keyboard_double_arrow_right

Atentie, contabili!

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit
"PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal"!

Adauga adresa de email si DESCARCA GRATUIT raportul realizat de specialisti

PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal
keyboard_double_arrow_left

ANOFM: Informatii UTILE pentru absolventii promotiei 2020, cu privire la acordarea indemnizatiei de SOMAJ

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
de Redactia Infotva la 18 Iun. 2020 Exclusiv
Tags: indemnizatii de somaj

Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca a transmis recent, printr-un comunicat de presa, cateva informatii importante cu privire la acordarea indemnizatiilor de somaj pentru absolventii promotiei 2020.

Absolventii institutiilor de invatamant in varsta de minimum 16 ani pot beneficia de o indemnizatie de somaj in cuantum de 250 lei/ luna, pentru o perioada de 6 luni, daca se inregistreaza la agentia pentru ocuparea fortei de munca din raza careia isi au domiciliul, in termen de 60 de zile calendaristice de la data absolvirii, ca persoana in cautarea unui loc de munca.

ATENTIE! Inregistrarea ca persoana aflata in cautarea unui loc de munca este o etapa prealabila si obligatorie in vederea obtinerii facilitatilor acordate potrivit Legii nr. 76/2002 privind sistemul asigurarilor pentru somaj si stimularea ocuparii fortei de munca.

In cazul absolventilor de liceu, indiferent daca au promovat sau nu au promovat examenul de Bacalaureat, termenul pentru inscrierea la agentiile teritoriale ANOFM este de 60 de zile de la incheierea cursurilor claselor terminale din invatamantul liceal. Elevii care nu au situatia scolara incheiata la toate materiile, se pot inregistra in evidentele agentiei in termen de 60 de zile de la data promovarii examenului de corigenta, data inscrisa in adeverinta eliberata de institutia de invatamant.

In cazul absolventilor de studii superioare, termenul de 60 de zile in interiorul caruia trebuie sa se inregistreze la agentiile de ocupare incepe de la finalizarea studiilor anului terminal sau de la data promovarii examenului de licenta (daca persoana promoveaza examenul de licenta in termen de 12 luni de la finalizarea studiilor).

Actele necesare pentru inregistrarea absolventilor in evidentele agentiilor teritoriale ale ANOFM ca persoane aflate in cautarea unui loc de munca, sunt:
1 – Carte de identitate;
2 – Actele de studii / Adeverinta eliberata de la secretariatul instititutiei scolare care atesta absolvirea;
3 - Declaratie pe proprie raspundere, sub sanctiunile aplicate faptei de fals in declaratii, ca persoana nu are restrictii medicale care o impiedica sa presteze munca sau ca are eventuale restrictii medicale care o impiedica sa presteze o anumita munca (document atasat).

In vederea acordarii serviciilor de mediere, persoanele inregistrate in evidentele ANOFM vor completa o cerere dupa modelul atasat (Anexa 9 din HG nr. 174/2002).

Prin absolvent al unei institutii de invatamant se intelege persoana care a obtinut o diploma sau un certificat de studii, in conditiile legii, in una dintre institutiile de invatamant gimnazial, profesional, special, liceal, postliceal sau superior, de stat ori particular, autorizat sau acreditat in conditiile legii.

Absolventii institutiilor de invatamant si absolventii scolilor speciale, in varsta de minimum 16 ani, care in termen de 60 de zile de la absolvire se inregistreaza la agentiile pentru ocuparea fortei de munca si in acest termen se angajeaza cu norma intreaga pentru o perioada mai mare de 12 luni, beneficiaza de o prima de insertie egala cu de 3 ori valoarea indicatorului social de referinta in vigoare la data incadrarii (1500lei). Plata se efectueaza in doua transe: prima dupa incadrare si a doua dupa cele 12 luni.

Sursa: ANOFM
 
Redactia Infotva de Redactia Infotva
Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri




Urmareste-ne pe Google News

PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal

Atentie contabili!

Modificari importante privind cotele de TVA!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!

Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal" 
Rentrop ∧ Straton
Club Contabilitate

[x]

Informatii vitale despre TVA: deducerea si rambursarea TVA, baza de impozitare, scutiri si operatiuni scutite de TVA.

Atentie contabili!

PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal Modificari importante privind planul de conturi!

Descarca GRATUIT Raportul Special!

"PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016