Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!


Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca a publicat recent, pe site-ul oficial, o informare privind transmiterea raportarilor de catre intreprinderile sociale /intreprinderile sociale de insertie.
Astfel, potrivit prevederilor art. 9 alin (1) lit. b) si c) din Legea nr. 219/2015 privind economia sociala, intreprinderile sociale au obligatia de a comunica agentiei judetene pentru ocuparea fortei de munca in raza careia isi are sediul social, rapoartele de activitate, respectiv rapoartele sociale anuale privind activitatea desfasurata si situatiile financiare anuale.
Potrivit prevederilor art. 13 alin (2) lit. a) si b) din Legea nr. 219/2015 privind economia sociala, intreprinderile sociale de insertie au obligatia de a comunica agentiei judetene pentru ocuparea fortei de munca in raza careia isi are sediul social, rapoartele de activitate, respectiv rapoartele sociale anuale privind activitatea desfasurata si situatiile financiare anuale.
Raportarea se realizeaza in termen de 3 luni de la incheierea anului calendaristic, sau dupa caz, in conditiile legii, in termen de 3 luni de la incheierea exercitiului financiar specific categoriei de persoana juridica.
Reamintim ca modelele rapoartelor se regasesc pe site-ul ANOFM aici, iar modelul extrasului situatiilor financiare aici.

Ghidul Practic al Monografiilor Contabile

PortalContabilitate ro - acces 12 luni consultanta in scris si telefonica 30 intrebari

Ghidul practic al contabilitatii Legislatie explicata - Exemple detaliate - Monografii contabile complete
Sursa: ANOFM

Ion Mihai este profesionist in domeniul fiscal. Si-a inceput activitatea in presa in anul 2010 si a acoperit de-a lungul anilor subiecte precum contabilitate, legislatia muncii si sport. In prezent, scrie despre tot ceea ce inseamna pregatirea si depunerea declaratiilor fiscale, obligatiile fiscale care le revin angajatorilor si salariatilor, plata impozitelor si alte noutati legislative.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
Ordin deplasare si prestari servicii. E obligatorie stampilarea ordinelor de deplasare?Prestari intracomunitare de servicii. Ce consecinte apar la rambursarea TVA daca nu exista anexe pentru facturi?Ce procedura urmeaza o asociatie nou-infiintata pentru a devenit de interes public?Activitatea de voluntariat. Cadru legal si prevederi de care trebuie sa tina cont ONG-urileAutoturism de serviciu. Deducere TVA
Atentie, contabili!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Decontul precompletat de TVA. Noutati 2025 + studii de caz"