Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
In cele ce urmeaza sunt redate mai multe linii generale legate de Anexa nr.2 conform OMFP nr.2795/ 2011 privind stabilirea criteriilor pentru conditionarea inregistrarii in scopuri de TVA.
1.Spatiul cu destinatie de sediu social
a) in proprietate sau in cadrul unui contract de leasing financiar
b) inchiriat, concesionat ori utilizat in cadrul unui contract de leasing operational sau, dupa caz, in cadrul unui contract de comodat pe o perioada mai mica de 1 an
c) inchiriat, concesionat ori utilizat in cadrul unui contract de leasing operational sau, dupa caz, in cadrul unui contract de comodat pe o perioada egala sau mai mare de 1 an
d) stabilit temporar la sediul profesional al avocatului
2.Detineti spatii cu destinatia de sedii secundare declarate?
Nr. Documentului de detinere legala a spatiului cu destinatie de sediu social
3.Spatii cu destinatia de sedii secundare detinute
Examen Consultant Fiscal 2024
Cartea verde a contabilitatii
Ghidul practic al contabilului din domeniul constructiilor
a) in proprietate sau in cadrul unui contract de leasing financiar
b) inchiriate, concesionate ori utilizate in cadrul unui contract de leasing operational sau, dupa caz, in cadrul unui contract de comodat pe o perioada mai mica de 1 an
c) inchiriate, concesionate ori utilizate in cadrul unui contract de leasing operational sau, dupa caz, in cadrul unui contract de comodat pe o perioada egala sau mai mare de 1 an
4.Exista asociati si/sau administratori*), care au detinut/ detin calitatea de asociat si/ sau administrator la alte societati
a) lichidate
b) la care a fost declansata procedura insolventei
c) in inactivitate temporara inscrisa la Registrul Comertului
Anexa poate fi consultata aici.
Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Rating:
Nota: 4.75 din 5 din 2 voturi
Articole similare
Informatii despre leasingul financiar. Cum facem inregistrarile contabile aferente TVA?Inregistrare speciala in scop de TVA servicii intracomunitare. Ce obligatii declarative apar?Vanzare bunuri imobile. In ce conditii e obligatorie inregistrarea in scopuri de TVA?Cine e obligat la plata taxei pentru operatiunile taxabile din RomaniaPlati lunare. Leasing operational. Care sunt inregistrarile contabile?Ultimele articole
Cum se declara TVA-ul de import in SAF-TJoi, 10 august 2023, termenul limita pentru depunerea formularelor de inregistrare/anulare a inregistrarii in scopuri de TVAAspecte de avut in vedere dupa inregistrarea in scopuri de TVA: ajustarea TVAAchizitie intracomunitara cu TVA. Cum se inregistreaza corect factura receptionata?Cod de TVA utilizat pentru facturare in Declaratia 390. Prestari intracomunitare de servicii. Studiu de cazAtentie contabili!
Modificari importante privind cotele de TVA!Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal"