Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Al 2-lea tronson al Diametralei Nord-Sud, autostrada care va face legatura intre Piata Victoriei de Piata Progresu, a primit miercuri avizul Comisiei Tehnice de Urbanism.Tronsonul va porni de la ...
Al 2-lea tronson al Diametralei Nord-Sud, autostrada care va face legatura intre Piata Victoriei de Piata Progresu, a primit miercuri avizul Comisiei Tehnice de Urbanism.Tronsonul va porni de la Podul Hasdeu, va trece printr-un tunel lung de 850 de metri si va ajunge la Piata Progresul.In tunel se va intra din dreptul Institutului Cantacuzino, pasajul subteran urmand sa treaca pe sub curtea Palatului Parlamentului printre Catedrala Mantuirii Neamului si Parlament, si va iesi pe Bulevardul Uranus. In subteran se va circula pe doua benzi pe sens iar la suprafata pe cate trei benzi pe sens. Intre Hasdeu, Izvor si Natiunile Unite urmeaza sa fie amenajat un sens giratoriu, iar Bulevardul Izvor urmeaza sa fie largit. Arhitectul Sorin Gabrea a mai precizat ca denumirea corecta pentru constructia lui Oprescu ar fi "artera urbana tangenta la nucleul central istoric constituit".
Potrivit acestuia, pentru constructia celui de al doilea tronson al Diametralei Nord-Sud si-au dat acordul SRI, Palatul Parlamentului, Patriarhia, Serviciile Speciale si Ministerul Culturii. Lucrarile de constructii vor putea incepe dupa ce se vor mai obtine si restul de avize iar Consiliul General al Municipiului Bucuresti va aproba Planul Urbanistic Zonal (PUZ). Conform studiului de fezabilitate, lucrarile de constructie vor costa 153 de milioane de euro.
Traseul viitoarei autostrazi incepe din Piata Victoriei, trece pe strazile Buzesti, Berzei, Mircea Vulcanescu, Calea Plevnei, Vasile Parvan pana la Podul Hasdeu, unde intra in subteran si iese in apropiere de Piata Cosbuc, bulevardul Tudor Vladimirescu, Rahova si ajunge la Piata Progresu.
Ghidul Practic al Monografiilor Contabile 2024
Balanta de verificare de la A la Z Analize corelatii studii de caz
Registrul de Evidenta Fiscala PFA
Intreaga constructie va avea o lungime de 12, 5 kilometri, va avea doua benzi de circulatie pe sens, linie dubla de tramvai, piste pentru biciclisti, trotuare largi de trei metri, spatii verzi de un metru si va fi strabatuta de soferi in doar 20 de minute.
Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
Valoarea arieratelor nerecuperabile din TVA a ajuns la 7,1 miliarde de leiMinistri muritori de foameCum aplicam practic Ordinul ANAF 59/2014?Declaratiile premierului Grindeanu la intalnirea cu marii investitori romani si concluzii privind legea preventieiDiurna. Care este valoarea maxima legala?Ultimele articole
Plan national de relansare economica. Guvernul sprijina firmele prin acordare de granturi si instrumente de asigurare a lichiditatiiO categorie noua de produse ar putea beneficia de TVA zeroEditorial: Mai multe autostrazi: chiar douaCand intram in zona euro?Transportul de marfa, la control! Amenzi in cadrul proiectului Transport Security ActivitiesAtentie contabili!
Modificari importante privind cotele de TVA!Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Decontul precompletat de TVA. Noutati 2025 + studii de caz"