Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!

Depunerea declaratiilor electronice se realizeaza accesand portalul www.e-guvernare.ro.
Depunerea declaratiilor electronice se realizeaza accesand portalul www.e-guvernare.ro prin urmatorul link: https://decl.anaf.mfinante.gov.ro/my.policy
Aveti la dispozitie, prin portalul ANAF, si pagina care include toate declaratiile fiscale, cu explicatii. Click aici!
Pentru plati, aveti la dispozitie Ghiseul Unic de Plati!
Etapele pe scurt privind depunerea declaratiilor electronice:
1. Obtineti un certificat calificat de semnatura electronica emis de furnizorii autorizati: CertSign, DigiSign sau Trans Sped.
2. Instalati programul Adobe Reader 8.2.

Manual de politici contabile - Stick USB

Operare SAGA Exemple practice si recomandari

Ghidul practic al contabilitatii Legislatie explicata - Exemple detaliate - Monografii contabile complete
3. Descarcati documentul de confirmare de pe portalul ANAF, completati-l, transmiteti-l pe e-mail la furnizorul certificatului, primiti-l semnat de acesta, apoi transmiteti-l prin portal la ANAF (modulul Declaratii electronice, optiunea Inregistrare certificate calificate).
4. Listati, semnati si stampilati cererea de utilizare a serviciului de depunere electronica (formularul 150).
5. Privind imputernicirea de la contribuabil: in situatia in care titularul certificatului calificat nu are calitatea de reprezentant legal al contribuabilului reprezentat, se prezinta documentul de imputernicire, autentificat de notarul public, din care rezulta dreptul titularului certificatului calificat de a semna declaratiile fiscale pentru contribuabil. Daca exista calitatea titularului certificatului calificat de reprezentant legal al contribuabilului, se prezinta documentul, in original si copie, care atesta aceasta calitate (acest document poate fi Hotararea Adunarii Generale a Actionarilor sau Statutul societatii comerciale);
6. Prezentati documentele la orice unitate fiscala (imputernicirea, actul de identitate, formularul 150).
7. Asteptati primirea pe e-mail a dreptului de utilizare a serviciului.
8. Accesati adresa www.e-guvernare.ro Depunere declaratii, Declaratii ANAF (veti fi redirectionat pe portalul ANAF).
9. Descarcati formularele electronice.
10. Completati formularele de declaratii.
11. Transmiteti declaratiile.
12. Examinati starea declaratiilor transmise:
- Instructiuni de utilizare a serviciului de depunere a declaratiilor - actualizate in data de 20.10.2010
- Intrebari frecvente - Pentru depunerea declaratiilor accesati meniul Depunere Declaratii/Transmitere declaratii
� Pentru informatii suplimentare folositi urmatoarea adresa de e-mail (subiect depunere declaratii).
� Pentru informatii referitoare la certificatele digitale folositi urmatoarea adresa de e-mail
� Pentru informatii referitoare la autentificarea pe portalul ANAF, in vederea vizualizarii starii declaratiilor depuse, folositi urmatoarea adresa de e-mail
Important: Datorita unor dificultati tehnice, domeniul yahoo nu accepta e-mail-urile transmise de domeniul mfinante. De aceea, va rugam, atunci cand transmiteti e-mail-uri catre admin.portal@mfinante.ro sa ne lasati o adresa de e-mail de contact care sa contina alt domeniu decat yahoo.
Avertizare: In situatia in care dupa un interval de 4 zile din momentul in care ati aplicat de pe o adresa de e-mail de tipul: yahoo.* pentru activarea dreptului de a depune declaratii electronice, chiar daca nu ati primit mesajele de confirmare a activarii dreptului de a transmite declaratii, va rugam sa incercati sa depuneti declaratiile electronice.

Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
Indemnizatii primite pe perioda starii de urgenta/alerta, obtinute in anul 2021, care se declara in Declaratia UnicaOPANAF nr. 1.100: Care sunt cele mai importante modificari recente!ANAF modifica iar Declaratia 394. Formularul se depune integral de la 1 octombrie 2016Completarea Declaratiei 101 pentru anul 2020. BonificatiiInregistrare contracte de inchiriere 2023. Ce trebuie sa stie persoanele care obtin venituri din cedarea folosintei bunurilorUltimele articole
Factura pe alt nume in export. Cum obtii scutirea de TVA + documente necesareD300 ANAF. Cum tratezi in D300 TVA-ul fara drept de deducereEsalonare clasica la plata in 2025: ANAF simplifica proceduraSemnatura electronica si olografa: Ce accepta ANAF la bilanturiDeclaratie Unica. Formularul poate fi depus pana pe 26 mai 2025Articole similare
Declaratia 112 are un nou model. Vezi modificarileSistemul de Raportare Contabila la 30 iunie 2020. Stuctura si mod de completare. Entitati care au obligatia depunerii bilantuluiIn Formularul 112 au fost adaugate doua creante noi27 februarie 2017: termen limita de declarare si plata a impozitului pe profit pentru anul 2016Formularul 200 se depune pana la 26 maiUltimele articole
Declaratia Unica in 2025. Principalele modificari fata de vechiul formularDepunere declaratii online. Cum se poate achizitiona semnatura electronicaDecont TVA 2024: Ghid Complet | Completare, Depunere, TermeneDeclaratia Unica in 2024. Pana cand se depune in acest anContract prestari servicii de contabilitate incheiat. Cum poate fi revocat accesul in SPV?
Atentie, contabili!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"TVA exigibil si neexigibil. Corelatii intre decontul de TVA si balanta. Cum procedam"