Tags: incadrare in munca, documente necesare incadrarii in munca
Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca a publicat, pe site-ul oficial, formularele necesare in format PDF-inteligent pentru obtinerea subventiei conform OUG 220/2020 -incadrare in munca in perioada 1 ianuarie-1 septembrie 2021.
Regasiti atasate formularele in format PDF-inteligent pentru depunerea documentatiei necesare obtinerii subventiei conform Art. I din OUG 220/2020 - incadrare in munca in perioada 1 ianuarie - 1 septembrie 2021, pe perioada nedeterminata, cu norma intreaga, persoane in varsta de peste 50 de ani ale caror raporturi de munca au incetat din motive neimputabile lor, in perioada starii de urgenta sau de alerta, persoane cu varsta cuprinsa intre 16 si 29 de ani inregistrate ca someri in evidenta agentiilor pentru ocuparea fortei de munca judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, precum si cetateni romani, incadrati in aceleasi categorii de varsta, carora in anul 2020 le-au incetat raporturile de munca cu angajatorii straini de pe teritoriul altor state, din motive neimputabile lor, prin concediere.
Descarca
Procedura de acordare de catre Agentiile pentru Ocuparea Fortei de Munca judetene precum si a municipiului Bucuresti, din bugetul asigurarilor pentru somaj, a sumelor prevazute de art. I alin. (1) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 220/2020 privind aplicarea unor masuri de protectie sociala dupa 1 ianuarie 2021, in contextul raspandirii coronavirusului SARS-CoV-2, precum si pentru modificarea unor acte normative, aprobata prin Ordinul nr. 2/06.01.2021 al Presedintelui Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca.
Documentele se vor transmite electronic la agentia judeteana pentru ocuparea fortei de munca din raza careia angajatorul are sediul social. Adresele de e-mail sunt disponibile
AICI .
Pentru o buna functionalitate a formularelor PDF va rugam sa nu utilizati browserul pentru deschidere ci sa le descarcati si sa folositi aplicatii dedicate (ex: ultima versiune Adobe Reader).
Sursa: ANOFM

de
Redactia InfotvaRedactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Emitere factura servicii de intermediere
Intrebare:
Societatea noastra detine un soft de licitatii unde mai multe companii liciteaza pentru achizitionarea de epave auto. Din sistem se scoate un borderou la sf de luna pe fiecare companie si se doreste facturarea unui comision de intermediere in functie de nr de licitatii castigatoare efectuate de acea companie in luna respectiva.
Intrebare:
1. Din punct de vedere TVA cand este taxa exigibila?
2. Cu ce data ar trebui emisa factura catre...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<Deductibilitatea dobanzii la calculul impozitului pe profit
Intrebare:
SRL cu capital integral strain, in momentul prezent are un imprumut de 8.800.000 Euro de la o societate straina din Grup. Dobanda pe care trebuie sa platim in acest an este de 460.000 Euro. Marea majoritate a imprumutului a fost luat pentru investitii.
Va rog sa ma ajutati daca 100% din dobanda este deductibil la calculul impozitului pe profit? Societatea va inchide anul (avem an financiar modificat) cu profit.
Va multumesc anticipat pentru...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<Transpunere note contabile in SAF-T
Intrebare:
Va rog sa imi prezentati maparea in SAF-T a urmatoarelor nota contabile:
1. Factura de achizitie (din Romania), TVA nedeductibil integral.
Nota contabila:
6051 = 401 100
4426 = 401 19
635 = 4426 19
2. Achizitie intracomunitara de bunuri, DAR bunurile sunt in folosul personal al aministratorului.
Nota contabila:
6588 = 401 100
4426 = 4427 19
6588=...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<Emitere factura ulterior livrare marfa
Intrebare:
Societatea noastra livreaza bunuri catre soc de tipul cash& carry pe baza de aviz. Factura se emite catre client doar dupa ce clientul receptioneaza marfa si ne transmite numarul lui de aviz care trebuie sa se regaseasca pe factura incarcata in e-factura.
Bunurile livrate in data de 30 ale lunii cu aviz ar trebui sa fie facturate pana pe data de15 ale lunii urmatoare cu data avizului. Aici apare problema e-factura care trebuie emisa in termen de 5 zile...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<Scoatere din evidenta creante litigioase
Intrebare:
Pentru a inregistra corect in contabilitate, va rugam sa ne ajutati in clarificarea spetei de mai jos: Care este procedura de scoatere din evidenta contabila a unei creante litigioase in cazul in care exista o sentinta civila definitiva prin care instanta s-a pronuntat si a respins dreptul de recuperare pentru ajustarile de pret aferente situatiilor de lucrari facturate catre beneficiar in 2021, 2022 si 2023? Mentionez ca in baza acestor creante nerecuperate s-au constituit...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<