Tags: portal formulare, noi formulare, formulare obligatorii
Suntem campioni la birocratie! Statul solicita munti de chitante, formulare si adeverinte. Neprezentarea celei mai mici fituici ne transforma in evazionisti in serie.
Din pacate, traim in Romania si activitatea legala a unei firme, mica sau mare, presupune completarea
OBLIGATORIE si extrem de consumatoare de timp,
a unui numar coplesitor de documente! Fie ca esti specializat si atunci fomularele care-ti revin sunt de o anumita
factura - fiscalitate, contabilitate, GDPR, SSM, HR protectia mediului etc., fie esti contabil intr-o firma mica si atunci trebuie sa fii AS in materie de formulare.
De ce vigilenta sporita cand vine vorba despre
formulare? Pentru ca lipsa lor, completarea lor gresita (voluntar sau involuntar) ori neprezentarea lor in termen util la autoritatea de control se pedepseste intotdeauna cu amenzi usturatoare! Cine are nevoie de asemenea “evenimente”?
Acesta este si motivul pentru care un colectiv de
specialisti Rentrop&Straton a ales sa-ti puna la dispozitie un instrument infailibil pentru economisirea timpului:
PortalFormulare.ro – locul unde gasesti
FORMULARUL de care ai nevoie!
Peste 850 de modele de formulare obligatorii, in formatul perfect legal, din diverse domenii de activitate:
? Fiscalitate – Contabilitate
? Juridic
? Legislatia muncii - Salarizare – HR
? SSM - Protectia mediului
? GDPR
Important! Formularele sunt EDITABILE si gata de personalizat si printat!
Indrazneste sa:
- iti simplifici munca
- capeti siguranta actiunilor tale
- economisesti rezerve importante de timp pe care sa le dedici altor activitati
- iti cresti simtitor eficienta spre incatantarea si aprecierea sefilor
- contribui fara efort la indeplinirea obiectivelor firmei.
Cele peste 850 de formulare stocate pe
PortalFormulare.ro, specifice domeniilor ce stau la baza functionarii legale a unei firme, iti asigura acum un suport excelent pentru o munca sustinuta, sigura, lipsita de efort, timpi morti ori amenzi.
Gandit, proiectat si realizat tocmai pentru a deservi toate departamentele firmei,
PortalFormulare.ro se adreseaza in principal:
-contabilului - de toate gradele; directorului economic; inspectorului fiscal; responsabilului financiar; coordonatorului compartimentului financiar; sefului biroului serviciului financiar-contabilitate; sefului departamentului de analiza financiara.
-managerului de HR, managerului / sefului serviciului de salarizare.
In secundar, vizeaza:
-persoanele desemnate sa se ocupe de SSM, protectia mediului, GDPR
-juristi
Ai inteles, nu? E si pentru tine! Si e UNICAT! Grabeste-te sa comanzi acum abonamentul tau! Incepe imediat sa lucrezi mai usor si mai eficient! Acest instrument a fost creat special pentru a-ti usura munca!
Comanda acum abonamentul tau la PortalFormulare.ro! Iti asigura:
- Acces deplin la o baza de date cu peste 850 de modele de formulare editabile (unele dintre ele deja precompletate drept model), conform legislatiei in vigoare, din domeniile amintite
- Posibilitatea de a descarca oricate formular ai nevoie, NELIMITAT, 24/7, pe toata perioada abonamentului!
- Trafic nelimitat in Portal pentru 3 Utilizatori, in baza unui singur abonament platit.
- Serviciul Formulare LA CERERE, direct pe adresa ta de email, pentru siguranta formularelor tale!
Poti solicita modele care nu se regasesc in portal, pe toata perioada abonamentului. Numarul de solicitari posibile catre specialisti difera in functie de durata abonamentului. Primesti raspuns profesionist documentat in 48-72 de ore, in functie de complexitatea solicitarii.
- Newsletter Actualizare formulare – serviciu care actualizeaza automat ce legea o cere un formular deja incarcat in portal si te instiinteaza despre modificarea operata
- Newsletter Adaugare formulare noi – serviciu care imbogateste periodic baza de date a portalului
cu noi modele si are grija sa te anunte.
Solutia ta este UNICUL instrument practic dedicat formularelor profesionist intocmite: PortalFormulare.ro!

de
Redactia InfotvaRedactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Export autoturism in Tunisia
Intrebare:
O societate platitoare de tva in Romania vinde o un autoturism din patrimoniul firmei, unei societati dinTunisia. Cum va emite factura - cu tva sau fara? Clientul din Tunisia este inregistrat in scopuri de tva si varinta ca nu este inregistrat in scopuri de tva, va rog raspuns pentru ambele situatii. Masina este amortizata integral, o poate vine la orice pret, banuiesc!? Si ce documente mai trebuie intocmite pe langa factura si cmr? Multumesc.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<Prestari servicii, cota de TVA
Intrebare:
Primim facturi de furnizare spatii publicitare de la statii TV si facturam mai departe clientilor nostri intre 1-15 ale lunii urmatoare consumului de publicitate. Astfel ca imediat dupa incheierea lunii, in baza datelor furnizate de platforma de monitorizare a consumului de publicitate, se calculeaza consumul efectuat in luna anterioara de 1-30/31 ale lunii, se confirma prin email atat cu furnizorul cat si cu clientii in primele zile ale lunii in curs si se emite factura pana pe data...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<Tratament fiscal inchiriere teren
Intrebare:
Societatea a inchiriat un teren pentru o activitate secundara (organizare de santier) de la o persoana fizica. S-a intocmit contract si urmeaza sa platim lunar chirie cf. contract. Intrebarea este daca impozit si CASS se retine de catre societate si daca da, cum se procedeaza, se retine din suma platita lunar sub forma de chirie? Care este modul de calcul? Multumesc!
vezi AICI raspunsul specialistilor <<