Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
In cele ce urmeaza sunt redate mai multe linii generale legate de Anexa nr.2 conform OMFP nr.2795/ 2011 privind stabilirea criteriilor pentru conditionarea inregistrarii in scopuri de TVA.
1.Spatiul cu destinatie de sediu social
a) in proprietate sau in cadrul unui contract de leasing financiar
b) inchiriat, concesionat ori utilizat in cadrul unui contract de leasing operational sau, dupa caz, in cadrul unui contract de comodat pe o perioada mai mica de 1 an
c) inchiriat, concesionat ori utilizat in cadrul unui contract de leasing operational sau, dupa caz, in cadrul unui contract de comodat pe o perioada egala sau mai mare de 1 an
d) stabilit temporar la sediul profesional al avocatului
2.Detineti spatii cu destinatia de sedii secundare declarate?
Nr. Documentului de detinere legala a spatiului cu destinatie de sediu social
3.Spatii cu destinatia de sedii secundare detinute
Manualul Contabilului Incepator - stick USB
Operare SAGA Exemple practice si recomandari
Impozitarea veniturilor din chirii 2024
a) in proprietate sau in cadrul unui contract de leasing financiar
b) inchiriate, concesionate ori utilizate in cadrul unui contract de leasing operational sau, dupa caz, in cadrul unui contract de comodat pe o perioada mai mica de 1 an
c) inchiriate, concesionate ori utilizate in cadrul unui contract de leasing operational sau, dupa caz, in cadrul unui contract de comodat pe o perioada egala sau mai mare de 1 an
4.Exista asociati si/sau administratori*), care au detinut/ detin calitatea de asociat si/ sau administrator la alte societati
a) lichidate
b) la care a fost declansata procedura insolventei
c) in inactivitate temporara inscrisa la Registrul Comertului
Anexa poate fi consultata aici.
Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Rating:
Nota: 4.75 din 5 din 2 voturi
Articole similare
Locul achizitiei intracomunitare de bunuriIn atentia celor inregistrati in scopuri de TVA: se apropie termenul pentru Declaratia 092Ajustare TVA stocuri la anularea inregistrarii in scopuri de TVA. Cum procedam?Noutati fiscale: 20 de criterii noi de la ANAF pentru inregistrarea unei firme in scopuri de TVACe modifica Ordinul ANAF nr. 418 din 2012 privind Declaratia 311Ultimele articole
Joi, 10 august 2023, termenul limita pentru depunerea formularelor de inregistrare/anulare a inregistrarii in scopuri de TVAAspecte de avut in vedere dupa inregistrarea in scopuri de TVA: ajustarea TVAAchizitie intracomunitara cu TVA. Cum se inregistreaza corect factura receptionata?Cod de TVA utilizat pentru facturare in Declaratia 390. Prestari intracomunitare de servicii. Studiu de cazAchizitii materiale/servicii cu bonuri fiscale care nu contin codul de inregistrare in scop de TVA. Studiu de cazAtentie contabili!
Modificari importante privind cotele de TVA!Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Cote de TVA aplicabile de la 1 ianuarie 2024. Noutati fiscale si Scutiri de TVA"