keyboard_double_arrow_right

Atentie, contabili!

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit
"PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal"!

Adauga adresa de email si DESCARCA GRATUIT raportul realizat de specialisti

PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal
keyboard_double_arrow_left

Ordinul 85/2021. A fost aprobata procedura de anulare a obligatiilor de plata accesorii

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
de Redactia Infotva la 18 Mar. 2021 Exclusiv
Tags: anularea obligatiilor de plata accesorii, ordinul 85/2021, procedura de anulare a obligatiilor de plata accesorii

Ordinul nr. 85/2021 privind aprobarea Procedurii de anulare a obligatiilor de plata accesorii in conformitate cu prevederile cap. II - Anularea unor obligatii accesorii din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 69/2020 pentru modificarea si completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, precum si pentru instituirea unor masuri fiscale a fost publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 266 din 17 martie 2021.

Conform actului normativ care intra in vigoare de la 17 martie 2021, se aproba Procedura de anulare a obligatiilor de plata accesorii, conform cap. II - Anularea unor obligatii accesorii din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 69/2020 pentru modificarea si completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, precum si pentru instituirea unor masuri fiscale, prevazuta in anexa care face parte integranta din prezentul ordin.

ANOFM, prin entitatile publice subordonate cu personalitate juridica (AJOFM/AMOFM/CRFPA), acorda urmatoarele facilitati fiscale:

a) amanarea la plata a obligatiilor de plata accesorii ramase nestinse la data emiterii fisei de calcul/deciziei, pana la data solutionarii cererii de anulare a accesoriilor sau pana la data de 31 martie 2021 inclusiv, in cazul nedepunerii acestei cereri, pentru debitorii care notifica AJOFM/AMOFM/CRFPA conform art. XIII alin. (1) din ordonanta de urgenta;

b) anularea obligatiilor de plata accesorii.

(2) Categoriile de obligatii de plata accesorii care, potrivit ordonantei de urgenta, pot face obiectul facilitatilor fiscale prevazute la alin. (1) sunt urmatoarele:

a) dobanzi/majorari de intarziere;
b) penalitati de intarziere;
c) orice alte obligatii de plata accesorii.

(3) Obligatiile de plata accesorii prevazute la alin. (2) sunt aferente:

a) obligatiilor bugetare principale restante la 31 martie 2020 inclusiv, astfel cum sunt definite la art. VIII alin. (2) din ordonanta de urgenta;
b) obligatiilor bugetare principale cu termene de plata pana la 31 martie 2020 inclusiv si stinse pana la aceasta data;
c) obligatiilor bugetare principale scadente pana la data de 31 martie 2020 inclusiv si cuprinse in decizii de imputare emise ca urmare a unui control aflat in derulare la data de 14 mai 2020.

(4) In sensul prevederilor art. VIII alin. (2) lit. a) din ordonanta de urgenta sunt considerate obligatii bugetare principale restante si obligatiile bugetare principale datorate de debitorul aflat in insolventa pentru care s-a implinit scadenta pana la data de 31 martie 2020 inclusiv, independent de existenta unui tabel de creante sau a unui program de plata a creantelor.

(5) In sensul prevederilor art. XII din ordonanta de urgenta, prin controale aflate in derulare la data de 14 mai 2020 se inteleg controalele incepute anterior acestei date si pentru care decizia de imputare/procesul-verbal:

a) s-a emis si s-a comunicat incepand cu data de 14 mai 2020;
b) s-a emis inainte de data de 14 mai 2020 si s-a comunicat incepand cu 14 mai 2020

Extras din Ordin:

Art. 1. -
Se aproba Procedura de anulare a obligatiilor de plata accesorii, conform cap. II - Anularea unor obligatii accesorii din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 69/2020 pentru modificarea si completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, precum si pentru instituirea unor masuri fiscale, prevazuta in anexa care face parte integranta din prezentul ordin.
 
Art. 2. -
Procedura prevazuta la art. 1 se aplica de catre agentiile pentru ocuparea fortei de munca judetene, precum si a municipiului Bucuresti si centrele regionale de formare profesionala a adultilor din subordinea Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca.
 
Art. 3. -
Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
Redactia Infotva de Redactia Infotva
Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri




Urmareste-ne pe Google News

PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal

Atentie contabili!

Modificari importante privind cotele de TVA!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!

Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal" 
Rentrop ∧ Straton
Club Contabilitate

[x]

Informatii vitale despre TVA: deducerea si rambursarea TVA, baza de impozitare, scutiri si operatiuni scutite de TVA.

Atentie contabili!

PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal Modificari importante privind planul de conturi!

Descarca GRATUIT Raportul Special!

"PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016