Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
O societate comerciala platitoare de impozit pe profit are urmatoarea situatie: a inregistrat o pierdere de 40 lei in 2018, profit de 80 lei in 2019, in T1 2020 profit de 60 lei. A achitat impozit pe profit pentru 2019 si T1 2020 fara sa ia in considerare pierderea de recuperat din 2018. La sfarsitul T2 2020 inregistreaza o pierdere cumulata de la inceputul anului. In aceste conditii, in acest moment, societatea are de recuperat de la bugetul statului conform D 101 din 2018 si conform Registrului de evidenta fiscala dupa T2 2020 o anumita suma platita in plus. Pe 28 iulie 2020 societatea intra in faliment/lichidare. In perioada lichidarii societatea nu va mai avea venituri si doreste recuperarea creantei sale de la bugetul de stat. Cum si cand se poate proceda pentru recuperarea acestei creante? Se poate depune D 101 la data intrarii in lichidare in care se inscriu datele conform Registrului de evidenta fiscala? Care sunt sansele de recuperare in acest moment? Care este intreaga procedura ce trebuie urmata pentru recuperarea creantei? Va rog sa tineti cont de faptul ca lichidarea societatii se va incheia cel mai probabil pana la sfarsitul anului. Multumesc.
![Manual de politici contabile - Stick USB](https://www.rs.ro/dbimg/product/1934-manual-de-polit.png)
Manual de politici contabile - Stick USB
![Ghidul practic al contabilului din domeniul constructiilor](https://www.rs.ro/dbimg/product/3096-ghidul-practic-.png)
Ghidul practic al contabilului din domeniul constructiilor
![Contabilitatea organizatiilor non-profit](https://www.rs.ro/dbimg/product/1977-contabilitatea-.png)
Contabilitatea organizatiilor non-profit
![Redactia Infotva](https://infotva.manager.ro/images/autori//redactia-infotvaautor_avatar.png)
Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Rating:
Nota: 3.9 din 5 din 5 voturi
Articole similare
Ce trebuie sa stii despre Declaratia 112Articole similare
Taxare inversa livrare SOCIETATE IN FALIMENTSOCIETATE IN FALIMENT: inregistrarea evaluarii activelor si scutirea/ajustarea TVAA fost facuta corect achizitia de la o SOCIETATE IN FALIMENT?Articole similare
Operatiuni cuprinse in sfera de aplicare a taxei: locul livrarii de bunuriOUG nr.25: Impozit pe veniturile microintreprinderilorCand suntem obligati sa detinem casa de marcat?Obligatii declarative pentru stabilirea perioadelor fiscale si regimurilor de impunere in 2015!Venituri cuprinse in plafonul de 33% din salariul de baza de la 1 ianuarie 2023Ultimele articole
ITM: Infomatii utile pentru angajat si angajator, cu privire la perioada de probaE-Transport: Prin OUG 87/2024 s-a decis amanarea sanctiunilor pana la 1 ianuarie 2025E-Factura: Ce inregistrari contabile sunt necesare pentru facturile platite care NU sunt transmise in SPV?Finantele propun cresterea subventiei la acciza pentru combustibil de la 13 la 20 de baniImportant pentru firme! Masuri de protectie pe timp de canicula![Cote de TVA aplicabile de la 1 ianuarie 2024. Noutati fiscale si Scutiri de TVA](https://media.rs.ro/filemanagerraport/Info TVA/FAB cop rap231108160950.png)
Atentie contabili!
Modificari importante privind cotele de TVA!Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Cote de TVA aplicabile de la 1 ianuarie 2024. Noutati fiscale si Scutiri de TVA"