Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Pentru orice firma, gestiunea furnizorilor este unul dintre elementele vitale ale companiei. Un fel de sistem circulator care trebuie sa oxigeneze la timp intregul organism pentru a putea functiona la parametrii corecti. Mai ales cand vorbim despre firme care detin stocuri, au activitate de productie si au achizitii sau vanzari frecvente, in cantitati mici si diferite.
Intr-o astfel de companie, gestionarea furnizorilor este extrem de costisitoare, atat ca timp cat si ca volum de documente procesate. De obicei este nevoie de o persoana dedicata care sa pregateasca receptiile, sa intocmeasca actele necesare, sa urmareasca si sa gestioneze eventualele retururi sau corectii. Nu mai vorbim despre facturi platite la timp.
In acelasi timp, la fel de importanta este gestionarea clientilor, a facturilor platite de catre acestia si a produselor primite de ei, pentru a fi evitate problemele de cash flow ce pot aparea din cauza eventualelor sincope.
Daca avem gestiunea intr-o aplicatie gazduita in cloud, de genul celei oferite de Smart Bill (...vezi aici cum arata aplicatia >>) lucrurile se simplifica destul de mult. Sistemul este intuititv si ofera o serie de automatizari extrem de utile. Aveti mai jos cateva dintre exemplele si explicatiile cele mai folositoare.
1. Introducerea datelor
Atunci cand ne bazam pe introducerea manuala a datelor vor aparea, cu siguranta, erori. Stim cu totii din experienta ca numai cine nu munceste nu gresteste. Doar ca, in acest domeniu, o eroare poate costa destul de mult.
Aplicatia de gestiune si facturare oferita de Smart Bill ne pune la dispozitie o serie de automatizari care faciliteaza introducerea datelor:
-
In formatul facturii de vanzare este disponibila direct din fereastra facturii optiunea de descarcare de gestiune. Daca o bifam, se genereaza automat descarcarea.
Totul despre documentele de contabilitate primara Solutii de organizare a gestiunilor
Consilier Taxe si Impozite pentru Contabili 12 actualizari
Balanta de verificare de la A la Z Analize corelatii studii de caz
-
Tot in formatul facturii avem optiunea de incasare partiala /totala. Prin intermediul ei se poate inregistra si aceasta operatiune de trezorerie. Astfel, vom scapa de o operatiune suplimentara.
Atunci cand emitem facturi catre un client care a mai facut achizitii de la firma noastra, sistemul ne propune automat seria facturii utilizata anterior pentru acesta. Evident, o putem schimba daca este nevoie. (...detalii gasiti aici >>)
- In fiecare fereastra avem posibilitatea de a opta asupra urmatorelor operatiuni posibile si firesti.
Spre exemplu, in fereastra facturii putem alege astfel:
- Adauga stornare
- Creeaza pe baza de chitante
- Creeaza pe baza de proforma
-
Creeaza pe baza de avize
Optiuni de acest tip sunt disponibile in aproape fiecare fereastra.
2. Comunicarea in format electronic
Daca lucrati foarte mult folosind documente completate manual pe hartie, fara sa apelati la o solutie electronica, veti avea de pierdut din mai multe puncte de vedere:
- va trebui sa va intalnitii cu partenerii pentru a face schimb de documente pe hartie, in loc sa economisiti timp trimitandu-le pe mail; chiar si daca apelati la scanarea lor, tot nu este o solutie fezabila. Veti pierde timp cu scanarea si pe de alta parte, clientii tot vor avea nevoie de o varianta acceptabila fiscal.
- veti avea costuri importante cu expedierile postale, intarzieri in trimitere/primire, cu consecinte neplacute asupra raportarilor contabile;
- imaginea firmei va fi afectata daca facturile trimise nu indica profesionalism in fiecare detaliu al afacerii.
In aplicatia Smart Bill se pot face urmatoarele:
- gestionare online a facturilor emise- inclusiv expedierea in acest format catre clienti;
- comunicarea lor catre clienti, in varianta electronica;
- atentionari asupra facturilor scadente;
In plus, facturile arata profesionist si se pot adapta politicii de marketing si imaginii firmei.
...click AICI pentru a testa aplicatia Smart Bill >>
Din meniul Configurari puteti selecta Notificari clienti:
Apoi puteti seta pana la 3 notificari automate care sa fie trimise clientilor:
Mesajul poate fi personalizat asa cum doriti: textul mesajului, campurile cu detaliile facturii care sa apara in mesaj, data la care sa se trimita notificarile si subiectul mesajului.
In mod similar, tot in meniul Configurari exista optiunea Email. Aceasta permite expedierea de documente catre parteneri, beneficiind de aceasi flexibilitate in editarea mesajului ca si in cazul notificarilor.
In cazul in care doriti acest lucru, documentele se pot transmite pe email direct din Smart Bill, fara sa mai fie necesara vreo configurare de server. (...vezi aici detalii >>)
Documentele se trimit in mod implicit sub forma unui link ce poate fi accesat de catre client.
3. Continuitate in gestiunea stocurilor
Gestiunea furnizorilor si a clientilor nu se opreste la inregistrarea facturilor de achizitii si de vanzare ci are o continuitate mult mai importanta in gestiunea stocurilor.
Iata un exemplu: o achizitie de la un furnizor de materiale genereaza o receptie de produse, care intra pe stoc alaturi de alte produse similare si care apoi sunt vandute in etape diferite catre clienti diferiti.
Pe tot acest parcurs stocurile trebuie urmarite, astfel incat un gestionar trebuie sa stie in orice moment ce produse are in stoc si la ce pret.
Toata aceasta raspundere gestionara poate fi trasferata unui gestionar electronic. Luand in continuare spre analiza aplicatia Smart Bill putem completa si sistemul de gestiune electronica si cu atributul "on-line", astfel ca pe langa avantajele automatizarii poti sa beneficiezi si de cele generate de cloud.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
Atentie la descarcarea de gestiune: metode, documente si tipuri de gestiuneAm preluat contabilitatea unei firme: folosim Excelul sau un soft specializat?Ne mutam Gestiunea in Cloud? Cu ce ne ajuta si ce ne ofera in plus?Avem gestiunea in Cloud: cat de repede si usor facem retururile si stornarea?Factura - cel mai simplu mod de realizare: intr-un program de facturare onlineUltimele articole
Nu ai inca Gestiunea in cloud? Mai gandeste-te! 37 de motive ca sa folosesti APLICATIA SMART BILLCum tinem gestiunea: cantitativ sau global? En detail sau en gros? Tip magazin sau tip depozit?Totul despre Discountul inregistrat pe Factura. Cum procedam daca avem gestiunea in cloud?Articole similare
Factura - cel mai simplu mod de realizare: intr-un program de facturare onlineAntrepozitul de TVAArticole similare
Am preluat contabilitatea unei firme: folosim Excelul sau un soft specializat?Cum tinem gestiunea: cantitativ sau global? En detail sau en gros? Tip magazin sau tip depozit?Atentie la descarcarea de gestiune: metode, documente si tipuri de gestiuneTotul despre Discountul inregistrat pe Factura. Cum procedam daca avem gestiunea in cloud?Factura - cel mai simplu mod de realizare: intr-un program de facturare onlineUltimele articole
Nu ai inca Gestiunea in cloud? Mai gandeste-te! 37 de motive ca sa folosesti aplicatia SMART BILLAvem gestiunea in Cloud: cat de repede si usor facem retururile si stornarea?Ne mutam Gestiunea in Cloud? Cu ce ne ajuta si ce ne ofera in plus?Articole similare
Factura - cel mai simplu mod de realizare: intr-un program de facturare onlineTotul despre Discountul inregistrat pe Factura. Cum procedam daca avem gestiunea IN CLOUD?Avem gestiunea IN CLOUD: cat de repede si usor facem retururile si stornarea?Noua versiune Revisal. Raspunsuri cu privire la situatiile frecvente ce pot aparea in timpul utilizarii aplicatieiAtentie la descarcarea de gestiune: metode, documente si tipuri de gestiuneUltimele articole
5 motive sa treci la o aplicatie de pontaj si resurse umanePlatforma de administrare a training-urilor - Un instrument de imputernicire a angajatilor si Training ManagerilorNu ai inca Gestiunea IN CLOUD? Mai gandeste-te! 37 de motive ca sa folosesti aplicatia Smart BillAm preluat contabilitatea unei firme: folosim Excelul sau un soft specializat?Cum tinem gestiunea: cantitativ sau global? En detail sau en gros? Tip magazin sau tip depozit?Atentie contabili!
Modificari importante privind cotele de TVA!Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Decontul precompletat de TVA. Noutati 2025 + studii de caz"