Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!

Clientii nemultumiti vor mandata avocatii sa negocieze cu bancile si, eventual, sa ii reprezinte in procese colective, dupa ce unele discutii purtate direct cu reprezentantii institutiilor de credit ...
Clientii nemultumiti vor mandata avocatii sa negocieze cu bancile si, eventual, sa ii reprezinte in procese colective, dupa ce unele discutii purtate direct cu reprezentantii institutiilor de credit nu au ajuns la niciun rezultat.
"Luni voi semna contractul de asistenta juridica, pentru circa 300 de clienti ai BCR. Totodata, lista clientilor Volksbank cu care voi semna in curand a fost limitata de asemenea la aproximativ 300 de persoane, din cauza ca s-ar depasi anumite limite de gestionare administrativa a unui eventual proces", a declarat pentru Mediafax avocatul Gheorghe Piperea.
El a precizat ca va exista o incercare de negociere, iar daca aceasta va esua atunci se va ajunge la proces.
Piperea a spus ca plangerile clientilor nu au nicio legatura cu Ordonanta de Urgenta 50 privind creditele de consum, ci cu unele clauze, considerate abuzive, care incalca legi mai vechi.
"De exemplu, in unele contracte dobanda este variabila si stabilita in functie de indicele de referinta al bancii, afisat doar la sediul institutiei. O lege din anul 2000 stabileste ca clauzele opace, confuze, care depind de banca sunt nule", a aratat avocatul.
Totodata, el spera ca bancile vor fi suficient de responsabile si atente astfel incat sa se evite procesele, care ar fi "un cosmar" pentru toata lumea.
"Astfel de procese prezinta un risc reputational pentru banca si sistemul bancar in totalitate", a apreciat avocatul.

Cartea verde a Contabilitatii varianta online

Manual de politici contabile - Stick USB

PortalContabilitate ro - acces 12 luni consultanta in scris si telefonica 30 intrebari
Clientii Volksbank sunt primii care au inceput o ampla ofensiva impotriva bancii, prin organizarea in grupuri pe internet unde discuta despre problemele pe care le intampina in relatia cu institutia de credit. Ulterior, exemplul lor a fost urmat de clienti ai BCR, Bancpost, Raiffeisen si Banca Transilvania.
Sursa: Mediafax

Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
Codul fiscal 2008 - Capitolul XIV. Dispoziti finale - art. 295-296Locul operatiunilor cuprinse in sfera de aplicare a TVAMare atentie! Firmele care au trecut la impozit pe profit NU pot redeveni microintreprinderiOUG nr.53/2020- Noi masuri cu impact fiscal. Prelungirea perioadei de acordare a indemnizatiei de somajMicrointreprindere in 2025. Ce conditii trebuie sa indeplineasca firmele la 31 decembrie 2024Ultimele articole
Cota TVA cafea. Este de 9% sau de 19% in 2025?SAF-T: Noi categorii de contribuabili vor fi EXCEPTATE de la depunerea D406Declaratia 070. Termen depunere si instructiuni de completareSAF-T in 2025. Pentru o casa de ajutor reciproc (CAR) se depune D406 din ianuarie 2025?SAF-T in 2024. ONG-urile nonprofit sunt obligate sa depuna D406?Articole similare
NU se mai plateste TVA retroactivNumarul clientilor nemultumiti ai bancilor organizati in grupuri pe internet a trecut de 12.000. Detalii aici
Atentie, contabili!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Decontul precompletat de TVA. Noutati 2025 + studii de caz"