Tags: portal formulare, noi formulare, formulare obligatorii
Suntem campioni la birocratie! Statul solicita munti de chitante, formulare si adeverinte. Neprezentarea celei mai mici fituici ne transforma in evazionisti in serie.
Din pacate, traim in Romania si activitatea legala a unei firme, mica sau mare, presupune completarea
OBLIGATORIE si extrem de consumatoare de timp,
a unui numar coplesitor de documente! Fie ca esti specializat si atunci fomularele care-ti revin sunt de o anumita
factura - fiscalitate, contabilitate, GDPR, SSM, HR protectia mediului etc., fie esti contabil intr-o firma mica si atunci trebuie sa fii AS in materie de formulare.
De ce vigilenta sporita cand vine vorba despre
formulare? Pentru ca lipsa lor, completarea lor gresita (voluntar sau involuntar) ori neprezentarea lor in termen util la autoritatea de control se pedepseste intotdeauna cu amenzi usturatoare! Cine are nevoie de asemenea “evenimente”?
Acesta este si motivul pentru care un colectiv de
specialisti Rentrop&Straton a ales sa-ti puna la dispozitie un instrument infailibil pentru economisirea timpului:
PortalFormulare.ro – locul unde gasesti
FORMULARUL de care ai nevoie!
Peste 850 de modele de formulare obligatorii, in formatul perfect legal, din diverse domenii de activitate:
? Fiscalitate – Contabilitate
? Juridic
? Legislatia muncii - Salarizare – HR
? SSM - Protectia mediului
? GDPR
Important! Formularele sunt EDITABILE si gata de personalizat si printat!
Indrazneste sa:
- iti simplifici munca
- capeti siguranta actiunilor tale
- economisesti rezerve importante de timp pe care sa le dedici altor activitati
- iti cresti simtitor eficienta spre incatantarea si aprecierea sefilor
- contribui fara efort la indeplinirea obiectivelor firmei.
Cele peste 850 de formulare stocate pe
PortalFormulare.ro, specifice domeniilor ce stau la baza functionarii legale a unei firme, iti asigura acum un suport excelent pentru o munca sustinuta, sigura, lipsita de efort, timpi morti ori amenzi.
Gandit, proiectat si realizat tocmai pentru a deservi toate departamentele firmei,
PortalFormulare.ro se adreseaza in principal:
-contabilului - de toate gradele; directorului economic; inspectorului fiscal; responsabilului financiar; coordonatorului compartimentului financiar; sefului biroului serviciului financiar-contabilitate; sefului departamentului de analiza financiara.
-managerului de HR, managerului / sefului serviciului de salarizare.
In secundar, vizeaza:
-persoanele desemnate sa se ocupe de SSM, protectia mediului, GDPR
-juristi
Ai inteles, nu? E si pentru tine! Si e UNICAT! Grabeste-te sa comanzi acum abonamentul tau! Incepe imediat sa lucrezi mai usor si mai eficient! Acest instrument a fost creat special pentru a-ti usura munca!
Comanda acum abonamentul tau la PortalFormulare.ro! Iti asigura:
- Acces deplin la o baza de date cu peste 850 de modele de formulare editabile (unele dintre ele deja precompletate drept model), conform legislatiei in vigoare, din domeniile amintite
- Posibilitatea de a descarca oricate formular ai nevoie, NELIMITAT, 24/7, pe toata perioada abonamentului!
- Trafic nelimitat in Portal pentru 3 Utilizatori, in baza unui singur abonament platit.
- Serviciul Formulare LA CERERE, direct pe adresa ta de email, pentru siguranta formularelor tale!
Poti solicita modele care nu se regasesc in portal, pe toata perioada abonamentului. Numarul de solicitari posibile catre specialisti difera in functie de durata abonamentului. Primesti raspuns profesionist documentat in 48-72 de ore, in functie de complexitatea solicitarii.
- Newsletter Actualizare formulare – serviciu care actualizeaza automat ce legea o cere un formular deja incarcat in portal si te instiinteaza despre modificarea operata
- Newsletter Adaugare formulare noi – serviciu care imbogateste periodic baza de date a portalului
cu noi modele si are grija sa te anunte.
Solutia ta este UNICUL instrument practic dedicat formularelor profesionist intocmite: PortalFormulare.ro!
![Redactia Infotva](https://infotva.manager.ro/images/autori//redactia-infotvaautor_avatar.png)
de
Redactia InfotvaRedactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: <p>
Societatea cu sediul in Romania, inregistrata in scopuri de TVA in Romania, a efectuat un import de bunuri din Japonia. Transportul s-a facut pe cale maritima pana in Constanta si a fost platit de catre partenerul din Japonia, cu exceptia taxelor de depozitare a marfii in portul din Constanta, care au fost facturate de catre tramsportator, firmei din Romania. Factura emisa de catre transportator, care este o societate inregistrata in scopuri de tva in Danemarca, a fost emisa cu TVA...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: <p>
S-a omis depunerea declaratiei 100 aferenta trimestrului 4 2023, ce avea termen depunere 25.06.2023. Cum se poate trimite declaratia... am incercat sa o trimit in 25.07, imi apare la recipisa cu erori globale si ca nu pot fi depuse 2 declaratii cu acelasi termen de scadenta. Multumesc, astept o solutie pentru a remedia cat mai repede omisiunea.<br />
</p>
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: <p>
S-a infiintat o asociere in participatie intre o societate comerciala platitoare de impozit pe profit si o persoana fizica. Persoana juridica are obligatia de a tine evidenta contabila si de a face calculul impozitului pentru persoana fizica.<br />
Potrivit art. 125 (8) cod fiscal in cazul asocierilor dintre o persoana juridica contribuabil potrivit titlului II - Impozitul pe profit - si o persoana fizica sau orice alta entitate - asociere fara personalitate juridica...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: <p>
O companie cu sediul in Romania (A), vinde bunuri catre o companie din Japonia (B). Compania din Japonia (B) va factura bunurile catre o alta companie din Romania (C).<br />
Fizic bunurile nu vor parasi teritoriul national, fiind livrate de la compania A catre compania C.<br />
Cum tratam aceasta operatiune din punct de vedere al TVA, factura catre compania C din Romania fiind emisa de catre compania B din Japonia.</p>
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: <p>
Conform art. 105, alin.(3) din Legea nr. 46/2008 - Codul silvic, in situatiile in care prejudiciul nu a fost recuperat de ocolul silvic care asigura serviciile silvice sau administrarea fondului forestier, potrivit dispozitiilor OG nr. 92/2003 privind codul de procedura fiscala... acesta se recupereaza... de catre organele fiscale competente subordonate ANAF...<br />
<br />
Ce inseamna recuperarea prejudiciului potrivit OG privind codul de procedura fiscala? La ce se...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: <p>
Va rugam sa ne ajutati sa clarificam obligativitatea, importanta si procedura de intocmire a unui registru de intrari-iesiri in cadrul unei societati comerciale. Poate fi intocmit doar in format electronic? Pot exista consecinte de amenda in situatia in care nu sunt inregistrate chiar toate documentele emise/primite in cadrul societatii? Multumesc!</p>
vezi AICI raspunsul specialistilor <<