Tags: incadrare in munca, documente necesare incadrarii in munca
Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca a publicat, pe site-ul oficial, formularele necesare in format PDF-inteligent pentru obtinerea subventiei conform OUG 220/2020 -incadrare in munca in perioada 1 ianuarie-1 septembrie 2021.
Regasiti atasate formularele in format PDF-inteligent pentru depunerea documentatiei necesare obtinerii subventiei conform Art. I din OUG 220/2020 - incadrare in munca in perioada 1 ianuarie - 1 septembrie 2021, pe perioada nedeterminata, cu norma intreaga, persoane in varsta de peste 50 de ani ale caror raporturi de munca au incetat din motive neimputabile lor, in perioada starii de urgenta sau de alerta, persoane cu varsta cuprinsa intre 16 si 29 de ani inregistrate ca someri in evidenta agentiilor pentru ocuparea fortei de munca judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, precum si cetateni romani, incadrati in aceleasi categorii de varsta, carora in anul 2020 le-au incetat raporturile de munca cu angajatorii straini de pe teritoriul altor state, din motive neimputabile lor, prin concediere.
Descarca
Procedura de acordare de catre Agentiile pentru Ocuparea Fortei de Munca judetene precum si a municipiului Bucuresti, din bugetul asigurarilor pentru somaj, a sumelor prevazute de art. I alin. (1) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 220/2020 privind aplicarea unor masuri de protectie sociala dupa 1 ianuarie 2021, in contextul raspandirii coronavirusului SARS-CoV-2, precum si pentru modificarea unor acte normative, aprobata prin Ordinul nr. 2/06.01.2021 al Presedintelui Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca.
Documentele se vor transmite electronic la agentia judeteana pentru ocuparea fortei de munca din raza careia angajatorul are sediul social. Adresele de e-mail sunt disponibile
AICI .
Pentru o buna functionalitate a formularelor PDF va rugam sa nu utilizati browserul pentru deschidere ci sa le descarcati si sa folositi aplicatii dedicate (ex: ultima versiune Adobe Reader).
Sursa: ANOFM

de
Redactia InfotvaRedactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Preturi medii produse arenda
Intrebare:
Potrivit art. 84 alin. 5 din Codul fiscal, se folosesc preturile medii ANAF stabilite de consiliile locale ale comunelor. Daca o societate este inregistrata in judetul Galati, iar terenurile luate in arenda sunt de pe raza judetului Braila, care este pretul de referinta de pe raza judetului Galati sau Braila? Unde se precizeaza acest lucru? Multumim!
vezi AICI raspunsul specialistilor <<Tratament fiscal corectie servicii intracomunitare
Intrebare:
Societatea noastra, X_RO vinde role de produs tiparit catre client Y_Germania in baza unei comenzi ferme (nu avem contract cu clauze).
Se constata ca sensul rolelor nu este corect, clientul Y_Germania apleaza la o alta entitate Z_Germania care rebobineaza rolele si emite factura servicii catre societatea X_RO.
Factura emisa de Z_Germania contine TVA, nu este mentionat "taxare inversa".
Cum este cel mai sigur sa procedam in...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<Implementare sistem integrat ERP
Intrebare:
Societate platitoare de impozit pe profit, achizitioneaza licente pentru implementarea unui sistem integrat ERP. Aceste licente sunt valabile doar pe perioada implementarii. Care este tratamentul contabil al acestor licente? Se pot inregistra in investitii in curs, iar la finalul implementarii valoarea acestora se va regasi in contul 208, unde vom inregistra si valoarea de achizitie a softului? Daca se duc in cont 208 cum se amortizeaza? Sau le putem considera niste cheltuieli ale...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<