Tags: consultanta contabila, portal contabilitate
Legislatia fiscal-contabila genereaza mii de probleme si anul acesta! De ce? Pentru ca este o legislatie greoaie, plina de capcane mai ales ca acum s-au produs o serie de modificari fiscal, precum: OUG nr. 226/2020, Legea nr. 238/2020, OUG nr. 220/2020 (aplicarea masurilor de sprijin financiar pentru angajati si angajatori), OUG nr. 224/2020 (sprijin in domeniul HORECA), noi plafoane fiscale si termene limita in 2021 etc.
Asadar, nevoia de consultanta fiscal-contabila este obligatorie. Venim in ajutorul dvs. cu mai mult decat consultanta, va oferim un adevarat aliat pe care va puteti baza in 2021: PortalContabilitate.ro.
PortalContabilitate.ro este locul unde 125 de specialisti se ocupa cu profesionalism de orice intrebare a dvs. si va ofera rapid raspunsul.
In plus, raspunsul e posibil sa fie postat deja, pentru ca in baza de date a portalului se afla in acest moment peste 82.000 de intrebari pe probleme de fiscalitate-contabilitate cu raspunsurile aferente.
O simpla cautare dupa cuvantul-cheie dorit si puteti descoperi aici exact intrebarea dvs., formulata deja de un alt utilizator. Cu exact raspunsul pe care il cautati. Indiferent ce problema fiscala sau contabila aveti PortalContabiltate.ro va ofera solutia!
Adio, stres, incertitudine, timp irosit, bani aruncati pe fereastra!
Intrebarile dvs. fiscal-contabile isi gasesc imediat rezolvarea. PortalContabilitate.ro acopera 9 domenii esentiale si 72 de subdomenii:
* Contabilitate * TVA * Taxe si impozite * Impozit pe venit * Impozit pe profit * Impozit pe salarii * Monografii contabile * PFA * ONG.
Pe scurt, ce aveti inclus in abonamentul la PortalContabilitate.ro:
-Acces GRATUIT la o baza de data cu peste 82.000 de intrebari si raspunsuri din domenii precum: contabilitate, fiscalitate, impozit pe profit, impozit pe salarii, TVA.
-Consultanta personalizata in scris, direct pe adresa de mail! Pe toata durata abonamentui dvs. puteti adresa 30 intrebari iar 125 de experti sunt la dispozitia dvs. 24 de ore din 24, 7 zile din 7, 365 de zile pe an!
-Consultanta telefonica specializata. In fiecare marti, in intervalul orar 17:00-19:00, dl. Gabriel Jinga va raspunde telefonic la orice speta fiscal-contabila cu care va confruntati!
-Newsletter ALERTA PortalContabilitate.ro - de luni pana vineri beneficiati de studii de caz, stiri, monografii contabile foarte utile in activitatea dvs. fiscal-contabila.
-Calendarul fiscal 2021 - aveti la dispozitie lista cu declaratiile si formularele de intocmit in luna respectiva.
-Serviciul ALERTER PortalContabilitate.ro - aduce direct pe ecranul computerului dvs. noutati de ultima ora din domeniul fiscalitatii si contabilitatii.
-Stiri si noutati legislative fiscal-contabile
NOUTATE IN PORTAL*: Sectiunea Specialistii LIVE cu Adrian Benta!
Legislatia fiscal-contabila explicata in detaliu, cu exceptiile de la regula si atentionari de aplicare a ultimelor modificari legislative.
Centralizam sugestiile dvs. pe care le vom aborda in cadrul sesiunilor Live.
In concluzie, va invitam alaturi de comunitatea PortalContabilitate si va garantam ca in anul 2021 veti avea doar de castigat. PortalContabilitate.ro va oferta o informare specializata exemplara si o consultanta profesionista. Pentru ca da, tinem cont si de confortul dvs. in accesarea informatiei!
de
Redactia InfotvaRedactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Intrebare: Doua angajate aflate in concedii medicale cod 08 si 14 ale caror salarii de incadrare se situeaza sub pragul de 3700 lei. Cum se procedeaza cu majorarea salariului avand in vedere faptul ca salariata aflata in concediu medical cod 08 (sarcina si lauzie) va intra in curand in concediu de crestere copil?<br />
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: Suntem o societate care comercializeaza articole de pescuit. Vrem sa ne extindem activitatea, prin adaugarea in obiectul nostru de activitatea a vendoring ului vom achizitiona tonomate. Pentru vanzarea acestor produse, este nevoie de casa de marcat? Din punct de vedere al autorizatiilor, care ar fi acestea? Cum vom contabiliza incasarea acestor produse? Va multumim frumos!
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: In cazul unei tranzactii de intermediere de vanzare parti sociale ale unei societati care consta in identificare investitor, facilitatea comunicarii cu investitorul, participare la negociere, .. etc., factura de comision emisa de intermediar pentru finalizarea unei astfel de tranzactii se incadreaza in sfera operatiunilor scutite de TVA conform art 292 (2) lit.a) ?<br />
(2) Urmatoarele operatiuni sunt, de asemenea, scutite de taxa:<br />
a) prestarile urmatoarelor servicii de...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: <p>
Daca, potrivit Deciziei Administratorului, sunt acordate imprumuturi fara dobanda salariatilor iar retinerile se fac in rate egale din salariul lunar, ce riscuri de reincadrare sunt?<br />
Subliniez faptul ca aceste imprumuturi au caracter ocazional, avem contract de imprumut semnat de ambele parti, scopul imprumutului este "personal".<br />
Ne puteti ajuta cu o monografie contabila? Va multumim!</p>
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: <p>
Firmele de exploatare platesc impozit pe veniturile realizate din masa lemnoasa exploatata de 0.5%.<br />
Firma produce seturi de berarie folosind cheresteaua care provine din masa lemnoasa exploatata.<br />
ANAF ne impune sa platim 0.5% la venitul realizat din vanzarea acestor seturi de berarie insa doar 60%reprezinta cherestea restul de 40% fiind feronerie,lac,etc.<br />
Va rog sa ne precizati modul de calcul al acestui impozit.</p>
vezi AICI raspunsul specialistilor << Intrebare: <p>
Buna ziua, in anul 2023 societatea a avut incasari cash in valoare de 116.600 lei. In anul 2024 de 25.500. Daca anul acesta nu depaseste plafonul de 50.000 lei, mai este obligata sa se doteze cu POS? Va multumim!</p>
vezi AICI raspunsul specialistilor <<