualitate"