Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!

Al 2-lea tronson al Diametralei Nord-Sud, autostrada care va face legatura intre Piata Victoriei de Piata Progresu, a primit miercuri avizul Comisiei Tehnice de Urbanism.Tronsonul va porni de la ...
Al 2-lea tronson al Diametralei Nord-Sud, autostrada care va face legatura intre Piata Victoriei de Piata Progresu, a primit miercuri avizul Comisiei Tehnice de Urbanism.Tronsonul va porni de la Podul Hasdeu, va trece printr-un tunel lung de 850 de metri si va ajunge la Piata Progresul.In tunel se va intra din dreptul Institutului Cantacuzino, pasajul subteran urmand sa treaca pe sub curtea Palatului Parlamentului printre Catedrala Mantuirii Neamului si Parlament, si va iesi pe Bulevardul Uranus. In subteran se va circula pe doua benzi pe sens iar la suprafata pe cate trei benzi pe sens. Intre Hasdeu, Izvor si Natiunile Unite urmeaza sa fie amenajat un sens giratoriu, iar Bulevardul Izvor urmeaza sa fie largit. Arhitectul Sorin Gabrea a mai precizat ca denumirea corecta pentru constructia lui Oprescu ar fi "artera urbana tangenta la nucleul central istoric constituit".
Potrivit acestuia, pentru constructia celui de al doilea tronson al Diametralei Nord-Sud si-au dat acordul SRI, Palatul Parlamentului, Patriarhia, Serviciile Speciale si Ministerul Culturii. Lucrarile de constructii vor putea incepe dupa ce se vor mai obtine si restul de avize iar Consiliul General al Municipiului Bucuresti va aproba Planul Urbanistic Zonal (PUZ). Conform studiului de fezabilitate, lucrarile de constructie vor costa 153 de milioane de euro.
Traseul viitoarei autostrazi incepe din Piata Victoriei, trece pe strazile Buzesti, Berzei, Mircea Vulcanescu, Calea Plevnei, Vasile Parvan pana la Podul Hasdeu, unde intra in subteran si iese in apropiere de Piata Cosbuc, bulevardul Tudor Vladimirescu, Rahova si ajunge la Piata Progresu.

Cartea verde a Contabilitatii varianta online

Autoturisme pe firma Regim fiscal-contabil

Manual de politici contabile - Stick USB
Intreaga constructie va avea o lungime de 12, 5 kilometri, va avea doua benzi de circulatie pe sens, linie dubla de tramvai, piste pentru biciclisti, trotuare largi de trei metri, spatii verzi de un metru si va fi strabatuta de soferi in doar 20 de minute.

Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
Editorial - Ciucuri si cauciucuri de iarnaAu fost stabilite costurile ...O categorie noua de produse ar putea beneficia de TVA zeroCum aplicam practic Ordinul ANAF 59/2014?Plan national de relansare economica. Guvernul sprijina firmele prin acordare de granturi si instrumente de asigurare a lichiditatiiUltimele articole
Valoarea arieratelor nerecuperabile din TVA a ajuns la 7,1 miliarde de leiDeclaratiile premierului Grindeanu la intalnirea cu marii investitori romani si concluzii privind legea preventieiEditorial: Mai multe autostrazi: chiar douaCand intram in zona euro?Transportul de marfa, la control! Amenzi in cadrul proiectului Transport Security Activities
Atentie, contabili!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"TVA exigibil si neexigibil. Corelatii intre decontul de TVA si balanta. Cum procedam"