Tags: incadrare in munca, documente necesare incadrarii in munca
Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca a publicat, pe site-ul oficial, formularele necesare in format PDF-inteligent pentru obtinerea subventiei conform OUG 220/2020 -incadrare in munca in perioada 1 ianuarie-1 septembrie 2021.
Regasiti atasate formularele in format PDF-inteligent pentru depunerea documentatiei necesare obtinerii subventiei conform Art. I din OUG 220/2020 - incadrare in munca in perioada 1 ianuarie - 1 septembrie 2021, pe perioada nedeterminata, cu norma intreaga, persoane in varsta de peste 50 de ani ale caror raporturi de munca au incetat din motive neimputabile lor, in perioada starii de urgenta sau de alerta, persoane cu varsta cuprinsa intre 16 si 29 de ani inregistrate ca someri in evidenta agentiilor pentru ocuparea fortei de munca judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, precum si cetateni romani, incadrati in aceleasi categorii de varsta, carora in anul 2020 le-au incetat raporturile de munca cu angajatorii straini de pe teritoriul altor state, din motive neimputabile lor, prin concediere.
Descarca
Procedura de acordare de catre Agentiile pentru Ocuparea Fortei de Munca judetene precum si a municipiului Bucuresti, din bugetul asigurarilor pentru somaj, a sumelor prevazute de art. I alin. (1) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 220/2020 privind aplicarea unor masuri de protectie sociala dupa 1 ianuarie 2021, in contextul raspandirii coronavirusului SARS-CoV-2, precum si pentru modificarea unor acte normative, aprobata prin Ordinul nr. 2/06.01.2021 al Presedintelui Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca.
Documentele se vor transmite electronic la agentia judeteana pentru ocuparea fortei de munca din raza careia angajatorul are sediul social. Adresele de e-mail sunt disponibile
AICI .
Pentru o buna functionalitate a formularelor PDF va rugam sa nu utilizati browserul pentru deschidere ci sa le descarcati si sa folositi aplicatii dedicate (ex: ultima versiune Adobe Reader).
Sursa: ANOFM

de
Redactia InfotvaRedactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Vanzare deseuri intrate cu valoare zero
Intrebare:
In urma achizitiilor de materii prime, materii consumabile, necesare desfasurarii activitatii, rezulta deseuri din ambalaje primare, respectiv hartie/carton/plastic, pe care le valorificam prin vanzare catre o societate colectoare de deseuri. Aceste ambalaje nu sunt facturate de furnizori, nu avem cost de achizitie, si nu le tinem evidenta cantitativ-valorica in gestiune.
De asemenea, in urma procesului de productie mai rezulta si deseuri provenite din prelucrarea...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<Achizitie intracomunitara autoturism cu garantie
Intrebare:
Firma A din Romania face achizitie din UE auto folosit, fabricatie 2020, peste 50000 km.
Vanzatorul emite factura cu pretul X, in dreptul cotei de TVA 19 procente suma 0.
Emite o alta factura - acord pentru plata garantiei TVA in suma Y si un contract unde sunt specificate suma X fara TVA si suma Y aferenta TVA.
Intelegerea este: platesti toata suma X plus Y, primesti auto si iti returnez TVA cand faci dovada ca auto ajunge in statul membru...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<Regimul fiscal al sponsorizarilor
Intrebare:
O societate avand ca obiect de activitate servicii de inginerie si consultanta tehnica doreste sa sponsorizeze o activitate organizata de o asociatie inscrisa in Registrul entitatilor de cult in vederea desfasurarii unei conferinte internationale. Care sunt documentele necesare in vederea efectuarii sponsorizarii si care sunt implicatiile din punct de vedere fiscal?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<IMCA modificari preconizate
Intrebare:
Avand in vedere toate modificarile fiscale din ultima vreme, doresc sa stiu daca ramane impozitul minim pe cifra de afaceri (IMCA) pentru companiile care inregistreaza CA peste 50 milioane de euro/an.
Mentionam ca la trim III - avem o cifra de afaceri de 40 milioane de euro.
Calculul IMCA este destul de complex, ne puteti ajuta cu o monografie?
Multumesc.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<Cerere de reactivare cod tva
Intrebare:
In situatia persoanelor impozabile carora le-a fost anulata inregistrarea in scopuri de TVA din cauza datoriilor acumulate. Dupa stingerea datoriilor vrea sa opteze inregistrarea cu scopul de TVA. Declaratia D700 recipisa are eroarea urmatoare: 1 982294543 B.VII. Neconcordanta intre modul de inchidere TVA si cazul de reinregistrare precizat. Cum trebuie completata corect declaratia?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<