Tags: portal formulare, noi formulare, formulare obligatorii
Suntem campioni la birocratie! Statul solicita munti de chitante, formulare si adeverinte. Neprezentarea celei mai mici fituici ne transforma in evazionisti in serie.
Din pacate, traim in Romania si activitatea legala a unei firme, mica sau mare, presupune completarea
OBLIGATORIE si extrem de consumatoare de timp,
a unui numar coplesitor de documente! Fie ca esti specializat si atunci fomularele care-ti revin sunt de o anumita
factura - fiscalitate, contabilitate, GDPR, SSM, HR protectia mediului etc., fie esti contabil intr-o firma mica si atunci trebuie sa fii AS in materie de formulare.
De ce vigilenta sporita cand vine vorba despre
formulare? Pentru ca lipsa lor, completarea lor gresita (voluntar sau involuntar) ori neprezentarea lor in termen util la autoritatea de control se pedepseste intotdeauna cu amenzi usturatoare! Cine are nevoie de asemenea “evenimente”?
Acesta este si motivul pentru care un colectiv de
specialisti Rentrop&Straton a ales sa-ti puna la dispozitie un instrument infailibil pentru economisirea timpului:
PortalFormulare.ro – locul unde gasesti
FORMULARUL de care ai nevoie!
Peste 850 de modele de formulare obligatorii, in formatul perfect legal, din diverse domenii de activitate:
? Fiscalitate – Contabilitate
? Juridic
? Legislatia muncii - Salarizare – HR
? SSM - Protectia mediului
? GDPR
Important! Formularele sunt EDITABILE si gata de personalizat si printat!
Indrazneste sa:
- iti simplifici munca
- capeti siguranta actiunilor tale
- economisesti rezerve importante de timp pe care sa le dedici altor activitati
- iti cresti simtitor eficienta spre incatantarea si aprecierea sefilor
- contribui fara efort la indeplinirea obiectivelor firmei.
Cele peste 850 de formulare stocate pe
PortalFormulare.ro, specifice domeniilor ce stau la baza functionarii legale a unei firme, iti asigura acum un suport excelent pentru o munca sustinuta, sigura, lipsita de efort, timpi morti ori amenzi.
Gandit, proiectat si realizat tocmai pentru a deservi toate departamentele firmei,
PortalFormulare.ro se adreseaza in principal:
-contabilului - de toate gradele; directorului economic; inspectorului fiscal; responsabilului financiar; coordonatorului compartimentului financiar; sefului biroului serviciului financiar-contabilitate; sefului departamentului de analiza financiara.
-managerului de HR, managerului / sefului serviciului de salarizare.
In secundar, vizeaza:
-persoanele desemnate sa se ocupe de SSM, protectia mediului, GDPR
-juristi
Ai inteles, nu? E si pentru tine! Si e UNICAT! Grabeste-te sa comanzi acum abonamentul tau! Incepe imediat sa lucrezi mai usor si mai eficient! Acest instrument a fost creat special pentru a-ti usura munca!
Comanda acum abonamentul tau la PortalFormulare.ro! Iti asigura:
- Acces deplin la o baza de date cu peste 850 de modele de formulare editabile (unele dintre ele deja precompletate drept model), conform legislatiei in vigoare, din domeniile amintite
- Posibilitatea de a descarca oricate formular ai nevoie, NELIMITAT, 24/7, pe toata perioada abonamentului!
- Trafic nelimitat in Portal pentru 3 Utilizatori, in baza unui singur abonament platit.
- Serviciul Formulare LA CERERE, direct pe adresa ta de email, pentru siguranta formularelor tale!
Poti solicita modele care nu se regasesc in portal, pe toata perioada abonamentului. Numarul de solicitari posibile catre specialisti difera in functie de durata abonamentului. Primesti raspuns profesionist documentat in 48-72 de ore, in functie de complexitatea solicitarii.
- Newsletter Actualizare formulare – serviciu care actualizeaza automat ce legea o cere un formular deja incarcat in portal si te instiinteaza despre modificarea operata
- Newsletter Adaugare formulare noi – serviciu care imbogateste periodic baza de date a portalului
cu noi modele si are grija sa te anunte.
Solutia ta este UNICUL instrument practic dedicat formularelor profesionist intocmite: PortalFormulare.ro!

de
Redactia InfotvaRedactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Cota TVA gunoi de grajd si ingrasaminte organice
Intrebare:
Am urmatoarea speta (cod CAEN 3821): Compania achizitioneaza gunoi de grajd (tratat ca deseu de catre furnizori) de la fermele de pasari/bovine pe care il trateaza si il transforma in ingrasamant organic pentru agricultura. Ce regim TVA are achizitia gunoiului de grajd in in acest caz? Se aplica masuri de simplificare? De asemenea, ce regim TVA are livrarea ingrasamantului organic rezultat din tratarea gunoiului de grajd? Cine are obligatia declararii si platii fondului de mediu in...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<Fuziune prin absorbtie. Monoggrafie contabila, documente justificative
Intrebare:
In luna Februarie societatea X a inceput prima etapa pentru fuziunea prin absorbtie (data de referinta fiind 31.12.2024).
Societatea X va absorbi societatea Y. In luna mai 28.05. se depun actele la Registrul Comertului pentru a doua etapa a fuziunii, data fuziunii fiind 01.06.2025, dar din cauza lipsei la dosar a unor documente s-a prelungit raspunsul Registrului Comertului.
Intre timp, societatea Y a mai primit facturi in luna Iunie de la diversi...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<Arhivare documente
Intrebare:
Va solicitam sprijinul in clarificarea aspectelor legate de perioada de arhivare respectiv pastrare a documentelor financiar - contabile.
1. se mentine obligatorie pastrarea pe suport de hartie a fiecarui document financiar-contabil?
2. care este durata reglementata pentru pastrarea diferitelor tipuri de documente?
3. ce formalitati se impun la distrugerea documentelor pentru care a expirat timpul de pastrare?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<Plata dividende catre asociat nerezident din Cipru
Intrebare:
O persoana juridica romana (A) are din anul 2015 un actionar, persoana juridica (B) cu rezidenta in Cipru. In anul 2024 detinerea lui B in capitalul social al lui A s-a majorat de la 64% la 99%, prin achizitia de noi actiuni. Va rugam sa ne mentionati tratamentul fiscal pe care il vom aplica dividendelor distribuite din profitul anului 2024 si platite in anul 2025, catre actionarul B, avand in vedere ca pentru titlurile de participare achizitionate in anul 2024, la data platii...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<