Tags: portal formulare, noi formulare, formulare obligatorii
Suntem campioni la birocratie! Statul solicita munti de chitante, formulare si adeverinte. Neprezentarea celei mai mici fituici ne transforma in evazionisti in serie.
Din pacate, traim in Romania si activitatea legala a unei firme, mica sau mare, presupune completarea
OBLIGATORIE si extrem de consumatoare de timp,
a unui numar coplesitor de documente! Fie ca esti specializat si atunci fomularele care-ti revin sunt de o anumita
factura - fiscalitate, contabilitate, GDPR, SSM, HR protectia mediului etc., fie esti contabil intr-o firma mica si atunci trebuie sa fii AS in materie de formulare.
De ce vigilenta sporita cand vine vorba despre
formulare? Pentru ca lipsa lor, completarea lor gresita (voluntar sau involuntar) ori neprezentarea lor in termen util la autoritatea de control se pedepseste intotdeauna cu amenzi usturatoare! Cine are nevoie de asemenea “evenimente”?
Acesta este si motivul pentru care un colectiv de
specialisti Rentrop&Straton a ales sa-ti puna la dispozitie un instrument infailibil pentru economisirea timpului:
PortalFormulare.ro – locul unde gasesti
FORMULARUL de care ai nevoie!
Peste 850 de modele de formulare obligatorii, in formatul perfect legal, din diverse domenii de activitate:
? Fiscalitate – Contabilitate
? Juridic
? Legislatia muncii - Salarizare – HR
? SSM - Protectia mediului
? GDPR
Important! Formularele sunt EDITABILE si gata de personalizat si printat!
Indrazneste sa:
- iti simplifici munca
- capeti siguranta actiunilor tale
- economisesti rezerve importante de timp pe care sa le dedici altor activitati
- iti cresti simtitor eficienta spre incatantarea si aprecierea sefilor
- contribui fara efort la indeplinirea obiectivelor firmei.
Cele peste 850 de formulare stocate pe
PortalFormulare.ro, specifice domeniilor ce stau la baza functionarii legale a unei firme, iti asigura acum un suport excelent pentru o munca sustinuta, sigura, lipsita de efort, timpi morti ori amenzi.
Gandit, proiectat si realizat tocmai pentru a deservi toate departamentele firmei,
PortalFormulare.ro se adreseaza in principal:
-contabilului - de toate gradele; directorului economic; inspectorului fiscal; responsabilului financiar; coordonatorului compartimentului financiar; sefului biroului serviciului financiar-contabilitate; sefului departamentului de analiza financiara.
-managerului de HR, managerului / sefului serviciului de salarizare.
In secundar, vizeaza:
-persoanele desemnate sa se ocupe de SSM, protectia mediului, GDPR
-juristi
Ai inteles, nu? E si pentru tine! Si e UNICAT! Grabeste-te sa comanzi acum abonamentul tau! Incepe imediat sa lucrezi mai usor si mai eficient! Acest instrument a fost creat special pentru a-ti usura munca!
Comanda acum abonamentul tau la PortalFormulare.ro! Iti asigura:
- Acces deplin la o baza de date cu peste 850 de modele de formulare editabile (unele dintre ele deja precompletate drept model), conform legislatiei in vigoare, din domeniile amintite
- Posibilitatea de a descarca oricate formular ai nevoie, NELIMITAT, 24/7, pe toata perioada abonamentului!
- Trafic nelimitat in Portal pentru 3 Utilizatori, in baza unui singur abonament platit.
- Serviciul Formulare LA CERERE, direct pe adresa ta de email, pentru siguranta formularelor tale!
Poti solicita modele care nu se regasesc in portal, pe toata perioada abonamentului. Numarul de solicitari posibile catre specialisti difera in functie de durata abonamentului. Primesti raspuns profesionist documentat in 48-72 de ore, in functie de complexitatea solicitarii.
- Newsletter Actualizare formulare – serviciu care actualizeaza automat ce legea o cere un formular deja incarcat in portal si te instiinteaza despre modificarea operata
- Newsletter Adaugare formulare noi – serviciu care imbogateste periodic baza de date a portalului
cu noi modele si are grija sa te anunte.
Solutia ta este UNICUL instrument practic dedicat formularelor profesionist intocmite: PortalFormulare.ro!
de
Redactia InfotvaRedactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: Aceasta societate A (microintreprindere in 2023) - are doi asociati cu parti sociale X - 50% si Y - 50%. Asociatul Y mai are o societate B (tot microintreprindere in 2023) unde este asociat unic (100% parti sociale). In conditiile intreprinderilor legate in anul 2024, societatea A ramane micro si societatea B trece la impozit profit, sau A - profit si B - micro? Mentionez ca ambele au acelasi cod CAEN si sunt neplatitoare de tva. Multumesc! Madalina Obreja
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Un PFA in sistem real vinde in anul 2024 un autoturism complet amortizat. Alte venituri sau cheltuieli nu are in anul 2024, deoarece o sa inchida PFA-ul. Ce obligatii fiscale are de platit pentru anul 2024? Multumesc.
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Avem nevoie sa angajam cetateni straini (din UE, Franta, Italia) si non UE (UK) cu contract de munca. Ne intereseaza procedura prin care facem acest contract si ce demersuri trebuie sa facem noi si / sau viitorul angajat, pentru ca noi sa nu fim nevoiti sa platim contributii in Romania. Ce taxe suntem obligati sa achitam aici, in numele salariatului (ex impozit pe venit)? Ce obligatii avem noi si ce obligatii are salariatul? Ce se intampla cu beneficiile acordate prin CCM: ex - bonuri de masa -...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Conform OUG 34/2024, in cazul unui concediu medical, cod 08, inceput in februarie 2024 ce are continuitate pana la sfarsitul lunii aprilie, cum se calculeaza contributia CASS? Se rectifica lunile februarie si martie pentru inlaturarea cotei CASS? Multumesc.
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Am cumparat de la o firma din SPANIA bilete de avion pentru o ruta interna Bucuresti-Cluj. Factura este in EURO, nu are mentionat codul VIES al vanzatorului si cuprinde c/val bilete avion si c/val servicii de intermediere. Nu exista nicio referinta legata de TVA. Rog un punct de vedere asupra regimului de TVA si a obligatiilor declarative aferente.
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: O societate comerciala poate sa sponsorizeze Ambasada Romaniei din Franta cu achizitia de mobilier si alte bunuri necesare pentru amenajarea unor spatii din Ambasada, care urmeaza a fi utilizate inclusiv de delegatii ale Comitetului Olimpic Sportiv Roman in contextul Jocurilor Olimpice 2024, din Republica Franceza? Suma aferenta acestei sponsorizari poate sa fie scazuta din impozitul pe profit la nivelul minim dintre cele 2 valori precizate in Legea 227/2015 la art. 25, alin. (4), lit. i) sau se...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<