Tags: imm invest romania
Fondul National de Garantare a Creditelor pentru Intreprinderile Mici si Mijlocii a transmis recent, printr-un comunicat de presa, ca numarul total de inregistrari afisat de interfata aplicatiei nu reprezinta numarul de IMM-uri inscrise.
Programul IMM INVEST ROMANIA se deruleaza in parametri normali. In a treia zi de la deschiderea sesiunii de inscriere, care a avut loc in data de 28.04.2020, in aplicatia programului sunt inregistrate deja peste 37.000 de cereri de inregistrare.
Inca de la inceput FNGCIMM face o precizare importanta: numarul total de inregistrari afisat de interfata aplicatiei nu reprezinta numarul de IMM-uri inscrise. In numarul total de inregistrari se regasesc si IMM -urile care au inscrieri repetate in aplicatie, ca raspuns la CLARIFICARILE solicitate de operatori!
Punerea solicitarii in starea CLARIFICARI presupune ca operatorul a verificat solicitarea si a constatat ca sunt necesare corectii sau completari care trebuie aduse de catre aplicant. In acesta situatie, solicitarea este retransmisa la beneficiar, insotita de un mesaj care contine comentariul operatorului, prin care sunt punctate corectiile care trebuie aduse.
Operatorii FNGCIMM depun eforturi deosebite pentru a prelucra cat mai eficient fiecare cerere inregistrata in aplicatie si avand in vedere volumul imens de solicitari nou venite, dar si al celor care se reintorc pentru a fi reanalizate, pentru a avansa cu implementarea programului si a se putea observa un progres in procesul de transmitere catre banci in vederea obtinerii finantarilor este deosebit de important ca IMM-urile aplicante sa parcurga procesul de inscriere o singura data.
Este foarte bine sa se stie ca aceste corectii aduse formularului de inscriere sau a Declaratiei pe propria raspundere de incadrare in categoria IMM trebuie completate de catre beneficiari numai in aplicatie si nu vor fi transmise prin posta electronica la adresa imminvest@fngcimm.ro, de pe adresa de e-mail a aplicantului. Acesta modalitate de a raspunde, nu este valida si conforma cu mecanismul de implementare al programului. Deasemenea, subliniem ca punerea solicitarii in starea CLARIFICARI atrage dupa sine necesitatea reintrarii in cont si reluarea inscrierii.
Din cele peste 37.000 de cereri aflate in aplicatie, sunt in starea de TRANSMIS LA BANCA un numar de 1685 solicitari, in starea de cerere CLARIFICARI sunt peste 6100 de solicitari, in diferite stadii de PRELUCRARE sunt 263 de solicitari, iar in starea RESPINS, sunt 13 solicitari, motivul fiind ca nu indeplinesc criteriile de eligibilitate ale programului. Un numar de peste 28.000 asteapta sa fie luate in analiza.
Atentie! Incepand cu data de 4 mai 2020, solicitarile aprobate vor incepe a fi exportate catre banci si vor trece in faza de analiza, conform normelor interne de creditare, in vederea emiterii acordurilor de finantare.

de
Redactia InfotvaRedactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Vanzare produse pentru promovare online. Persoana fizica
Intrebare:
Am incheiat cu o persoana fizica, neautorizata in vreun fel, un contract de barter prin care firma noastra ii vinde un produs cu un discount de 70%, in schimbul promovarii acelui produs de catre persoana fizica respectiva, pe diverse canale mass media. Practic, barterul e la nivelul acelui discount acordat. Noi am emis factura de vanzare cu discountul inclus. Adica pretul de vanzare intreg 10000 ron (inclus TVA) MINUS 7000 (discount 70%) = 3000 rest de plata. E corect asa? Prin acel...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<Achizitie garantie suplimentara
Intrebare:
Societatea "X" a achizitionat echipamente din SUA prin import definitiv in valoare de 5.000 usd necesare activitatii firmei. Aceste echipamamente au o garantie initiala de 1 an de zile. Conducerea societatii "X" doreste prelungirea garantiei echipamentelor importate cu inca 2 ani, pentru care primeste un invoice din SUA in suma de 1.000 usd pe care societatea "X" o va achita. Intrebare: Cum interpretati extinderea garantiei cu...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<Fuziune societati
Intrebare:
In cazul fuziunii prin absorbtie, societatea A (absorbanta) si societatea B (absorbita) au aprobat proiectul de fuziune, care a fost ulterior publicat in Monitorul Oficial la data de 13.06.2025. Proiectul de fuziune a fost intocmit in baza datelor cuprinse in situatiile financiare de fuziune intocmite cu ocazia fuziunii, de cele doua societati, aferente datei de 31.03.2025. AGA societatii absorbante de aprobarea finalizarii procedurii de fuziune prin absorbtie va avea loc in...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<Decontarea ochelarilor de vedere pentru salariati. Tratament fiscal
Intrebare:
Compania imi ofera asigurare de sanatate prin care imi pot deconta pretul ochelariilor de vedere numai o data. Deoarece jobul este cel in contabilitate unde este necesar a sta in fata calculatorului cel putin 8 ore pe zi, sunt in situatia in care trebuie sa imi schimb dioptriile ochelarilor de vedere.
De la departamentul HR mi s-a comunicat ca, compania deconteaza ochelari de vedere in suma maxima de 1000 lei insa trebuie trebuie urmata urmatoarea procedura:
vezi AICI raspunsul specialistilor <<